Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, jeg har nettopp opplevd alle gamere sitt mareritt. Jeg har bevitnet et mord. Ikke på en person, ikke på et dyr, men på et spill av høyt kaliber.

Spill kan skape en enorm frusturasjon som løper i kroppen. Hvis spillet enten er helt elendig, eller har en ulempe som frustrerer deg, så kan det virkelig ikke måles med det faktumet som står foran meg, en liten ynkelig gamer.

Jeg har nylig kjøpt meg det fantastiske spillet Bioshock. 2Ks lille vidundertittel har utspilt seg på den vakre Playstationen og den ikke fullt så vakre HD tven fra Panasonic. Når jeg setter meg ned med et spill, så må jeg enten runde det, eller vente flere uker til neste gang jeg spiller - jeg må spare på spillet.
Nå hadde jeg ventet en uke med å spille spillet, og hadde allerede kommet til sistebossen.

Da jeg idag skulle spille, fikk familien et lite besøk av en gammel kjenning og familien til mannen. Jeg skulle være snill med den 14 år gamle gutten som hadde lyst til å lage en ny save på Bioshock. Jeg - som er temmelig ignorant og tenker ikke over en ting to ganger - lot den lille guttungen starte en ny save på 2Ks flaggskip.

Han var ekstremt fornøyd da en vill grafikk - som dette spillet har - poppet opp på Panasonicen min. Jeg må si jeg hadde en potet i halsen da jeg ble usikker på om spillet ville lagre en ny save eller overwrite den gamle saven min.

Da kom det som ville putte gamerlivet mitt i en overdose av skrekk og gru. Det som skjedde var at den faktisk lagret seg over saven jeg hadde brukt hele 25 timer på. Jeg slo direkte av PS3 - og furter nå resten av kvelden. Men når det kommer til familievennen, så må han så klart konstantere ''Det er bare et spill....''

Dette bringer meg til en annen side av denne bloggen. Ja, det er bare et spill, men når du har brukt en god del penger på underholdning, så skal man få lov til å avslutte med noe du har startet på. Dette er ikke et faktum for meg, og derfor så kan jeg si at et døgn med spilletid på spillet ble kastet rett i dass, og må begynnes på nytt.

Sinne? Nei. Agressjon? Nja. Deprimert? Ja!

A to the H
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Know the feeling...
*MacGyver Theme*
  • 0
Slikt er surt!

Det har selv skjedd med meg flere ganger.

En gang lånte jeg bort Pokemon Ruby. hvor jeg hadde endel spilletid. Når jeg fikk det igjen hadde jeg mistet det...

En gang spilte søskenbarnet mitt GH: Metallica. Jeg hadde nesten 5 stjerner på alle sangene på expert gitar på karriere. Etterpå hadde jeg ingenting whatsoever.

Noe alá det skjedde med RB2. Jeg hadde en del progress på karrieren. Jeg hadde lite plass på harddisken så jeg tok bort noen RB1 sanger. Neste gang jeg slo på spillet var alt slettet.

Konklusjon: slikt suger lange flate ballær

Bra blogg
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Jeg pleier bare å lage en ny bruker som folk kan spille på
Men er også flink til å manuelt save på spill med autosave om det er mulig.
  • 0
Matscoolio: Takk, det varmer at noen andre opplever min lidelse
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
25 timer rett i dass er ALDRI 'bare'
Føler med deg!
  • 0
Kan tenke deg hvordan det var for meg når jeg måtte sende PS3'en på rep, og alle mine saves og trophies ble slettet! Men spill igjen, BioShock er da et fantastisk spill?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Du får trøste deg med at bossen var ganske så lame. Og lett. Lite tids- og ferdighetskrevende. Med en episk cut sceene mot slutten.

...
Riddle me this
  • 0
Nedtur!! HAhahaha!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kjenner til følelsen, og den er seeeig!
Sondro =P
  • 0
Moralen er vel å lage en "gjeste"bruker eller hva?

Har en slik på alle konsoller,trodde det var vanlig?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Haha kan ikke si at du får noe sympati nei . og som han sa, det er BARE et spill
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Moralen er, Vil du spille? kjøp ditt eget utstyr
Dette er mitt, fuck off!


lol

Vert ute for dette jeg å....
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
akkurat det samme har skjedd med meg på bioshock
  • 0
Yeah Yeah send mæ en PM om du vil at æ ska spoile slutten til deg

Eller bare søk på Bioshock Ending men vær forsiktig sånn at du ikke tar 2eren.

Lagt til 2010-07-29 10:44:
Gjestebruker e alltid digg

Predator: Om du hadde online bruker så burde du bare huske e-post adressen og passordet så har du alle trophiesene dine
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Trist å høre, føler med deg!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
25 timer? HA! Se for deg nesten 200 timer. Ja, det har skjedd meg. Og tro det eller ei, jeg begynte på nytt. Og det syns jeg du også skal gjøre.
  • 0
Dette er leit, men det er ingenting å gjøre med det når det først har skjedd. Derfor er det å lage gjestebruker og være flittig med å ta backup er viktig.

Jeg lot Lillesøsteren min starte ny campaign i COD 4 i går som jeg var halveis i på Veteran.
Nåja tenkte jeg det er ikke så ille som da 60GB ps3 min døde rett før jul hvor jeg mistet tusener av timer fordelt på 18 spill.

Ekstern HDD er nummer to på listen over elektroniske ting jeg skal kjøpe.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Ooooooooooooooouch! Jeg syns det er irriterende nok når jeg dør i slutten av et kapittel i et spill, og må gjøre HEEELE kapitlet på nytt, som tar noe sånt som 5 min

Men det værste av alt må vel være når denne lille, vell drittungen kommer å sier at "det bare er et spill". Greit nok, det er det, men han føler liksom ikke noe med deg. Hahaha, i do!
  • 0
Jeg sitter og koser meg med Bioshock nå!

...Men synd det som skjedde.
Love will tear us apart.
  • 0
Det var synd.
Med PC spill kan du laste ned ISO'en og bruke din egen CD key.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Prøv YLOD uten backup...
Decyfered!
  • 0
Jeg skal begynne på nytt, men jeg skal ikke få spillet røpet
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Likte ikke bioshock jeg.
Nei men da så
  • 0
Oioioi! Føler med deg A to the H og synes synd på deg her ja. Dette har også skjedd meg en rekke ganger og har selv nærmest brutt ut i gråt på grunn av de :/
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!