LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Kun jeg som savner å kunne velge mellom enkelt og flerskudd, slik man kunne i de gamle Battlefield-spillene?
      "I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
      • 0
      Kvidogbleg: Du er ikke den eneste. Valg mellom burstmode hadde vært ideelt!
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      @blyantkvesser.. røttene til infinity ward, cod4? seriøst... det er muligens det beste cod spillene men ikke røttene til IW.. de lagde trossalt 2eren også som sikkert var bedre enn cod4 var på sin tid...
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Jeg liker å holde meg oppdatert om Black Ops, for det ser lovende ut, men jeg skal så absolutt ikke ha det. Selv om de fikser opp en del av feilene i MW2, så er det forsatt det samme gameplayet som var i MW2. Og MW2 var bare en nyinnpakning av de tidligere CoD-spillene igjen. Jeg synes rett og slett serien gjr for lite mellom vært spill, og at i stedet for å ha en to års utviklingsperiode, så burde Activision bremse ned litt og la dem drive på i minst tre år og la dem komme med noen nye ideer.

      Men det er nå min mening.
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Sig Commando<3
      • 0
      Vet ikk om jeg liker det med bare2 perks..
      Hadde håpet på one-shot-one-kill bolt action snipere. Vet ikke om jeg heller er så glad for at Juggernaut kommer tilbake... Jeg hadde også håpet de hadde slettet noob-tuberne, det ødelegger bare spillet. Anyways, mye info, good work! ;)
      Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
      • 0
      RPK !!!! <3
      • 0
      NewAge: Jeg mente at de skulle gå tilbake og lage et nytt CoD 4, liksom forandre på serien til det positive, slik CoD 4 gjorde på flere felt.
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      "Jeg har en venn på steam som kjørte Cod Black ops beta, jeg ble litt mistenksom på det..."

      Oh lol, jeg har også et spill kalt "CoD: Black Ops closed BETA.
      Jeg bare renamet BFBC2..
      Fem-stjerners medlem
      • 0
      • mani
      • mani
      Det skrives Black ops, ikke "Blackops"
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!