Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

fra mobilen\n \n På rommet mitt har vinduet stått på vidt gap siden april, men likevel smelter jeg nesten hver eneste kveld.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Her er det vel ca 16 grader ute...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bernt: Du er egentlig ganske heldig! Jeg sitter nedi gata her og er nødt til å ikle meg lang, svart bukse, og har alt annet enn fri i helga siden jeg må bære den tidligere nevnte taxi uniformen Men Det er verdt det når jeg tenker på at det finansierer tur tildrømmenes teater, og da kan det snø i helvete for min del, dit skal jeg uansett!
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Har hatt noen dager med litt regn her, men likevel en trykkende varme som virker som om den blir presset inn i huset. På loftet i hula mi står vinduene åpne og vifta på!

Tør ikke ha konsollene på for lenge i gangen når jeg spiller, i frykt for at det er for varmt for dem. Lillebroren til samboeren min fikk feil på sin Ps3 maskin for noen dager siden. Og bank i bordet, min maskin fra lanseringsdagen putrer og går som en god gammel stabil dieselmotor.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Akkurat nå er jeg på LAN, og jeg svetter ihjel!!! Varmt, men det regner ute, men uansett. Svetter ihjel...
  • 0
Jeg spiller på rommet mitt. Der har jeg et vindu rett bak ryggen og en vifte som blåser rett i fjeset.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
sitter i stua med xboxn på flatskjermen med vifta i fjeset
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Var i Pompeii, 52 grader i skyggen
Safety first!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!