Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Missing Avatar
  • Hk0n
Ozunu-klanen har en hemmelig skole, en skole der barn blir lært opp til å bli ninjaer. Gå uten en eneste lyd, kjempe smidig og med ære for sin egen klan. Man får et bredt innblikk i en av barnas oppvekst på denne ninja-skolen. Vi går frem og tilbake i denne filmen, både fra når han gikk på skolen, og når han var ferdig opplært.

Raizo behandler våpnene bedre, enn de andre i denne filmen. Han virker mer sikker, og det viser seg at han har store ferdigheter med våpenet du ser i hånden hans på bildet. (Det til venstre.)

(JEG SKRIVER IKKE MER OM HISTORIEN, FOR DA BLIR JEG EN SPOILING MACHINE!)

LYD OG BILDE; Lyden er på sitt beste, men noe overdrevet. Enkelte lyder er litt i overkant satt på høyest volum. Lydene er i stor grad med på å forme denne filmen. Uten disse effektene, ville ikke den være den ikke vært like bra.

Når det gjelder filming og effekter, er jeg overrasket. Dette må være en av de beste ninja-filmene jeg har sett. Noe kan mine litt om matrix, når det gjelder måten de filmer på, og hvordan de utvider øyeblikkene. Filmen er veldig tykk på blod, men det mener jeg er riktig i en sånn film.

GENERELT OM FILMEN Spenningsterskelen er ganske høyt oppe gjennom hele filmen, det gjør at det er vanskelig å slå den av. Jeg anbefaler denne til alle som liker en film, fylt med action. Til de som ikke liker så mye blod, dere burde bare holde dere unna denne filmen.

Alt i alt, var filmen utrolig bra. Derfor velger jeg å gi denne filmen: 9/10
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Sikkert en bra film, men tittelen er svært tåpelig

EDIT: Ja, mente tittelen på filmen
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Høres ut som en skikkelig underholdingsfilm?
Kanskje jeg skal ta å se den! En amerikaner jeg kjenner sa også at denne filmen var bra
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Tro på denne anmeldelsen, filmen er verdt å se Er vel litt hjernedød action, men det er ikke vanskelig å se at det er lagt inn mye tid og penger inn i effekter og slikt. Absolutt god underholdning.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Dead Gamer; Mener du på filmen? Isåfall, er jeg enig.

The xbox 360 guy; Underholdningsfilm på høyt niva, det skal jeg love deg!

Decyfer; Utrolig enig!

[SKRIV GJERNE OM HVA DERE SYNES OM ANMELDELSEN]
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
10/10? Virkelig? Ville selv begrenset meg til en 7er, siden noen av scenene er unødvendige, og ingen av karakterene klarte å skape noen form for følelse.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Slutten var jo epic teit. Ville gitt filmen 6/10. Kule effekter. And that's it.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Nå syns jeg du tar helt av her, filmen er jo langt fra så god. En middelmådig actionfilm med en del gode idèer og effekter.

Det virker mer som om du er i ekstase fordi du har sett en film med mye blod og kule mooves som du kanskje ikke er gammel nok til å se en gang.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Når det gjelder anmeldelsen, var den ikke særlig bra, du nevner en del ting som du liker, men du må skrive hvorfor du liker det. Du synes den er spennende, hvorfor er den spennende? Du burde også skrive om hva du synes om historien, skuespillerne, noen elementer i filmen, skiller den seg ut på noen måte? Har den et budskap? Er den filmet på en bra måte? Er det noe bra musikk? Du burde være mer kritisk, har ikke sett filmen selv, men blir veldig overrasket om den kan forsvare 10/10. Utifra det du har skrevet, virker det som en hjernedød actionfilm. Altså, jeg for ikke lyst til å se den.

Men bare skriv flere anmeldelser av filmer, alltids morsomt å lese.
Jævelhøns
  • 0
Xenofex: Noen ganger trenger du ikke annet enn mye blod og fet action for at en film skal være bra. Det er ikke absolutt nødvendig at en film må ha en dyp historie og noen syke skuespillerpresentasjoner. Underholdning i seg selv kan ofte være nok.

Kanskje litt drøyt å gi filmen 10/10, men det er ikke en dårlig film.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Jeg sier da ikke at man MÅ ha en dyp og god historie?

Men det du sier om skuespillerprestasjoner stemmer ikke, uten gode skuespillere får du ingen god film, samme hvor mange liter blod du måtte ha.

Underholdning er et veldig relativt begrep. Folk finner underholdning i forskjellig ting, det er greit. Og basert på det kan man vel forsvare anmeldelsen med at han selv mener at filmen fortjener 10/10 ut fra hans egne synspunkter.

Personlig syns jeg det bli for lettvint å bruke det som argument når det kommer tydlig frem i teksten at han ikke har spesielt god peiling på hverken film eller skriving.

Og når han gir 10/10 her så lurer jeg på hva han skal gjøre den dagen han faktisk skal anmelde en film som fortjener en slik karakter.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Bra anmeldelse, men litt uenig i karakteren.

Denne filmen er grei å se hvis man ikke vil tenke noe som helst overhodet når man ser den.

Men hvis man vil ha et bra og gjennommtenkt plott passer denne filmen utrolig dårlig.

Personlig synes jeg det burde trekke karakteren ned noen hakk
  • 0
Nei, du sier ikke det Xenofex, og det var heller ikke det jeg prøvde å få fram. Det jeg mener er at allment sett er det slik at underholdningsmedier blir sett ned på om de mangler en solid og god historie. Det er liksom aldri nok med det resterende. Dårlig formulert fra min side.

Må si meg litt uenig når det gjelder skuespillerpresentasjonene. Du må ikke ha gode skuespillere for at filmen skal bli god. Hvis jeg husker rett kan presentasjonene i Ninja Assassin bli sett på som middelmådige. De er ikke dårlige, men ikke spesielt gode heller. I denne filmen er det andre deler av spekteret som gjør filmen underholdende.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Decyfer, du har min fulle støtte!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Skrev en anmeldelse av denne filmen selv en stund tilbake siden... anyways

Likte filmen synes hovedpersonen virket mer menneskelig framfor andre filmer der en person juler en hel gjeng, sliter han her karen med de fleste og får en del juling i samme slengen.

Det beste jeg husker fra filmen er begynnelsen der en kar får partert hodet tvers av slik at tungen stikker lodrett opp hehe måtte le litt da
...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Måtte selv le litt da, jeg og
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Som andre har nevnt, verste tittelen jeg har hørt...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Decyfer: Finnes flere filmer som blir regnet blant verdens beste uten å ha en konkret "historie".

...
Filmen så ut som en typisk "himle-med-øynene"-film.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
dårlig.... DÅRLIG!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
VixzOrius: Kanskje lurt å legge ved i teksten din, hva du synes er dårlig?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Neida, underholdene den, men latterlig at noen kan gi den over terninkast fire.
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Jeg er enig, denne anmeldelsen var dårlig. Helt enig med deg
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!