Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne bloggen er skrevet av: Ursa Minora, Nintendodude og FlakeyMetal.

Verden er full av spørsmål vi ønsker svar på. Verden er også full av spørsmål vi ikke ønsker svar på. Vi har vært så snille og besvare de dummeste spørsmålene som roterer rundt i de dumme hodene våre.

"Blir softis til hard eller flytendes avføring?"

Med andre ord: Tiss eller bæsj (tihi)? Det er en rekke smartasser som sliter med å finne et konkret svar på dette spørsmålet. Softis er jo ikke en flytendes vare i original innpakning, men det er heller ikke spesielt fast. Det er... Bløtt!!! Men siden isen smelter ute i sola når det er 20 grader, så er det vel ganske selvfølgelig at den smelter i menneskekroppen, som er på 37 grader. Men svaret vi leter etter her er faktisk begge deler. Når iskremen smelter blir det til fløte, og fløten blir spaltet opp til vann og "pure" fløte. Vannet blir til piss, og resten blir en håndfull med dritt.

P.S: Eventuell kjeks og strøssel vil også blir spaltet opp til dritt. Og er du typen som spiser begeret, så kan jeg bare si at dette hadde tatt seg ut om det ble til væske.

"Vil du dyppe testiklene dine i ei gryte med kokendes vann, eller vil du legge dem i ei kjøttkvern?"

Dette er den nye «høna eller egget?».

Her er det delte meninger. Flakey mener at man mister den gode essensen ved å koke dem, derfor bør de kvernes, til tross for at de blir til ballekjøttdeig. Det forsvarer han bare med at man kan tilsette egg, salt og pepper, og vips: Ballekjøttkaker! Og han påstår at de smaker godt, siden testiklene har beholdt den gode essensen. Dette medfører jo selvsagt fordeler som at ingen kan sparke deg i ballene osv.

Nindude derimot ville kokt dem, siden han da beholder dem. Og om han skulle hatt lyst på litt ballekjøttkakaker, så kunne han bare stukket innomm Flakey`s hus. Og om man koker dem så mister man nok følelsen i dem, og da gjør det heller ikke noe om enn blir sparket i ballene. I tillegg er baller den nye rosa, og det er helt "ut" å være ballelaus for tiden.

Ursa Minora holder seg derimot taus angående dette spørsmålet. Det kan hinte til at han angrer på sitt valg.

"Hva er forholdet mellom hund og eier?"

Tror hunden at han dater eieren? Har hunden lyst til å hoppe til sengs med eieren? Tror hunden faktisk at de er et par? Eller er det motsatt? Ursa mener at dette avhenger om noen av de er zoofil eller humanofil, noe han har rett i. Flakey på sin side har en teori om hvor tydelig det faktisk kan være i enkelte situasjoner: Når eieren kommer hjem blir han overfalt av sin «kjære». Hunden tigger etter mat siden han vil ha en romantisk middag alene med eieren. Etter maten begynner han å sleike eieren, noe som ifølge Flakey er et tegn på forspill.

"Brenne ned huset til naboen din, eller skyte han?"

Her er det mange grunner for å gjøre begge, men alt i alt er det best å brenne ned huset hans. Det er lettere å unnslippe en slik forbrytelse, siden det kan være et uhell. Det er derimot vanskeligere å si at det var et uhell når det er et skuddsår i brystet hans. En annen ting du kan gjøre om du brenner ned huset, er å storme inn og redde han. Dette vil gjøre deg til «dagens helt» i lokalavisa, og da får du endelig noe å henge på kjøleskapet.

Og om du skulle ta fra ham hjemmet, så tar du bort alt han eier av verdi. Dette kan gjøre at han blir så deppa at han dreper seg selv, og da har du slått to fluer i en smekk. For du får ikke det resultatet om du går motsatt vei. Han kan liksom ikke bli så død at han tenner på huset sitt, om du skjønner hva jeg mener (tviler på at du forstår).

Men det enkleste ville vært å holdt seg i senga den dagen...

"Hvem ville vunnet bitchkampen mellom Anna Anka og Mr. Tingle?"

