Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Spennende, må vel introdusere meg.
Mitt navn er Per.
Tenkte jeg skulle bli litt mer aktiv her, diskutere spill osv.
Sånn det var alt!

Prøve og få til mer etterhvert.
Chief, wake up!
  • 0
Halla Per! Ser du har vært her siden 08, men supert at du skal blir mer aktiv!

PS. Du burde bytte navn på bloggen, slik at den blir mer informativ og interessant - Trust me!
  • 0
Stemmer det, men har aldri orket og gjort så mye, men nå er jeg så mye på jobb att det ikke er noe annet og gjøre ^^

Hehe, den er grei. Tar gjerne i mot tips ;D
Chief, wake up!
  • 0
La igjen en kommentar på Halo-anmeldelsen din

Men som sagt ville jeg heller kalt bloggen

"I'm back"
"Hallo alle sammen - igjen!"

Eller "Gammel...Men ny!"
  • 0
Haha, kunne ikke herme helt ;D
Chief, wake up!
  • 0
Velkommen^^

Random ku btw:b
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Øhm... hei?

Personlig synes jeg at en blogg om hvordan du vil bli mer aktiv er en litt meningsløs måte å bli, you know, mer aktiv på. Eller, ihvertfall når den er så kort og fattig på innhold. Men det er kanskje bare meg.

Uansett, økt aktivitet på forumet er et fint ideal å ha. Er selv en lat jævel som kun bombarderer PC-tråden med teite spørsmål og kommenterer på random stuff fra tid til annen, så kudos til deg.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Takk^^
Kua bare reflekterer min glede ;D

Vel, det var kanskje en meningsløs blogg. Jeg er enig der, jeg ville bare reflektere att jeg skal være mer aktiv, og det er litt artig og komme på fremsiden, dette er bare starten.
Men skjønner godt det du sier.
Er selv en lat jævel :p
Chief, wake up!
  • 0
Velkommen skal du være Rockesmurf/Per. Håper du får en fin tid her sammen med oss og er det noe du lurer på så gjerne kontakt oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Heisann...

Dæsken...episk ku..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Takk for det, takk for det
Jeg sitter klistrert foran gamereactor omtrent hele dagen uansett, så tenkte jeg skulle prøve og gjøre litt nytte^^

Ja, stilig ku?! Så det kom utenfor døra mi i går, var nok veldig bli av den coalen og potetgullet den fikk altså
Chief, wake up!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!