Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yes, her er del 3 av listen min:

Nr. 10: Super Paper Mario.
Plattform: Wii.
Anb. Alder: 3+
Utgitt: 2007.
Dette er et RPG spill med Mario i hovedrollen. Spillet foregår i både 2D og 3D, så hvis du ikke finner en vei i 2D, svitsj til 3D! Med mange verdener i spillet, fire spillbare figurer, mange medhjelpere, og et fantastisk soundtrack ender dette opp som ett av de beste spillene som finnes.


Nr. 9: The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Plattform: N64/Wii ( Og snart 3DS ).
Anb. Alder: 12+
Utgitt: 1998.
Mange mener dette er det beste spillet som er laget, men ikke jeg. Men at spillet ikke er bra kan ingen si! Grafikken revlusjonerte i sin tid, og historien var fantastisk. Og for ikke å nevne lyden. Musikken i dette spillet er ufattelig, Zelda har absolutt den beste musikken i hele verden. Ocarina of Time er en klasikker som folk kommer til å huske i en veldig lang tid...


Nr. 8: Prince of Persia.
Plattform: X360/PS3/PC.
Anb. Alder: 12+
Utgitt: 2008.
Det fjerde spillet i serien. Spillet er i motsetning til de andre Prince of Persia spillene cel-shadet, så dermed er dette spillet med finest grafikk i serien. Spillet har en god holdbarhet, og er underholdene. Soundtracket er bra, men ingenting slår humoren i spillet!


Nr. 7: Star Wars: The Force Unleashed.
Plattform: X360/PS3/PC/PSP/DS.
Anb. Alder: 16+
Utgitt: 2008.
Dette er definitift det beste Star Wars spillet som er laget. Med både Euphoria, og DMM ( Digital Molecular Matter ) reagerer fiendene, og omgivelsene veldig realistiske. Grafikken er på topp, og det samme er historien. Grei lengde har det også...


Nr. 6: Super Smash Bros. Brawl.
Plattform: Wii.
Anb. Alder: 12+
Utgitt: 2008.
Tredje spillet i Smash Bros serien. Og det er definitift det beste! Spillet har en historiedel som faktisk kan vare en liten stund, hvilket som er bra hvis du liker å spille alene. Classic Mode, All Star Mode, og Brawl er kun noen av tingene du kan spille; alene eller med venner. Spillet har også en online, men den er ikke så mye å skryte av.


Neste og siste del kommer straks!

the Zelda guy
  • 0
Super Paper Mario er et RPG, ikke et RTS.
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
Oooops! Skal endre...
  • 0
Bra liste...

Jeg er litt skuffet av å se Star Wars The force unleashed på listen men det er din mening...

Likte du virkelig Prince of Persia? Jeg syntes det var ekstremt dårlig
*MacGyver Theme*
  • 0
Skal være ærlig og si at jeg synes du ikke begrunner spillene godt nok. Du ramser bare opp positive ting med spillene, ikke faktisk hvorfor du synes de fortjener en plass der. Spillene skal jeg ikke si noe om, siden jeg ikke har spilt noen av dem bortsett fra litt Ocarina of Time.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ocarina of Time er det beste spillet i verden. Punktum.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
OOT og SSBB på så dårlige plasseringer.?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!