Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det ikke lenge til høsten banker på døren og melder sin ankomst. I den forbindelse hadde det vært moro og hørt hva folket har spilt her på nettsiden. For i sommer har det faktisk blitt lansert en rekke store spill og selv om sommeren ikke er helt over og hvor StarCraft II i dag ble lansert så kan vi ikke legge skjul på at vi dessverre går mot mørkere og kaldere tider.

Her i Trøndelag har det ikke vært så fin sommer som mange gjerne ville hatt og vi må nok beskrive denne som en normal sommer. I det legger jeg at vi har hatt en god del variert vær. Som en unskyldning har vi da fått spilt litt både familien og ikke minst de veldig mange venner som har vært innom. For å si det slik at har jeg telt over 18 personer på det meste og det halvparten av ferien med både kjente og feriegjester. Dette har medført at konsollene, iPod-en og ikke minst PC-en har fått kjørt seg godt.

Av spill som har blitt spilt kan jeg nevne Split/Second Velocity (splitscreen), Blur (splitscreen), LEGO Harry Potter 1-4 Years (splitscreen), LEGO Star Wars (splitscreen), LEGO Indiana Jones 1 og 2 (splitscreen), Flåklypa Grand Prix DS, The Sims 3 med tilleggspakker, Colin McRae DiRT 1 og 2, Great Giana Sisters, Josefine og Jungelskatten, Super Mario Galaxy 2 og ikke minst Mario Kart Wii.

For meg har det gått mye i (ikke uventet) Battlefield: Bad Company 2, men jeg har også spilt StarCraft II, Mass Effect 2, Singularity, Command & Conquer 4, Settlers 7, Assassins Creed II samt en rekke av de andre spillene nevnt ovenfor sammen med familien.

Så nå går jeg og venter på at agusut skal komme med blant annet Mafia II som jeg synes ser utrolig spennende ut og vet fra eneren at dette kommer til å bli et spill jeg vil bruke mye tid på og da selvsagt til PC.

Hva med deg? Har du fått spilt noe i sommer eller har du lagt alt av spilledippe dutter på hylla mens du har vært ute og slikket sol? Har du gjort noen innkjøp av spill du er veldig godt fornøyd med?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg fant MGS 2 ons of Libery på Gamestop til 39 kroner uten en eneste ripe(brukt)! Kjempekjøp

Har spilt litt BC2 og litt MW2. Har også malt og syklet ganske mye Er starcraft II bra? og må du betale en avgift i måneden sånn som på WOW?

God sommer!!!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Ah! Må si jeg gleder meg til spill-høsten jeg og!

Personlig har jeg brukt mye tid på det litt ukjente Majesty 2, og overdrevent mye tid på R.U.S.E-demo!

Men kanskje det jeg har brukt mest tid på er Call of Duty 6: Modern Warfare 2 (Split-screen med venner)
  • 0
Jeg har faktisk ikke spilt så mye i sommer, men når jeg har spilt spilt så har jeg spilt en del Splinter Cell: Chaos Theory og de eldre Medal of Honor spillene på PC, Assassin's Creed 2 og Medal of Honor: Airborne på Xbox og Medal of Honor beta på PS3. Nylig begynte jeg også på Halo 2 på PC som jeg koser meg med.

EDIT: Har også spilt litt MW2 i ny og ned.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har knapt spilt noe i hele sommer. Litt Red Dead Redemption fra tid til annen, men har ikke spilt noe nytt. Har jobbet for det meste
Da har jeg råd til spillbølgen som kommer i høst^^
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
MW2.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Spilte igjennom Mario Galaxy 2 i begynnelsen av ferien. Itilegg til at jeg kom litt videre på Metroid prime 3. Etter det har det dog ikke blitt så mye spilling. Ikke fordi jeg ikke har hatt tid, men fordi jeg ikke har tilgang til noe annet enn DSen (boooring!). Derfor har det blitt mer tegning og lesing, og slik forblir det nok noen uker framover.

Nå fant jeg netopp den gamle PS1 maskinen min her i "feriehuset" mitt så nå har jeg tenkt til å prøve litt på den.

