Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har lenge spilt spill gjennom internett, og har alltid vært skeptisk til folk jeg treffer gjennom spilla. Og du bør vær det og, men etter at jeg kjøpte meg en mikrofon til PS3'en min ble alt dette endret.

Jeg kjøpte mikrofonen slik at jeg kunne snakke med de vanlige vennene mine som jeg pleide å spille med. Og etter noen måneder så ble dette helt annerledes! Nå bruker jeg den ikke bare til å snakke med vennene mine fra real-life, men jeg har også møtt noen av de greieste personene jeg vet om gjennom MW2! En dag så spilte jeg med en venn jeg har kjent lenge, og plutselig dukket det opp noen i lobbyen som jeg begynte å snakke litt med. Etter hvert så la jeg dem til som venner og spilte mye med dem. Etter å ha spilt litt med dem så fikk jeg mobilnummeret deres og holder ofte kontakten med dem. Når jeg spilte med dem møtte jeg også andre personer som de er venner med og da jeg snakket litt med dem ble jeg jo venner med dem og.

Når jeg hadde begynt å spille med de andre vennene til de jeg møtte først møtte jeg også folk fra Østlandet som jeg har fått mye mer kontakt med. En gang jeg spilte private-match med Vegard så var det en annen i den matchen som jeg syntes var litt snodig, men etterpå begynte jeg å spille med han og nå er han en av mine bestevenner! Jeg spiller med ham daglig og snakker mye med han. for 1 uke siden kom han nemlig helt bort til meg fra Oslo, og skulle være hos meg i 1 uke. Vi hadde det skikkelig gøy og etter alt dette gjennom internettet har mitt syn mot spilling endret seg noe så helt dramatisk! Før så syntes jeg til tiders at spilling var noe som var skikkelig usosialt med unntak av LAN og samarbeid i spilling. Men nå er det noe som gjør at jeg får meg skikkelig gode venner med felles inntereser. Så viss du møter noen som du syntes virker greie så trenger du ikke nøle med å få litt kontakt med de! Det kan nemlig være begynelsen på et svært godt vennskap! Og jeg anbefaler alle som ikke har en mic/headset med mic til å kjøpe det! Jeg angrer i hvert fall ikke!

-Benjamin
Benny
  • 0
Søt blogg <333 I starten trodde jeg dette bare var en sånn traff-noen-hyggelige-folk-online, men hadde ikke forventet at dere ble så gode venner, og faktisk møtte hverandre i real-life! Impressing!
  • 0
Kult at du har skaffet deg venner via MW2. Et godt eksempel på at gaming ikke må være asosialt! God blogg!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Been there dine That untatt IRL møte da.
Nei men da så
  • 0
spilte team fortress 2 og møtte en fyr fra england som jeg er veldig god venn med
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Jeg møtte DoGRoG på GameReactor, og nå er han min booty-call.
  • 0
Jeg møtte DoGRoG på GR, og nå er han min lady gaga.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hehe, dette har jeg erfaringer med, dro nylig utelands (helt til belgia, faktisk) for å treffe flere personer jeg har møtt online (på RPG spill, da, riktignok).

Møter støtt på hyggelig folk da jeg spiller, er bare koslig.
O.O
  • 0
Jeg holdt Quizarro! sin første sesong og Prebaland ble noen jeg random kom borti til å snakke med litt for lenge.

Vi spilte alt mulig rart i flere måneder. Jeg er fra "Oslo"-området og han er bosatt i Narvik. Vi har møttes i Oslo en gang, og det går an å møte folk random online og bli skikkelig gode venner.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg møtte DoGRoG på GameReactor, og nå er han min booty-call.

Second that. I was first, tho! >
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg møtte en dude på mick en runde på mw2 Vi gamer alt nå... Alt fra Bioshock til GTA

Dessuten har jeg og en annen venn startet en klan med en random dude fra U.S.A xD
*MacGyver Theme*
  • 0
Har møtt mange nordmenn mens jeg spilte WoW, CS: S eller andre spill.

Alle er like hyggelige

Møtte også en svensk kvinne på WoW som var lvl 70, hun var kjempesnill og ga meg 10g og en haug av bags.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!