Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Alle har vært på Chatroulette. Dette blir en rask blogg bare for å ha vist at jeg enda er i livet. Etter mange trykk på F9 så møtte jeg en kjent person. TrackDeath :)

Jeg leter enda etter seb da(EXcrack)

Klokken er 0426 og jeg er ikke trøtt.

Q
- Pleie du å tuulle på Chatroulette
- Har du møtt mange du kjenner?

Unnskyld for kort blogg

Venom

Brage oppe
Jeg nede
*MacGyver Theme*
  • 0
Jeg møtte fattigmann på Chatroulette en gang. Det var fun.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
LOL! Vi må bruke den forumtråden nestegang, også må jeg lære meg PrintScreen! Kanskje det blir mer vellykkede bilder Det var jo kjempegøy
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Der ble det vel "pølsefest"
  • 0
Okey.....
Per aspera ad astra
  • 0
først trodde jeg han opperste var deg jeg
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
*kremt* *kremt*
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Dette var totalt u-interessant, ikke minst unødvendig.

1; Dette var absolutt ingen bildeblogg, dette var et screenshot av to gutter på chatroulette. Det gir "bildebloggen" din en veldig lav standard.

2; Når du skriver; "Unnskyld for kort blogg" - Burde du selv forstå at du ikke burde ha skrevet bloggen.

Dette er ment som kritikk mot bloggen din, ikke deg personlig.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
CR Norge har vel fem pålogga av gangen da, så er litt større sjanse for at dette skjer her, sammenligna med vanlig CR.

Hkllk: (Orker ikke finne ut hvilke tegn navnet består av, er trøtt, og har en fugleunge på fanget som tar litt oppmerksomhet, lol). JEG synes det er interressant, selv om "unnskyld for kort blogg" er sjukt lame å skrive. Man innnrømmer jo at man ikke har giddi å legge noe arbeid i bloggen.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Hehe, det er et null tall. Anyways, du har rett med det du sier, i ditt første avsnitt. Hva er det du synes er interessant ved bloggen? Kan du utdype det litt?

Kanskje bli ferdig med fugleungen først?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Har hatt mange minner fra chatroulette. Mange dårlige og noen bra.

Vi må samle oss en gjeng fra GR å chatte midt på natta på CR
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Trur du har missforstått bilde-blogg og blogging generelt.
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Man går jo ikke på CR for å snakke med de man kjenner...
  • 0
Skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke vært inne på CR ennå og vet ikke om jeg vil heller. Begynner vel å bli for "gammel" for slikt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ikke noe særlig til bildeblogg da...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Bernt Erik: Jeg har sett eldre folk enn deg på Chat Roulette, hehe.. Ikke på en god måte da
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hk0n: Temaet er interessant. Jeg har en forhistorie med CR.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Det var mer for å vise at jeg enda er litt aktiv på forumet omså jeg står midt i en flyttesituasjon. Ja jeg kom ikke på noe bedre en BILDEBLOGG.

Unødvendig tema?
Yepp. Når ble CR nødvendig ? Jeg kunne ikke sende han brage det bilde så jeg lagde rett og slett bare 1 blogg... 2 fluer i en smekk. Jeg møtte btw EXCrack og 4 andre jeg kjenner i går ...

Det er faktisk mange påloggete der . Ikke like mange som CR men rundt 2000(MAX) om gangen. (CR US har rundt 100000+ på til vanelig.)
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Suppeelsker: Ok.

Venom140: Jeg mener ikke at bildeblogg er en dårlig idé, men at denne bildebloggen ikke var så mye til bildeblogg.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Jeg vet Bildeserier Har ikke data til det At the Moment
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!