Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har ikke hørt på dette bandet så lenge da.

Likte ikke a little piece of heaven, noe jeg syntes var rart med den.
*MacGyver Theme*
  • 0
@ Crazy Eyed Gamer
Hvis det hørtes ut som om jeg sa at The Rev er overvurdert pga jeg kan spille det, så var det ikke det jeg egentlig mente. Det jeg prøvde å si er at han er overvurdert fordi det han spiller er lite kreativt og veldig kjedelig å høre på.

"Han er flink til å implantere flere forskjellige tromme stiler inn i sanger. Han gjør kompliserte ting som kanskje ikke er like lett å høre vis du ikke følger ordentlig godt med."

Gi meg et eneste eksempel på dette.

@ Dead Gamer
Jeg sier akkurat det, jeg klarer helt fint og spille Bat Country hvis det er det du vil ha meg til å gjøre. Skulle gjerne gjort det akkurat nå, men dessverre så er kameraet mitt så dårlig at basstrommelyden blir totalt overdøvet av Hi-Hat'en.
Uansett, Bat Country er en skita lett sang på trommer.
I suck.
  • 0
først: @Gamergeek:
Jeg tviler sterkt på at du spiller Bat Country på en måte som kan nærme seg "The Rev's versjon"! Du kan jo prøve å spille f. eks setlisten A7X spilte i Long Beach. Prøv å spill det, uten å bomme på èn note! x)

bloggen:
Avenged Sevenfold er et helt genialt band! Vet ikke helt om jeg skal plassere dem innen for hardrock eller metal. Sangene deres er utrolig fengende. Veldig røffe og kule gitar-riff + veldig melodiøse og fengende refreng. F. eks: Nightmare, Afterlife, Welcome to the Family, Beast and The Harlot. Jeg elsker stemmen til Matt! Stemmen hans er helt syk, men når de spiller live ser han mer ut som en rapper, en vokalist i ett rocke/metalband. Måten han står på og synger på altså. Det står stor respekt av at Matt, Johnny, Brian/Syn og Zacky har gjennomført, og jobbet med Nightmare. Det kan ikke være lett å fortsette med ett album når det ene meldemmet dør under "skrivefasen".

Synes bloggen var litt tam, og ikke sånn kjempe interessant. Kanskje det har noe med at jeg vet det meste om de fra før, da Jeg må også si meg enig i det meste som Soraki sier. At det blir litt wannabe-fan aktig. No offense! Og det med klesstilen, virker som om du bare har sett klipp fra "Avenged Sevenfold: Live in the LBC" Det er forresten en helt sjuk konsert!

Om jeg skal ta en topp 5, av sangene deres ville den sett slik ut:

1. Seize The Day (City of Evil)
2. A Little Piece of Heaven(Self titled)
3. Nightmare(Nightmare)
4. So Far Away(Nightmare)
5. Dancing Dead(Diamonds in a Rough/følger med Live in the LBC)

I tillegg til fantastiske sanger som:
- Fiction
- Buried Alive
- Victim
- Trashed and Scattered
- Dear God
- Unbound(the wild ride)
- Unholy Confessions
- Second Heartbeat + MANGE fler!

Sorry for lang kommentar :p Og til neste gang: Hør litt mer på bandet før du skriver om det. Og lærer deg litt mer om det, da blir det ikke så "tamt"

BTW. Zacky V pleier å gå med sine egne klær, altså sitt eget klesmerke: "Vengeance University". Ganske stilige klær
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Okei, først av alt, så har alle trommiser sin egen foretrukne stil, så å spille noe nøyaktig likt som hvilken som helst annen trommis vil være uvant, naturligvis. Uansett, har ikke peiling på hva "Setlisten i Long Beach" er, bryr meg egentlig veldig lite også. Men for og si det sånn da: Hvis mitt band var like kjent som A7X så hadde vi hatt like lite problem med å spille så prikkfritt som de har, fordi det er vår egen kreasjon vi spiller.
Forresten, her er et eksempel på hvor ignorant A7X fans kan være: Jeg og et par kompiser går bortover veien mens en av oss spiller en A7X sang. Det oppstår en diskusjon pga min skepsis til dem, og dette er det en av oss sier: "Du kan ikke si noe, The Rev har 3 basstrommer, du har 1. Du suger jo i forhold til han." Utrolig nok så er de andre enige.
Helt dumt.
I suck.
  • 0
ignorant? Det vil jo bare si at han er dum da Hvis han tror at jo fler basstrommer du har, jo bedre er du Og da er de ikke bare ignorante, men dumme også
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Ja, det er en av de medvirkene grunnene til at jeg misliker A7X. At de alltid bruker The Rev som et argument mot meg når jeg sier at jeg er stolt av mine egne ferdigheter som trommis, noe jeg synest jeg kan si uten å føle at jeg skryter. Uansett så vil jeg aldri forstå hva folk egentlig synes er bra med The Rev, og hva som gjør han verdig til å være en kandidat til årets trommis.
Og forresten, hvis du er nysgjerrig på mine ferdigheter som trommeslager, sjekk ut YouTuben min, som heter rakadungdung.
Skal ikke si at det som er lagt ut der bringer mine virkelige talenter til lys, men foreløbig er det greit nok...
I suck.
  • 0
Alle fan baser har idioter, Gamergeek.. Du kan ikke gi en dom på hele fanbasen til A7X etter 1 diskusjon.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det har ikke bare vært 1 diskusjon, har hatt et par med mine utenlandske venner også, like uvillig til å ta kritikk de også. Anyways, Music is all taste!
I suck.
  • 0
Diskusjon <3

CEG93 : Håper du ikke mente meg i den diskusjonen
*MacGyver Theme*
  • 0
Her har du en helt vanelig Venom - CAC Samtale på msn

Venom:
Hallais!

Brian:
ITS YOUR FUCKIN NIGHTMAAAAAAAAARE!!!1!!

Venom:
Ja æ vet, den sangen e jo faen mæ dn beste!
  • 0
Let's put all our differences behind! <3
"Don't cross the crooked step"
  • 0
CaC: Yeah <3

CEG93: Yeah <3
*MacGyver Theme*
  • 0
hey Venom! vet hva du tenker om Little Piece of Heaven for første gang jeg hørte den var jeg også litt skeptisk. menne hør litt mer på a7x og så hører du gjennom Little Piece of Heaven 2-3 ganger og du vil elske den.. fakta!
  • 0
Den va bedre den andre gangen
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hva jeg synes om bloggen? Det virker ikke som at du har satt deg inn i bandet i det hele tatt. Typisk wannabe-høre-på-litt-av-5-sanger-oppfatning.
Å si at det er en blanding av Metallica, Guns N' Roses og Motörhead er ikke subjektivt, men noe jeg vil si er direkte feil. Å finne likheter mellom disse bandene og A7X er vanskelig. Trommer, gitar, bass og vokal. Der har vi sammenhengen. Kan like så godt si at A7X er en blanding av The Cure, Navigators og Muse. Like mye likhet der for å si det slik.

Ellers var det jo en grei blogg, men neste gang synes jeg at du bør sette deg mer inn i det tekniske ved bandet, i steden for å nevne klesstil og "lignende" band.
Riddle me this
  • 0
Skal huske det ine. Takk for hod kritikk
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!