Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har syyyjtrjgktkt lyst på Starcraft II! Men jeg har lyst på Collectors Edition. Den inneholder masse bra drit, og SC 1. Jeg og en kompis har avtalt å kjøpe det en eller annen gang. Men den finnes ikke noensteds.

Spaceworld: finnes ikke i registeret
Cdon: Utsolgt
Platekompaniet: Utsolgt
Komplett.no: Utsolgt
Elkjøp: Utsolgt
Expert: utsolgt

WæææææææÆÆ!

Sak nr. 2 er musikk. Jeg har oppdaget så jæævli mange kukskallebrae sanger i sommer.

Biggie Smalls - Hypnotize
Snoop Dogg og K Perry - California Girls
Marleybobbern - Three Little Birds
CCR - Fortunate Son
Rolling Bawlacks - Sympathy For the Devil

Nummer tre: Jeg har kjøpt Steelseries Siberia Headset v2 (White) Det er superbra og jeg bruker det på tven. Red Dead + Siberia = wafflepwnd! Kosta bare 550 kr på Spacshit.no

Og så jobber kompisen min på Spaceshit, så det er digg, han fikser dipp n' shitt :D

Og så er Rollercoaster Tycoon 3 og Railroad Tycoon superdiggsnask!

Og så er Smashing Pumpkins skikkelig bra!

Takk for hatten min din dritt :P

PS: Ikke gidd å klage på skrivingen, klokka var fire på natta og jeg og noen kompiser satt og var hypre n stuff.
  • 0
Gratulerer med nytt headset :p
  • 0
Spaceworld Hønefoss har EN Collector igjen.
Så vidt jeg veit.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
collectors edition forsvinner fort. jeg satt i 1fordømt dag for jeg skulle ha collectors edition i bc av wow
  • 0
Vel, Spaceworld i Haugesund hadde en sånn SC2-reklame-hylle-ting-der-man-setter-CE-inni som var full.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
StarCraft II er helt konge for å si det mildt. Har du forresten prøvd å sett innom Game om de har Limited Edition?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bruker Siberia V2 selv, skikkelig digge hodetelefoner!
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
StarCraft II og I er noen av de beste spilla noen sinne!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Selv har jeg fått tak i helt sinnsykt mye bra musikk i sommer, da spesielt Simon & Garfunkel og The Who. Tommy må være et av tidenes beste album!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Smashing Punmkins er også nyoppdaget for meg. TheCrushader: er det noe i det hele tatt galt eller plagsomt ved siberia.?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!