Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I rollene:
Jeg = Strifey
Kommentator = Jonaskram

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now (wish right now, wish right now)


Der satt hun. Med et lurt smil rundt munnen. Det lyste fra øynene hennes. Hun tvinnet håret lekent rundt fingrene. Stjernehimmelen lyste området svakt opp. Det var meg og hun. Henne og meg. Vi var fanget i øyeblikket. Hun spurte meg om telefonnummeret mitt.

Og hva tror du Strifey gjorde?...


Hver gang jeg og kompisene mine har grillfest er jeg overlykkelig. Jeg vet at piker liker gutter som kan lage mat. Og jeg vet, uten å skryte for mye, at jeg har mine beste øyeblikk på matfronten når jeg kan grille. Derfor har jeg alltid en fin samtaleåpner hvis jeg treffer på noen ukjente søte piker på disse kveldene.

Alle liker jo god mat!

Rosa indrefilet med maiskolber og grillede grønnsaker - og hjemmelaget kryddersmør. Kylling på CB-boks med limesaft og kryddermarinerte poteter. Og mange iskalde CB-flasker.

Oppskriften på en perfekt kveld!

Hanne var navnet hennes. Porsgrunnsjente. Brunette. Og hyggelig nok til å komme bort å gi meg komplimenter for den stakkars kyllingen som hadde fått beina spredt over en ølboks før den havnet på grillen. Fikk høre at den så veldig rar ut, men smakte himmelsk.

Woho - ti poeng til Strifey!

Hun spøkte med at kylling hadde smakt enda bedre hvis det hadde vært Ringnes istedet for CB. Jeg utfordret henne til å lage det til meg engang. Hun gikk med på dealen - hvis hun også kunne lage brownies til dessert som skulle telle sammen med kyllingen. Jeg godtok den.

Score - hun vil treffe Strfiey igjen!

Kvelden videre for min del, gikk ut på å bli kjent med Hanne. Hun var virkelig koselig. Noen CBs senere, var det tid for Kubbespillet. Litt dårlig hånd-øye-kordinasjon førte til mange vittige øyeblikk. Og til slutt traff jeg Kongen - uten å ha tatt alle hennes kubber først. Jeg tapte...

Heldigvis er Strifey en god taper!..

Så var vi der denne bloggen begynte. Der satt hun. Med et lurt smil rundt munnen. Det lyste fra øynene hennes. Hun tvinnet håret lekent rundt fingrene. Stjernehimmelen lyste området svakt opp. Det var meg og hun. Henne og meg. Vi var fanget i øyeblikket. Hun spurte meg om telefonnummeret mitt.

Okey Strifey, play it cool!

Jeg fant frem en liten papirbit og skrev noen tall der. Ikke hvilke som helst tall. De syv første tallene i telefonnummeret mitt. Og ga lappen til henne.

Det virker som en sykt god plan!

Hun så på lappen og spurte hvorfor det bare var syv tall der. Jeg forklarte at jeg «ikke pleide å gi nummeret mitt vekk til hvem som helst, så hvis hun ville ringe meg måtte hun gjøre en liten innsats».

Houston - we've got a problem!

Idet jeg hadde sagt det gikk det opp for meg hva jeg hadde sagt. Det hørtes så sykt sjarmerende ut i hodet mitt. Var så fornøyd med den replikken i hodet mitt. Det ble en litt småpinlig stemning mellom oss. Men hun var høflig nok til å småflørte tilbake, og si at hun skulle nok klare denne oppgaven.

Crashlanding!...

Ikke lenge etter kom taxien og hentet henne. Jeg fikk en god klem før vi sa farvel...

Boom - headshot!...

Så nå sitter jeg her, to dager senere, uten å ha fått en melding eller telefonsamtale fra henne. Sånn kan det gikk, som vi sier her nede, når Strifey prøver å leke Tidenes sjarmør...

Eid!..
Ja, det er meg.
  • 0
Close but no sigar. Bedre lykke til neste gang
Btw, er ikke det telefontrikset allerede brukt i en filmP mener at det stemmer.
  • 0
10-hi

Du må nesten få en applaus for det
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
HANNE???? Jeg kjenner ei brunette fra Porsgrunn som heter Hanne. Snakket med henne i går faktisk, og hun kommenterte at det var en søt gutt som hadde klart å gi henne 7 lusne tall i telefonnummeret hennes.

Nummeret hennes er 9526742

Oi, you see what I did there???
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Du er en baaaad boy, Zubi
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
haha .. sånn kan det gå ... men kreativt i alle fall
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Haha, fleil..
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Denne har aldri vært mer passende:

Går det faktisk ann å drite seg ut på nummer-delen? Jaja, det virker som om du er en kar som har draget på damene, så du får kanskje flere sjanser i sommer.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nice one!
Decyfered!
  • 0
Usjda... den svir litt. Nå har jo Zubi gitt deg nummeret til Hanne (troll?), så du kan jo håpe. Neste gang vet du hva du ikke skal gjøre!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Elsker at så og si alle bloggene som handler om det motsatte kjønn her, ender opp i fiasko <3
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Synes synd på det der ja Strifey. Det er ikke enkelt skal du skjønne og det tar sin tid å overliste jentene

Du skriver nok en gang en kongeblogg som jeg nyter og lese
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha, pwnd : D
Riddle me this
  • 0
Doh!
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!