Er fortsatt en stund igjen av ferien uansett. Føler ikke at jeg oppsummere denne sommeren helt enda.
This is great banter, it really is.
  • 0
Når jeg har vært inne så har jeg spillt Gears of War, Ratchet and Clank, Uncharted 2, Resistance 2, Littlebigplanet, Killzone 2, MGS4 og sikkert et par til.

Mest tid har jeg uansett på Gears of war. noe jeg merket temmelig godt når jeg byttet til Uncharted.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Blitt noe spilling på meg i sommer og, har gjennomført Ghostbusters, RDR og for noen minutter siden Alan Wake på historiedelen
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Vært mye på hytten(e) i sommer, men har fått lurt meg til å spillt en del uansett. Det har blant annet gått i Wii Sport Resort, Super Smash Bros Brawl, Demon Souls, Super Mario Galaxy 2, Singularity, Sonic Adventure 2 Battle og Warcraft 3. Kommer nok også til å tilbringe litt tid med Dragon Quest og Starcraft 2 når jeg kommer hjem.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ble bare litt for mye MW2, som vanlig.. Glemmer hele tida at jeg faktisk eier Read Dead Redemption
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Har tatt opp Oblivion igjen, men nå skal jeg ut å kjøpe Toy Story 3-spillet, så jeg har en ide om hvilket spill det kommer til å gå i ei lita stund...
  • 0
Har spilt Monster Hunter 3 Tri nesten hver dag, og når jeg var på ferie kjøpte jeg Red Steel 2, og MH: FU
  • 0
Battlefield bad company 2, uncharted 2 og league of legends, det er det jeg har spilt mest.
  • 0
Sist jeg sjekket er det fortsatt sommer og har ferie i tre uker til
  • 0
Nesten ikke noen spill *Looking down in shame* Men når jeg har spillt har det gått i css og WoW. Blitt lei av og spille håper jeg ''friskmeldes'' til høsten når det nye assasins creed kommer Men nå skal Jeg kjøpe LIMBO kan du si om det er noe bra?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Har fått spille en god del i ferien.
Spillene som har blitt spilt: Mirror`s Edge, Lego Harry Potter: Years 1 -4, Red Dead Redemption, Professor Layton and the curious village, Split/Second: Velocity, MW2 og Fifa 10.
  • 0
Har vel gått mest i RDR. Har også nylig startet på Peace Walker, som jeg elsker. Har også børstet støv av PS2en og rundet Shadow of the Colossus.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Selv har jeg relativt nylig kjøpt Mirror's Edge og Assasins's Creed II, og jeg må si meg veldig fornøyd med begge.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Denne sommeren har jeg spilt en rekke spill. Jeg har for det meste spilt Bad Company 2, Modern Warfare 2 og Team Fortress 2.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Har for det meste spilt Galaxy 2, Prince of Persia: The Forgotton Sands og alt for mye Monster Hunter Tri. Kjøpte igår Zack & Wiki og Sin and Punishment 2 til 49 kroner hver, noe jeg er ubeskrivelig fornøyd med. Så det blir nok tid til en del spilling fremover også.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
kjøpte Bad company 2, Mw2, Naughty bear, det er det jeg har spillt i ferien
  • 0
Veldig mye Final Fantasy XIII når jeg er hjemme alene. Spilte en god del Brawl og brutal Legend når jeg hadde spille kveld med vennene mine.

Når jeg var i Syden spilte jeg Kingdom Hearts 358/2days (anbefalt for KH spillere).

Nesten på slutten av Juli spilte jeg litt Sonic unleashed360 og Sonic Sega-al star raceing.

jeg kjøpte Lego Harry Potter 1-4years men det tokk bare 2dager da xP
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Jeg tok meg den ære av å runde GTA IV på nytt, runde Battlefield: Bad Company 2 + litt online, og runde Batman: Arkham Asylum, og såvidt begynne på FF13 igjen... Slettet den gamle filen
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Det er da fortsatt sommer og tre uker med ferie igjen...?

Har forsovet spillt lit Oblivion, LBP og BF:BC2
Kålroten
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!