Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nye spill, nye minianmeldelser!

Monster Hunter tri!(Wii)

Grafikk:8/10
Gameplay:10/10
Lyd:7/10
Holdbarhet:10/10

+140 timer spilt, fremdeles ikkje lei!
+Avhengighetsskapende gameplay.
+Så hardcore du får det på Wii
+Beste onlinen på Wii??
+Mestringsfølelsen.
+Kontrollen sitter som støpt, dør du er det din egen feil!
-Ingen story.
-Man blir avhengig! (Say goodbye to social life :P )

Totalt: 9+/10

No more Heroes 2: Desperate Struggle (Wii)

Grafikk: 8/10
Gameplay:8/10
Lyd:8/10
Holdbarhet:7/10

+Travis er tilbake å han er kul som vanlig!
+God Historie.
+Noen veldig kule bosser.
+Grafikken er stilig.
+Minigamene er morsommere enn jobbene i 1eren.
-Noen virkelig frustrerende bosskamper.
-Noe ensformig slossing.
-Mangler litt av sjarmen til 1eren.
-Savner å kunne kjøre rundt i Santa Destroy!
-kameraet e på trynet!

Totalt:7/10

Final Fantasy:The crystal Bearers

Grafikk:9/10
Gameplay:6/10
Lyd:10/10
Holdbarhet:8/10

+Veldig god historie!!
+God grafikk.
+Karakterene er veldig likanes.
+Musikken i spillet er rett oppe der med de beste i mine øyne. VAKKERT!
+Mye innhold, kan spilles flere ganger, fikk selv kun 46 % av medaljene på førte fjennomspilling.
-Kampene er kjedelig!
-Å gå å vente på at en miasmastream skal komme(det er når de kommer,man sloss mot monstre)
-Kontrollene er litt sloppy, spesielt i kampene!

Totalt: 8/10
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
No More Heroes 2 syntes jeg du var altfor streng mot! Minst 8/10, men helst 9/10! Syntes du var for snill med de to andre. Nei, må si jeg var ganske uenig med alt her egentlig.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
det skal du å lov til å være men eg står fast ved mine valg for jeg synes ikkje NMH2 var like bra som eneren.Final fantasy tok meg rett å slett på sengen,å monster hunter er bare ett fenomenalt spill
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Er enig med Monster Hunter Tri anmeldelsen din, men litt uenig i NMH2 vurderingen. Er jo egentlig enig med alle minusene du nevner om NMH2, utenom det med sjarmen, men jeg synst plussene er så store at jeg minst ville gitt det en 8er selv.

Lette etter FF: CC: CB når jeg var i Haugesund på tirsdag, men de hadde det bare til 499 på det billigste. Forrige gang jeg var der kostet det 199 på Gamestop, men det var utsolgt denne gang. Burde slått til den gangen. Men skal få det til 199 her på Stord. Utnytter bare Elkjøps prisgaranti.

Bare ett spørsmål: Er det mange kamper i FF?

Lagt til 2010-07-22 23:59:
Og ja: La minianmeldelsene komme!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
vel det e så mange kamper du selv vil i ff. jeg for min del synes de var artige i begynnelsen, men litt kjedelig til tider, men mest fordi man må vente på å få sloss. ellers er et ett kjempe bra spill som anbefales

jeg fant det til 178 så då slo eg til!! koster bare 12-13£ på amazon.co.uk, bare ett tips!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Er bare MH3 jeg har av spillene på denne listen og må si meg enig i plussene og minusene. Synes anmeldesene var litt for korte, et ekstra avsnitt om hvert spill hade ikke skadet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du har helt rett i at man bli avhengig av MH3, men det er ikke det verste spillet men kan være avsosial på
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!