Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gleder meg ekstremt mye til Call of duty: Blackops, ihvertfall til multiplayer delen. Det har kommet ut en del rykter jeg skal ta for meg her. Dette gjelder kun multiplayer:

Perks:

- I Call of Duty: Blackops vil du kunne velge mellom 2 perks, og basert på de to perksene du velger vil du bli gitt en tredje perk.

Dette er en ganske interessant idè etter min mening, og det vil bli gøy å prøve ut forskjellige kombinasjoner for en tredje perk.

- Commando perken har blitt fjernet.

Ingen overraskelse ettersom 99% av alle som spiller MW2 absolutt hater denne perken. Dette blir ikke en savnet perk.

- En annen Perk som har blitt fjernet er One Man Army.

One man army er også en sterkt hatet perk i MW2 communytiet, men jeg har selv ingen problemer ved den. Men jeg kommer ikke til å savne denne heller ettersom jeg ikke bruker den selv. Kanskje det blir mindre noobtoobing i blackops siden denne perken blir fjernet? I så fall, fjern den!

- Scavenger perken vil ikke lenger fylle opp equipmenten din. Dette gjelder Claymores, C4 osv.

Jeg vet ikke med dere, men dette kommer jeg til å savne. Jeg bruker en del claymores fordi jeg er en ganske paranoid spiller. Derfor bruker jeg også for det meste scavenger for å sette inn nye claymores etter noen har ødelagt de jeg allerede hadde lagt ut.

- Cold blooded og Juggernaut perken vil komme tilbake i Blackops, men ikke i en perk form. Blackops vil ha et "Armor system" i tilegg, og cold blooded og Juggernaut vil bli en Armor. Noen spekulerer at utifra hvilken armor du bruker vil det komme konsekvenser med dem som f.eks. løpe fortere, løpe saktere osv.

Armor systemet høres utrolig kult ut og vil nok balansere spillet enda bedre (eller værre?). Only tiden vil show.


Kilstreaks:

- Til nå, er den største kilstreaken 15.

Vil det si nuke forsvinner?

- I motsetning til tidligere COD spill, vil ikke kilstreakene dine (helikopter osv) bygge opp kilstreaken din. Dette betyr du må gjøre jobben selv vis du vil bygge opp kilstreaken din.

Dette liker jeg ekstremt bra! I MW2 f.eks. kunne du få en harrier, hjemme deg for resten av matchen mens kilstreaksene dine bygger seg opp til en potensial Nuke.

- Pavelow vil gjøre ett comeback, men har en unik twist spesielt for Blackops.

Jeg tror dette betyr at vi får styre og skyte pavelwen selv. Isåfall, EPIC! :D

- UAV vil også gjøre et comeback

Shocking

- I tilegg til Pavelow, vil det finnes 2 andre typer helikopter lignende kilstreaks.

Lover godt! Vil vi kunne kjøre dem manuelt alle sammen?

- The SR-71 Blackbird vil være en tilgjengelig kilstreak.

Har ikke peiling på hva det er, men sikkert noe kult.

Våpen:

- Famas vil gjøre et comeback, men i motsetning til MW2 blir det bli et full automatisk våpen. Altså ikke 3-burst.

Noe jeg ikke skjønner Treyarch gjør er å sette inn et system der vi kan velge mellom brust fire mode og full autimatisk mode på enkelte våpen. Synd det blir et full automatisk våpen. Likte famas godt i MW2.

- Det vil ikke finnes våpen i M4 familien i Blackops.

Ingen kommentar

- M16 vil gjøre ett comeback , like kraftig og med like bra accuracy.

Noen sier at M16 var et owerpowered våpen i både MW1 og 2, jeg er ikke enig. M16 er hjertelig velkommen.

- Tactical knife er tatt bort. I stedet får vi en "Ballistic knife". Det vil fungere som et våpen attachment som skyter ut kniven. Antakeligvis vil også throwing knifes bli tatt vekk også ettersom dette ligner veldig.

Høres tøft ut og er spent på hvordan designet ser ut. Litt leit dog at tactical knife er tatt vekk. Var gøy å gå helt banana rape med den en gang i blant.

- Granater blir ikke klassifisert som "equipment", og vil derfor bli fylt opp igjen ved hjelp av Scavenger perken.

Vil dette bety at vi kanskje må velge granater manuelt i stedet for en knapp? Kanskje kanskje ikke. Håper nå egentlig ikke det.

Nye våpen i Blackops:

- SIG commando - Assault Rifle

- RPK - Light Machine Gun

- Skorpion - Submachine Gun

- PSG1 - Semi-auto Sniper Rifle

- MAC11 - Machine Pistol

Bonus:

Noen spillere vil kunne gå i en liggende posisjon rett fra stående posisjon. Dette vil gjøre sånn at de kan sprinte for så å gjøre en veldig kjapp drop shot. Noen spillerer hater når folk drop shotter, og jeg tror dette vil gjøre dem enda mer frustrert. For meg dog som faktisk drop shotter en del, vil dette bli en gylden mulighet for kjappe reaksjons kills.



Dette er ryktene innenfor multiplayer delen av Blackops som har kommet ut foreløpig. Jeg personlig har en utrolig stor hype for dette spillet!

Hva med dere? Hvordan er deres hype for Blackops? Hva er deres meninger om de forskjellige ryktene? Kommenter gjerne. Takk for meg.

