Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

hei :D

har lagt en ny video :D
Modern Warfare 2 Search and Destroy på Karachi

fikk en awesome flawless score :P 13-0
har lagt til commentary på den også ;)

vær så snill å sjekk ud videoen ;) eg setter stor pris på dette ;) Takk for støtten på Bad Company 2 noscope minitage :D
Eg setter pris på kommentar om det var bra eller dårlig ;)

Dette er min første commentary så vær grei helst ^^ Eg vet at det er dårlig engelsk xD lmao. Men blir bedre på neste commentary

http://www.youtube.com/watch?v=mb3eCoKX5jQ
  • 0
Hmm, engelsken din er OK Du stammer litt, og noen feil uttalelser, men ellers er det ingenting å klage på Du spiller bra, og det er god bildekvalitet, fortsett sånn! Jeg har subscribet allerede
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Engelsken var noglundende ok. Du stammer litt for mye, og du burde heller legge på commentary etter du ser viden sånn att du ikke driter deg ut som: ''there i se a guy. no i didnt''
og du burde se igjenom viden før du commentaryer. det blir litt lame og høre att du driter deg ut med det derre ''i hope i get the flawless, or i know but i wont spoil the enjoyment''
  • 0
Track Death legger ut en free for all me bedre uttale og sånt snart ;)

EXcrack ja eg er enig takk for at du sa det

setter pris på tilbakemeldingen
  • 0
Bad english is bad

Et par tips, du burde prøve å skrive et manus etter å ha sett igjennom gameplayet et par ganger. Er kanskje litt mere jobb, men det gjør commentarien litt mere strukturert og de som ser på slipper å høre på at du stammer og er usikker på hva du skal si hele tiden. Og for gods sake, prøv å høres ut som om du faktisk liker å gjøre commentary, det høres ut som om du sitter og kjeder deg gjennom hele vidoen. Så prøv å høres litt mere engasjert ut.
Se på noen av de gode kommentatorene på youtube, som f.eks SeaNanners, Hutch, Tejb osv. og prøv å låne et par elemter fra dem. Jeg mener ikke at du skal si det samme, men du får kanskje noen tips regarding hva du burde ha med i en commentary video.

Men ellers er det en rimelig decent video.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
En decent video dette med engelsk som er veldig forståelig.

Det du burde gjøre er å finne et tema å snakke om til videoene dine og gi oss litt mer tips and stuff. Det finnes veldig mange MW2 commentarys på yourube, så du burde kanskje jobbe litt med å skille deg ut. Snakke om ting som folk ellers ikke snakker om. En ting jeg ikke likte så godt var at du begynte å snakke om Tejbz. Den delen var litt unødvendig.

Fortsett med å legge ut videoer da!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!