Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

NOOOOOOOOOO

- Venom
  • 0
Fet bilde som alltid!
Decyfered!
  • 0
lykke til videre
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Lykke til videre!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Kthnxbai ;_;
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Kommer til å savne deg Magnus. Du har en utrolig unik og awesome humor som er verdt å huske!

Lykke til videre i livet!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Lykke til videre, du har gjort en strålende jobb her!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Lykke til videre!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Good bye pinky toe, you shall be avenged... Wait! Whaat!?
My gaming rig: Asus RAMPAGE II EXTREME DDR3 SLI & Crossfire ready, 3x OCZ DDR3 1600mHz @ 6GB, Intel I7-920 2,66 gHz OC 4 gHz, 2x Nvidia Geforce GTX 280 SLI, Western Digital Harddrives 1,7 TB, Corsair TX750W PSU, LG HD-Blue Ray rom, ZalmanGT 1000
  • 0
Takk for altu du har gjort her i GR, du har vært et awesome redaksjonsmedlem! Lykke til videre, og kos deg med den nye jobben din!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har det gått ett år så fort! Wow!

Lykke til videre da!
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Før vi vet ordet av det tar Guanio over hele dritten, og da er vi ute og kjører.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Lykke til videre Magnus!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med den nye jobben, og lykke til videre. Din nye arbeidgiver har plukket med seg den beste de kunne få.

Jeg håper vi ser litt til trollingen din på forumet innimellom likevel også i fremtiden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ett år allerede? Tiden går fort. Lykke til med ny jobb, du vil bli savnet her. Har vært en fryd å lese anmeldelsene dine, og alt det andre.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Lykke til vidre
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Synd at du forlater GR, men lykke til videre. Hadde vært hyggelig om du kunne stikket innom fra tid til annen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Først Jon Cato, så Magnus???
Skal ikke glemme Carl Thomas, men JC og Magnus var de klart morsomste her! Det har vært tungt uten morsomhetene fra Jon Cato, og nå som Magnus forsvinner er det litt tomt må jeg si...
Lykke til da!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!