Informasjon hentet fra www.codblackopsnews.com
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Høres innteresangt ut! Får mer lyst og håp på Blackops nå Men er det noen rykter om banene og hvordan de blir? Likte ikke Cod5 sine baner noe særlig
why so serious?
  • 0
Hører ganske interessant ut, og jeg tror der blir mer balansert enn MW2 utifra dette. Men jeg håper de satser mer på enspillerdelen enn IW gjorde.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Enig med Vegard, WaW banene var ikke no' særlig.

Synes det er fint at noen oppdaterer oss på denne måten gjennom en blogg. Du skrev det veldig ryddig måte, som gjør at det blir lett å lese.

At equipment ikke blir plukket opp med scavenger er positiv, synes jeg. Er utrolig lei av at hver gang jeg vil ha payback for det første claymoren, får jeg enda en i fleisen.

Etter denne bloggen, har jeg blitt mer hypa enn jeg var fra før. Derfor får du en god stemme fra meg!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Vegard Mowinckel: Ingen rykter om baner enda, dessverre. Men banene blir sannsynligvis set pieces fra en-spiller delen.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
REZNOV ER TILBAKE! JAAAAAAA! <3
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Liker hva jeg hører.

Angående det at man kan plukke opp granater, men ikke equipment kan antageligvis bety at granaten blir på den vanlige plassen, mens equipment blir på venstre eller høyre D-pad, altså som i CoD4.

God blogg!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Joda, gleder meg til spillet og alt det...

Uansett, det jeg ville si er at jeg har hørt meget troverdige rykter som ikke er nevnt over!

1. Kniv vil b.a ikke være obligatorisk, men et andre-våpen, på lik linje med pistol og hagle

2. Du nevner granatkaster og granater over, men TA (utvikler) skal ha sagt at de ønsker en mer flytende opplevelse, og fjerner derfor objekter som AC130, chopper gunner, rocket launchers, og granatkastere...Tror granater er med tho!

Ellers er det så å si sikkert at Zombie mode returnerer!
  • 0
Scavenger fyller ikke opp Claymores?
Takk satan, endelig brenner campere i hans hule.

Skorpion returnerer?
icame

Dumt at M16 ikke er borte da, sinnsykt OP. Si hva du vil, men å ha et våpen uten rekyl som dreper med 1 burst uten Stopping Power... Næh.

Interressant perk system da, det kan kanskje inspirere folk til å prøve ut mange forskjellige kombinasjoner.
I suck.
  • 0
Jepp, Zombie mode returnerer. Glemte å nevne det i bloggen.

Har også hørt rykter om det med kniven. Jeg personlig håper ikke på dette.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Bra blogg Eivind

Nå gjorde du meg hypet til dette spillet

"- I Call of Duty: Blackops vil du kunne velge mellom 2 perks"

ehm...? kan man bare velge mellom 2 perks? lol....

Menne... tror jeg skaffer dette til PS3 ass.. savner CoD-g33king der
  • 0
La ut denne listen over våpen som er konfirmerte og ryktet i CoD black ops tråden:

assault:
(x) AK-47
(x) CAR-15 Commando
(x) Steyr AUG
G11
(x) M16
L85
Famas (full auto)

smg:
(x) MP5k Prototype
(x) MAC-10
AK-74u
(x) scorpion

lmg:
(x) rpk

randoms:
(x) spas12
(x) crossbow

pistoler:
M1911
.357 Magnum Revolver

launchere:
(x) M202 "Grim Reaper" Rocket Launcher
RPG-7
China Lake Pump Action Grenade Launcher

De med x er våpen som er sett i trailere og på veggen hos treyarch kontoret

Lagt til 2010-08-03 20:17:
Og jeg håper kniven blir secondary, siden jeg spiller på tactical er jeg utrolig lei av å komme rundt hjørnet og bli knivet fordi de blir skremt og griper kontrollen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Har noen hørt noe om nightvision på multiplayer?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
sirupkaramell: Tror du må lese litt bedre! Du velger først 2 perks, og en tredje perk dukker opp. Hva den tredje perken blir, er forskjellig for hvilket 2 perks du velger selv. Mange kombinasjoner altså.

Men takk for kommentar ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0


- I Call of Duty: Blackops vil du kunne velge mellom 2 perks"

MELLOM

^^
  • 0
Jeg har en venn på steam som kjørte Cod Black ops beta, jeg ble litt mistenksom på det...

EDIT: han sier at han skal skaffe meg noen screenshots hvis han faktisk er i betaen
  • 0
Haha sirupkaramell!

Det blir kanskje litt stusslig... lol
  • 0
Gleder meg ! Det kommer også 15 prestiger
*MacGyver Theme*
  • 0
Takk for alle ryktene. Men likte veldog godt Famas med 3-round burst.
  • 0
Ahh det er litt sug at killstreak rewardsene ikke teller. Burde da i det minste vert slik at 3 av killsene den lager teller
Per aspera ad astra
  • 0
killstreak-rewards i CoD:MW2 ødela mye føler jeg.. pga rewardza kunne enhver n00b få 40 i killstreak lix0m..
  • 0
Er lei CoD, så tror ikke jeg kjøper dette før det blir billigere :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Håper Treyarch går tilbake til røttene til Infinity Ward og lager et nytt CoD 4! Gleder meg til å se hva de klarer!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Awesome
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!