Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

RdR, Mw2, klart Ratchet and Clank 1,2,3,Gladiator, ToD, QfB, Og nesten Crack in time.

Og selvfølgelig Oblivion
*MacGyver Theme*
  • 0
har såvidt spilt i det hele tatt.
frister ikke å sitte inne

men nå framover blir det litt mw2 igjen og selvsagt mafia2 når den tid kommer.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Er Starcraft II verdt å kjøpe? Hvorfor er det bra?
  • 0
Hoppa inn i Red Dead Redemption igjen for å prøve å få 100% game completion. Er på god vei!

Har også spilt litt MW2 sammen med noen kompiser, og selvfølgelig har jeg spilt Guitar Hero!

I morgen skal jeg til Spania, da blir det ikke noe spilling på to uker. Det går helt greit så lenge det er sol og fint vær der nede
  • 0
Har gått mest i MW2, GH-spill, diverse skytespill, også har jeg nylig startet å spille noen gamle pc-spill som har ligget i hylla i en god stund, ettersom jeg har fått en ny bærbar pc. Mange gode minner som har blitt gravd frem der, ja
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Mount and Blada: Warband, Far Cry 2 og litt av betaen til Medal of Honor hos meg. Får ikke så mye tid denne sommeren da...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
tja,i oppussing og tapethysteri har det gått litt tid til Galaxy2. Har bare 223 stjerner så har litt igjen. Men høst er bra og gleder meg til mørket glir over oss igjen. Dessuten gleder jeg meg til oktober.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Spill som har blitt spilt er det mye av, men spill som har blitt rundet er det svært svært lite av.. Huff og huff.

Men i løpet av disse måndene har jeg vært innom Turok (alvorlig rå med kniven sin), Viking Battle for Asgard (Rundet, ganske morsomt spill), Too human (Norrøn mytologi er gøy), Red dead redemption (Rundet, god atmosfære over spillet), Lost planet 2 (Rundet, meget morsomt sammen med søster over nett), Alan Wake (Rundet, Twin peaks FTW), Split second (Uhyggelig bra bil-action), The Saboteur (Titties anyone?), Demons souls (Aaaaargh, avhengig!!), Dead Space (Forbasket skummelt og ekkelt).

Jah, og mange mange fler. Game hadde mange titler til under 100 kroner, og når jeg sier at jeg har svidd av 3 bananer på disse titlene, så skjønner man vel tegninga.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Har hatt det helt fantastisk med Alan Wake, og har fått en god del... svingeerfaring med Bionic Commando.
Singularity var ikke så ille, og jeg vurderer fortsatt om jeg liker Gears of War 2 eller ikke.
Har også pakket fram Gamecuben igjen og plukket opp på Metroid Prime, nå som jeg faktisk forstår meg på FPS.
Litt PS2-underholdning med Sly Raccoon og Star Wars Battlefront, og litt utforsking på PC-spill.

Ja, også har jeg spilt Airborne Troops. Etter en runde med det fikk plutselig lyst til å spille Alone in the Dark til Wii-en igjen.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Gamet en del Red Dead Redemption, men ellers så venter jeg fortsatt på å få Prince of Persia: FS i posten. (Yeah, I know, men jeg er fan )
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Har spilt lite, men sommern er ikke til for å sitte inne
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Kun spillt Fallout 3, totalt hekta
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
I de siste to uker har jeg tilbrakt over 60 timer i Bolitaria, og er nå nesten halvveis på min andre gjennomgang. Jeg har aldri spilt så mye på så kort tid før, og skal forhåpentligvis aldri gjøre det igjen. (Demon's souls)
Har også spilt Monkey Island 2 SE på iPad.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
I sommer har det godt i SMG2, SA2, Majoras mask, SSBB, WC3 og WII sport resort som alle er gode spill. Resten av sommerferien kommer det nok til å gå mest i FF13, SSBB og WC3.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg har spilt en del i ferien, selv om det ikke er før til uka at ferien begynner på ordentlig med litt reising;) For det meste har det gått i Gears of War 2, Pro Evo 2010, GTA IV, The Darkness(ja faktisk), og en solid dose MW2
Post proelia praemia bitches!
  • 0
super smash bros brawl, naugty bear og red dead redemtiption
  • 0
kjøpt Alan Wake.
beste 3.person spill ever!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Spille? Spille?

Har ikke ungdommen bedre å gjøre nå for tiden!?
  • 0
Fallout 3, singularity, MW2 og Red dead redemption har jeg spilt i sommer.

@F0x

Nei.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
jeg har chilla med. Killzone2,Uncharted2,Demon's Souls, fifa10. mw2,Brutal Legend og Heavy rain
  • 0
Jeg har ikke spilt noe i sommer, men forventer det blir en del nå som jeg får tak i starcraft 2
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Fallout 3 for å lade opp til New Vegas! Ble også nok en gjennomkjøring av Half Life 2
  • 0
Skolen starter i morgen..

Spilt en del BC2, rundet Red Steel 2 til Wii, rundet Star Ocean: The Last Hope International, spilt en del DS i bilen når familien har vært bortreist

Også jeg som skulle spille TLoZ: Majora's Mask og runde Silent Hill: Homecoming.. Oh well.. Spilling har ikke vært nr.1 på prioriteringslista når det har vært så fint vær ute, men har visst blitt litt likevel Har dessuten vært veldig mye dårlig vær og så..
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!