Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ikke alle som kan skryte å si at man har en behagelig arbeidsplass. Akkurat nå koker jeg over hvor det er 27 grader ute og temperaturen har krøpet over rekorden fra i fjor med 38.3 grader og stigende. Om en liten time så tar jeg helg og det skal søkki ta meg bli godt. Sitter nå nærmest i nettoen kun iført en liten og lett shorts. Har drukket på litersvis med vann og har vært inn i mellom opp i fryseren for å avkjøle meg.

En kombinasjon mellom varmen ute og fra PC-en og et rom som kun måler 110cm x 360cm sørger for den hotte temperaturen her på kontoret mitt. Det er ikke vindu i rommet og det er ikke plass til noen vifte, så det eneste er å bite tenna sammen og gjøre det beste ut av det mens svetten pipler fra pannen.

Hvordan har du det? Er det godt og varmt eller kan kose deg med en svalende bris mens du sitter ned i en kald kjeller og spiller?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Liker sommer men hater når det blir for varmt.
  • 0
27 grader? Nordmann, Bernt - Sitter på verandaen i Bosnia, stjeler nettet til naboen og nyter 40 + grader - I Olabukse og T-skjorte.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
40 grader Tørr ikke å tenke på hvordan det ville ha vært her på kontoret mitt da nei...

Kos deg djani
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jaja, takker, du får også bruke helgen godt!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Ikke spesielt varmt her i Bergen. Sol er det heller ikke noe av. Bare masse regn istedet.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Er grei temp ute, men må ha alle dører oppe for å få det levbart inne
  • 0
Passe temperatur her i Bergen, men ikke noe sol å skimte.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Play
  • Play
Har det helt herlig med overskyet vær og varm luft :>)

Lagt til 2010-07-16 16:53:
eller hadde, for å si det slik
  • 0
Uff og huff! Jeg er heldig som kan legge meg i hengekøya når jeg vil, med et forfriskende glass med brus og en is Hehe, kos deg i helga Bernt Erik!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
den 9ende sirkelen i Helvetet er iskald så.....
they are like humans...individually weak and bred to fast
  • 0
nå er det 18 grader og regn og vind -.-
Når det er varmt ute går det ikke ann å sitte på rommet mitt å spille pc, svetter mer jo mer enn viss jeg trener.
  • 0
Er varmt på jobben min også, men ikke riktig så ille. Har ingen vifte, men lufter så godt jeg kan.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Deilig her på Hamar nå, har vært og bada idag, det var digg
Fem-stjerners medlem
  • 0
Regn i Bergen Men ellers faktisk ganske varmt med ca 16 grader ute.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
27 grader og litt skyer
Har malt i 5 timer i dag, så jeg kjenner at det steker Sitter å spiller på en loftstue, og da blir det ofte varmt, men jeg kan bare åpne verandadøre og vinduene
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Er i Granada. Her er det 42 grader i skyggen. Hot as Hell...

Her er værvarslet for forholdsvis Hell og Helvete:

http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Tr%C3%B8ndelag/Stj%C3%B8r
dal/Hell/


http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Tr%C3%B8ndelag/Stj%C3%B8r
dal/Hell/


Høres ut som om du har det enda varmere enn i Helvete Bernt!
  • 0
Kaka: Ikke for å være frekk, men no suprise!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Sitter i kjelleren å "jobber".
Men det er ikke mye kjølig.
Har opp alle vinduer og to vifter står på fullt, men det er fremdeles te å daue av her...

Vurderer å flytte arbeidet opp i skogen hvis det blir fint vær imorgen.
Lettere å finne inspirasjon og motiver der oppe.
Også er det masser av skygge
  • 0
Opplevde 50 grader i skyggen en dag. Var i Las Vegas på blankeste sommeren. Svetten rant med en gang vi gikk ut av hotellet. Og når vi gikk på fortauet, klistret skosålen seg fast i asfalten. Aldri opplevd verre varme. Men på en måte, var det ganske godt også
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
50 grader
Per aspera ad astra
  • 0
Her i Frankrike er det deilig med 32 grader og en liten bris!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
på Jobb på mongstad ifjor sommer. Holdt på å sprøytemale et varmt rør var sikkert 40-45 grader inne i teltet. Måtte stoppe flere ganger å gå ut å trekke pusten. Kliss vått av svette....
EvilSoulEater
  • 0
Folk har jo sagt at det regner mer i Bergen enn det gjør i regnskogen. For å være ærlig, jeg tror de. Herregud, det regner 24/7....
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Å ja lol. Pina me varmt her også
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!