Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dato: 16.07.2010

Inne i skolebygningen der Röntgens laboriatorium befinner seg, kunne vi lese om mannen og den teknologiske nyvinningen hans. Vi kunne blant annet få se et av de aller første røntgenbilder.

Her var det også en plakat som vekket min oppmerksomhet inne i et glassmonter.

Var Konrad Röntgen kanskje en Tempelridder? Hadde han kanskje i sin besittelse en Piece of Eden som inspirerte ham til oppdagelsen av Röntgenstråler?

Grunnet manglende internettilgang de siste dagene har bloggen havnet noe på etterskudd. Den vil bli videre oppdatert og up to date iløpet av noen dager. Flere bildeblogger kommer. Stay tuned.

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Weeeeeeell, who knows?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det er sikkert en del av en konspirasjon ;)
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Har ikke noe med "topic" å gjøre, men ser du er på interrail. Var selv for mange år siden. Fy fader! Kos deg, skulle ønske det var meg...
  • 0
Takk nok en gang for at du delte dine opplevelser med oss Strategist

Gleder meg til å lese mer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!