Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Agent Venom Chronicles
Episode 4
The No Druger
Rolleliste
A to the H : The AH
KvidogBleg: Doctor G (Gaute ikke Geek)
The xbox 360 guy : The X
Shotgunrain12 : Colonel Shotgun
Kjisott : Kristian
Alebre: Mr.Alek
CoolandCalm: Sergant Calm
Track Death : Death Assassin
Excrack : Seb the Crack Dealer
Eplemos : The Apple Crusher
HopeN : Hope
DoGRoG : Nhuck Corris (Hahah)

Tilbake på hovedkvarteret til The X fikk Doctor G og Venom vite om en til medlem i klanen deres. Death Assassin kalte de han. Han skal være den raskeste snikmorderen i hele afrika. Han klarte å kvitte seg med både piratene i Somalia og sjeikene i Egypt. Han er rett og slett M16èns hemmelige våpen. Med både farten til en leopard og styrken til en elefant er det ingenting som kan stoppe denne mannen. Doctor G fant seg med engang til rette på sin typiske dataplass, og skulle finne sporingen på The AH, Hope, og Nhuck Corris. De er spredd på 3 forskjellige steder. Hope er i kina, Nhuck Corris er i spania og The AH er i USA.

Hvor skal du dra først spurte Doctor G. Venom svarte tenker meg å ta kina først. Så sa The X bare ut av det blå. Venom, Doctor G, og Death Assassin. Vi har en Crack Dealer et par blokker bortover. Kan dere ta dere av det? Javell svarte Venom, etter noen sekunder så sa Doctor G. Det er bare 3 personer der inne. En av de må være den beryktede Seb The Crack Dealer. Venom ropte Mr.Alek. Men ingen kom, Venom sukket og spurte hvor er Mr.Alek? Doctor G flirte og sa : Han er enda hjemme og spille. Venom ropte deretter på Death Assassin Før Doctor G sa at Mr.Alek har 2 kontrollere, Jaja da får jeg dra alene... Da ropte han på Kristian og ba han om å ta å ordne utstyret, men ingen svarte der heller. Doctor G sa han er også borte hos Mr.Alek. Venom ble bare sint og gikk til Drug Dealeren uten våpen og utstyr.

Venom kom til blokka hvor Seb holdt til, og pustet ut og sa til seg selv : Hvorfor gjør jeg dette... Vel jeg må nok det.. Venom gikk opp blokken, på veien opp telte Venom hvor mange Dophoder han så... Han kom til 142... Når han kom til 2 etasje ringte han på hos Seb the Crack Dealer. En person hilste og kalte seg for The Apple Crusher og førte meg inn. Der satt en halvnaken Halvkåt mann som kalte seg selv for Seb the Crack Dealer, og hans venstre hånd The Apple Crusher, så blinket han til Venom og sa glad at han ikke er høyrehånda mi da * Pedofilsk latter * .

Men en skikkelse kom ut av skyggen... en kjent person.... Colonel Shotgun... Venom stilte seg på bakbeineneog gjor seg klar til en stor kamp for livet. Venom satt et sprang mot Shotgun og sku akkurat til å angripe før Colonel Shotgun tok fram en (Guess What) shotgun, og siktet mot Venom. Venom bråbremset å begynnte å springe andre vei for å unngå å få hull i den nye dressen sin, og ikke for å snakke om den nybarberte rompen sin. Venom kom seg akkurat ut døren før han hørte et smell bak seg, og han var klar får å få føle smerte. PANG KNAS KNAS var det neste han hørte. Venom snudde seg brått og så en kjent person. Sergant Calm ropte Venom. Calm blinket til venom og begynte å skyte villt etter Colonel Shotgun med en AK-47, da spurte Venom Er du level 70(Høhø COD Nerd). Sergant Calm ser bare rart på han og sier 10 Prestige level 70.(HØHØ) (Ok Skal være mer seriøs nå)

Colonel Shotgun begynner å skyte vilt med shotgunnen sin, det endte med at begge to gikk tom for skudd, så de byttet til nevekamp, men tillslutt gikk de tom for energi også. Venom flirte bare og bindte fast Colonel Shotgun, og Seb the Crack Dealer. Helt til han får et epel i bakhodet. Der står The Apple Crusher og flire seg ihjæl.

