Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det noe jeg hater, så er det tallerkenene vi har i huset vårt. Runde ufyselige tallerkener, med en rar blanding av grønn, svart, og hvit farge. I mange år har jeg spist av nettopp disse tallerkenene.

For ikke lenge siden tenkte jeg at nok var nok, jeg kunne ikke leve med dette lenger.

En dag jeg og en venn var nede i byen, bestemte vi oss for å finne den perfekte tallerken. Den skulle være helt svart, firkantet, og litt dyp, slik at sausen ikke kunne renne av.

Vi undersøkte flere butikker, i hver eneste krik og krok, i håp om å finne svaret på våre bønner.

Etter en del leting begynte håpet vårt sakte men sikkert å forsvinne. Det virket som ingen butikker hadde det vi så desperat lette etter.

Men i det verden skulle til å gå under, skimtet jeg noe i horisonten.
Jeg trodde ikke mine egne øyne. Det var den perfekte tallerken. Stolt kjøpte vi hvert vårt eksemplar for rundt 80kr.

Neste stopp var matbutikken, hvor vi hamstret inn varer vi skulle bruke til en real runde med Wok.

Vi kom oss hjem, tømte oppvaskmaskinen, satte in våre to tallerkener, og kjørte i gang maskinen på full guffe.

Woken var klar, tallerkenen var skinnende ren, og jeg var sulten.

Siden den gang har jeg flittig brukt min egen tallerken til mange av mine måltider, og jeg kan trygt si at maten nå smaker mye bedre.

Det klokeste valget jeg har gjort på en god stund, og jeg er nå stolt eier av den perfekte tallerken.
Hei.
  • 0
Et ganske viktig dette du tar opp!
Selv om jeg vet hvordan disse fatene ser ut, så kunne du til fordel hatt med et bilde som viser hvordan disse tallerkene ser ut
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Vi spiser med helt hvite. :3
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Vi spiser med store, hvite og firkantede tallerken, som er buet på midten slik at, som du nevnte, sausen ikke skal renne ut!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Høres ut som en fin tallerken!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Gratizz med ny tallerken
why so serious?
  • 0
våre er helt hvite og runde
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Høres fint ut Vi har bare de hvite runde... klassikerne x] Jeg spiser med stor fornøyelse

Forandring fryder da, selvfølgelig
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Er ikke så nøye på formen til tallerkene, men store må de være.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
helt hvite og helt blåe har vi
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Gratulerer xD
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Klarer ikke å se for meg en firkantet tallerken.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hørtes helt brilliant ut!
Decyfered!
  • 0
Artig blogg!

Rart hvordan ''småting'' kan utvikle seg til ting som virkelig irriterer!
''eh'' - Link
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hahaha, virkelig god blogg. Fortsett sånn ^^
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!