Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hvis du kom deg til golfkøllescenen, har du fått med deg alt av verdi, egentlig. Sistebossen sugde og eskorteoppdraget var som eskorteoppdrag flest - fælt.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg må runne det! Skal skrive anmeldelse, skjønner du! : (
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
"Det er bare et spill". En av de mest irriterende tingene det går ann å si.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Aw, vet hvordan du har det. Har også skjedd med meg at lillebror klarer å slette savefiler om han låner et av spillene mine...
Take off every zig, for great justice
  • 0
Wow. 25 timer på Bioshock? Jeg brukte maks 8-10 timer, og da utforsket jeg alle rommene, og hørte alle dagbøkene jeg kom over. Slutten er jo bare å se på youtube.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Lille broren min har en lei tendens til og owerwrite mine filler
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
littsnill: Jeg har en tendens til å bruke lang tid på spill. Jeg gjør så mye unødvendig som jeg tror man får noe utnytte av den surringen jeg gjør.

Jeg skal skrive anmeldelse av spillet så jeg trenger å runde det selv og få mitt fulle inntrykk av spillet!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Been there... Er bare til å begynne på nytt da, selv om det suger å spille seg opp igjen.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Been there, done that. Klassisk problem. Skjedde på AssCreed
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
  • Solx
  • Solx
Hadde du tenkt litt hadde du jo visst det
Men du kunne bare lagd en ny profil da. Da blir det jo en ny save, sant

Men har hatt samme feelingen... men da var det minnekortet til PSOne med en 40 timers save av FF7 som datt i vannkoppen til bikkja
L. Do you know Death Gods love Apples?
  • 0
Kjipt når slikt skjer. Hadde nok selv blitt ekstremt frustrert.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har gjort noe lignende på GameBoy. Husker ikke om det var et Zelda eller Mariospill, men det som skjedde var som følger: Ferie, skal stoppe for å handle, Må være rask med å skru av. Lagrer, og trykker på AV/PÅ knappen. Siden jeg hadde ytterst begrensede engelskkunnskaper på den tiden visste jeg ikke at jeg kunne miste alt på den måten. Jeg skrudde rett og slett av midt under overskrivingen. Trodde det var Broren min som hadde gjort det. Ble dritsur
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!