Venom tok fram et nytt tau og sprang etter The Apple Crusher. Venom fikkk omsider tak i han og bindte han fast ilag med Colonel Shotgun, men hvor er Seb the Crack Dealer? Venom snudde seg og da sto Seb og sa Et skrit nermere og jeg rister på kuken min sånn at du får litt `Cum` på deg. Venom ble redd og gikk tilbake mens Seb stakk ut av døra. Til en overaskelse kom Death Assassin ned ventlasjonssystemet og opp på Seb, og kom med en rykende fersk kommentar: Ingen wankere går forbi meg.

Venom ble overasket og takket både Sergant Calm og Death Assassin for hjelpen. Under en pressekonferanse står både Calm og DA klar for å bli takket for fangsten av to av tre i den farlige Crack gjengen. Vel Venom er nok ego til å bare skryte over seg selv under den pressekonferansen. Siste ordet han sa i den konferansen var : Jeg er en No Druger.

Q
Hva syntes du ?
Hva bør neste tittel være?
Ideer til hva neste del kan handle om

Venom

EXcrack er en grei person ingen av de her rollene har noe med personligheta til folkene som spiller dem. Ren skuespill !

May the knife be with you
*MacGyver Theme*
  • 0
sucky sucky
  • 0
Wooohooo! Endelig! Min debut!

Neste tittel: Et nytt vennskap. Du knytter sterkere bånd med Death Assassin, og dere blir det beste teamet noensinne
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
EC: Det har ingenting med deg å gjøre

TD: Kanskje har ikke tenkt så mye på den delen
*MacGyver Theme*
  • 0
Ikke dårlig i det hele tatt.

Neste tittel: Jeg vil ha pudding!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hahah
*MacGyver Theme*
  • 0
Bra del Venom!

Neste del: Fake and gay! eller Colonel Shotguns syv patroner!

Let me kill somebody og bryte meg ut av fengslet!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
"Et skrit nermere og jeg rister på kuken min sånn at du får litt `Cum` på deg. Venom ble redd og gikk tilbake"

Hahahahaha, skjønner at han ble redd!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Så alle de 'kule' på GR er med...

I den neste burde du flette meg inn, som F0xy. Grr...
  • 0
Blyantkvesser :hahahah

F0xhunter : Mohahaha i have been waited for this all the time neida Du er med i neste i think
*MacGyver Theme*
  • 0
HVOR MEG?? MEG HVOR??
Hehe gleder meg til "The Apple Crusher"
Jeg kårer herved denne serien til den beste noensinne
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Ikke for å være frekk og / eller negativ, men jeg må si at dette egentlig er en serie med ganske lav kvalitet.
For det første skriver du ganske uryddig, og jeg finner det delvis vanskelig å forstå hva du mener. Du bruker også punktum istedenfor komma på enkelte steder og uten riktig oppsett når det kommer til dialog. Fant en del skrivefeil, og merkelig formulerte setninger.

Jeg har ikke lest tidligere 'episoder' av serien, men denne hadde en (ufrivillig) fjortis "faen så kul jeg er"-Gangster undertone, f.eks at du tok med "Et skrit nermere og jeg rister på kuken min sånn at du får litt `Cum` på deg.", noe som får serien til å virke mer uprofesjonell enn det den allerede er.
Nå vet jeg ærlig talt ikke om dette skal være en utrolig kul og 'realistisk' bloggserie, men thus far synes jeg den er barnslig og teit, men kanskje det er meningen? For isåfall er den mesterlig utført.

Og en siste ting, The No Druger?... The fuck's a Druger? Sikker på at det ikke skal være drugger?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Dette er en useriøs bloggserie da
*MacGyver Theme*
  • 0
f0x: jeg er ikke akkurat kul
  • 0
Useriøs eller ikke, still bad. Atleast thats mah personal opinion.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Haha
*MacGyver Theme*
  • 0
Hør litt på Morkex du. Blir mye bedre om humoren er gjennomtenkt. Spør du meg føltes dette som en slags "jegkjedermegsåjegskriverenepisodesomikkeharnoemednoeågjøre
". En litt dum spinoff liksom. Likevel var det noe her som var veldig morsomt, som for eksempel junkie-tellingen og Venoms nybarberte rumpe.

Til neste gang: Ta det litt mer seriøst, og skriv litt mer forståelig. Enkelte avsnitt her var bare et sammensurr av uoversiktlige replikker og handling, og det funker ikke så bra...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!