Det er åpenbart at dette er en jevn kamp, som vil innholde mange feige slag i ballene (ja, begge har baller). Det er ingen tvil om at Anna Anka ville vært en god motstander i hvilken som helst bitchkamp, men vi setter alikevel pengene våre på Mr. Tingle, fordi han kan gjøre alt ifra truserøsk til bitchslap med sine magiske ord. Han er også den av de to som har best tilgang til Majoras Mask, og kan han få evnen til å sende månen rett inn i tryne på Anna Anka. Seieren ville gått til vår feminine, lille kartselger.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg er redd dere har tatt helt feil angående flere ting her:

"Blir softis til hard eller flytendes avføring?"

Sannheten er, at det blir ikke til avføring eller uring. Faktisk, så går det i blodet ditt. Og da mener jeg at om du spiser for mye softis, så ender du opp med å bli en softis selv. Det er fordi blodet sakte, men sikkert blir gjort om til is. MEN! Om du har tuttifrutti-strøssel på så blir du til en gris med kols. Forskere har fremdeles mye forskning igjen for å finne ut av dette fenomenet.

"Vil du dyppe testiklene dine i ei gryte med kokendes vann, eller vil du legge dem i ei kjøttkvern?"

Dette spørsmålet er et lurespørsmål, i og med at ekte menn - meg - har baller av stål.

"Hva er forholdet mellom hund og eier?"

Svaret avgitt i bloggen er delvis rett. MEN! Hundene har en skjult agenda. De vil nemlig ta over verden. Det er derfor viktig at hundene har massevis av tillit fra eieren. Uheldigvis, så har de utviklet et slags Stockholm Syndrom-lignende fenomen. Hundene blir følelsemessig tilknyttet eirene sine, og thus kommer svaret som er angitt i bloggen fram i lyset av solen. Proffesorer har den dag i dag ikke funnet ut noen detaljer angående hundenes lave terskel for kos, godtebiter og sniffing på andre hunder.

"Brenne ned huset til naboen din, eller skyte han?"

Enkelt: gå ut på gata med ditt "weapon of choice" (jeg foretrekker å kle meg i lederhosen og intet annet), få en 5 killstreak og ødelegg huset hans med en Predator Missile. To fluer i en smekk, på et enklere vis enn i bloggen.

"Hvem ville vunnet bitchkampen mellom Anna Anka og Mr. Tingle?"

Med mindre Mr. Tingle blir blond, svensk, dumifisert og får to-tre enormt egosentriske tv-program så vinner Anna Anka lett.

Also; god bogg gutter. Veldig god og random humor, just the way I like it
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Det eneste jeg ikke skjønner, er hvorfor Tingle fortsatt er single!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
haha Bra blogg
*MacGyver Theme*
  • 0
Hmm... hva skal man si? Annet enn godt jobbet, morsom blogg og kreativt til de grader, har jeg ikke så mye å tilføye bortsett fra det faktum at dere har en unik form for humor, som delvis også treffer meg. Fortsett med sånne blogger.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Dere prøver litt for hardt...

Tingle villle forresten eid alt og alle. Bare "Kolimpah!" lizzzm.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Haha, morsom random blogg!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
JEG synes dere burde svare på hvorfor PerPenger eier alle og alt.
  • 0
Spørsmål nummer 2 er ikke mye "høna eller egget". Jeg ville dyppet dem tusen ganger i kokende vann før jeg dyppa dem i en kjøttkværn.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
"Hva er forholdet mellom hund og eier?"

Haha, lo godt av de avsnittene!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Anna Anka eier han tho!!!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Tingle vinner lett.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Matscoolio: Haha, det er deg vi skulle stilt spørsmålene til vettu.

Jonaskram: Wheeey, det rimer. Det er nok grunnen.

Petrol: Kommer kanskje flere fra oss.

Kvidogbleg: Hva mener du?

Filimonki: Det er ikke helt selvfølgelig da. Tenk på essensen!

A to the H: Pffffffffffffff.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
veldig artig lesing dette her.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Deres sexuelle legning og modenhet er ihvertfall ikke universets største mysterie.
  • 0
Beste jeg har lest på lenge. Made my day.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!