Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har lenge være bekreftet av Daft Punk har laget nytt materialet til den nye Tron-filmen, og nå er de første bitene fra musikken kommet ut. Når det er faktisk over tre år siden vi fikk høre noe nytt fra Daft Punk, så rister det ekstra i min kropp. Selv som om det bare er et soundtrack til en film så blir jeg imponert. Dette er klassisk musikk blandet med Daft Punks elektronikatouch. Det resulterer i noen fantastiske låter som gir deg den riktige Tron-følelsen, for dere som har sett originalen.

Du kan høre seks smakebiter her.

For min del ble jeg spesielt glad i smakebit nummer fem som har blitt brukt i en av trailerene før til filmen.

Noen flere som gleder seg ekstra til Tron Legacy nå?
Chill hard, man!
  • 0
Omaigawd, jeg har savnet Daft Punk!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har gledet meg lenge og dette gjorde det bare bedre!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har strengt tatt ikke noe overs til Daft Punk, men musikken passer perfekt til den visuele stilen Tron ser ut til å ha fått. Det er i alle fall for min del viktig i en film Jeg gleder meg til å se Tron Legacy, men forholder meg en smule skeptisk. Bør se orginalen snart, vet jeg har den liggende her en plass. *leter*
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
*BLØRGH*
I suck.
  • 0
Må si at Chemical brothers har imponert meg litt mer enn det Daft Punk har. Men musikken er absolutt bra, mye mind-candy å velge mellom.

Argh, kan aldri lydsnutt nummer 3 ta av på skikkelig vis, hehehe

Hmm, og lydsnutt 2 var VELDIG Vangelis.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Husk at dette er en filmscore da, ikke et vanlig studioalbum, noe de også jobber med.
Chill hard, man!
  • 0
Yeah, det er meget atmosfærisk og energirik musikk. Det lover godt med tanke på den filmen de er laget for.. Nå har aldri jeg sett Tron.. Kanskje det er på tide, hehe
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Minte meg om Mass Effect.. Hørtes ikke så vedlig Daft Punk ut, men som sagt - det er soundtrack og ikke album!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Holy fuck! I know I LOOK FORWARD TO IT!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg elsker Daft Punk og gleder meg til alt det nye de kommer med!!
Tilfeldig tekst
  • 0
Steike!
Har hørt dritmye på Human after all i det siste, så det er litt deilig med ny musikk!
Haters gon' hate
  • 0
uff daft punk er jo elendig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!