Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dagen startet som vanlig. Jeg sto opp før uret visste tolv, lettet trykket på slangen, drakk ett glass med melk og pusset tenna. Alt som var som vanlig. Deretter brukte jeg ett drøyt kvarter på å ta på meg joggeskoene takket være noen greit brukte skolisser som krever presise fingerferdigheter. Alt gikk nesten etter planen, og til slutt sto jeg utenfor inngangsdøra.

Klar til å legge ut på en heftig joggetur.
Klar til å svette og slite.

Og det gjorde jeg. Varmen holdte på å ta knekken på meg. Men da stoppeklokken nærmet seg 30 minutter måtte jeg stoppe. Foran meg sto det nemlig noen skikkelig beist.


Sauer. Stygge sauer. Både brune og hvite. Jeg var sliten, men jeg kunne se ett hint av aggresivitet i øynene deres. Jeg forstyrret dem trolig under lunjsen.

De så på meg.
Jeg så på dem.
De hadde mord i blikket.

Jeg må ha stått der og sett ut som en komplett idiot. Ikke visste jeg hvordan jeg skulle angripe situasjonen, og samtidig måtte jeg gripe etter pusten. Skulle jeg snu og finne en annen vei hjem, eller skulle jeg satse på å løpe igjennom flokken uten å sette i gang ett opprør?

Det endte med det sistnevnte. Utfallet var en observering som fortalte at en flokk med sauer er mer redd ett menneske, enn det samme mennesket er redd en flokk sauer.

Hva med deg? Har du hatt et merkelig møte med dyr under trening?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Kreativitet er iallefall ikke noe du ikke lider av. Sjekk mentaliteten din på sykehuset er du snill...

Neida God blogg!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hehe morsom blogg. Kan ikke si at jeg husker en spesiell hendelse, men i dag tok vi en liten båttur og kjørte forbi en måkeholme. Jeg var sikker på at de sorte stikkende øynene til en av de feite mysende måkene stirret rett inn i sjelen min! Heldigvis kom vi oss fort vekk, med livet i behold! Eller noe sånt...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
A to the H: Jeg er frisk og takk!

Crazy Kraken: Det var ikke robåt eller? Sikkert ett hysterisk syn når du ser en robåt som ror desperat vekk fra en måkeholme;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Nei, en liten motorbåt med 10 hestekrefter. Jeg prøvde å beholde roen, jeg melder meg ikke frivillig til å havne på Failblog sine videoer på youtube.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Haha, sauer er satans lakeier...var ute på en mer krevende sykkeltur for noen dager siden. Plutselig møtte jeg på tre sauer som hadde brutt seg ut av fjøset. De stirret på meg, jeg stirret på dem. Plutselig galoperte de i en skremmende høy fart mot meg. Jeg tråkket selvsagt flat pedal, og suste videre. Damn, det var skummelt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
De er ulver i fåreklær!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har hatt et par skremmende møter med psykotiske hunder og minigriser gjennom min oppvekst.
Just kill him with your awesome
  • 0
hahaha Nice one;)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Morsom blogg. Jeg har nok ikke hatt noen artige episoder mens jeg har trent. Men en dag som jeg sykla hjem fra skolen fikk jeg en veps i håret mens jeg suste ned en nedoverbakke. Det var skremmende.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hehe, morsom blogg!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Haha, ser det for meg!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Tyranus: Ikke snakk om veps Sauer er ingenting i forhold til veps. Hadde ett vepsebol rett utenfor vinduet mitt for noen uker siden, fikk helt fnatt...

Takk for god respons
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Husker jeg var på tur opp eller ned fra hytta i Norland. Du kunne såvidt skimte et par lumske sauer bak trærne opp i lia... Dyra stirra djevelsk på oss, og begynte etterhvert å angripe... Satans skumle dyr.
Decyfered!
  • 0
Det har aldri skjed noe med meg meg mens jeg har trennet.Men en venn var på sykkel tur plutslig kommer det masse kuer etter han! han hopper av sykkelen og klatrer opp i et tre! han har altid vært redd for kuer siden den hendlsen
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
En katt hoppa på meg en gang da jeg jogga. Den hoppa liksom ut av hekken/busken ved siden av meg, og traff meg i siden. Gjorde ikke vondt, men skvatt som faen. Passe random også.
Love will tear us apart.
  • 0
Til en annen gang dropp spørsmålene. God blogg.
Nei men da så
  • 0
Det eneste dyret jeg har m;tt p[ trenning er treneren min som skriker til meg og ber meg sparke hardere
...
  • 0
Ja, da jeg syklet hjem fra en venn engang. så jeg en mygg komme mot meg, og det virket som om den tok fart og suste inn i øyet mitt. ( Ser ikke mygg når jeg kjører i full fart i nedoverbakker! )

God blogg!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
har blitt jaget av elg (og da er jeg seriøs, den løp faktisk etter meg. attack styleé) når jeg var på sykkeltur engang
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Angrepet av sau, nå har jeg hørt den også

Har ikke hatt så mange merkelige møter med dyr selv, men kjenner noen som ble angrepet av en elg i nærheten av en kirkegård av alle ting
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Morsom Blogg.
Trenger litt av det og.

Jeg har blitt angrepet av svaner og jeg har sett en fyr blitt angrepet av tiur.
Svaner er definitivt verst av alle dyr... og måker..

Sauene så nåk rart på deg fordi du hadde løpt deg sliten uten grunn... du ble da ikke jaget av noe skummelt. så da var da helt klart mentalt syk sett fra sauenes perspektiv.

sauer som angriper mennesker er nytt for meg.
Når jeg har møtt sauer har jeg bare skremt og mobbet de.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Mobbet de, wrecker?
Decyfered!
  • 0
Høres ut som folk har vært utenfor en god del strange encounters

bEICHMANN: Jeg antar at det var rettet mot meg, og da må jeg dessverre skuffe deg. Jeg kommer ikke til å droppe spørsmålene. De åpner opp for et bredere spekter med kommentarer, og inkluderer dere som gidder å lese bloggen...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Sauer angriper hvis de føler seg truet... Litt som en bjørnebinne med unger, uten klør og noen tonn lettere.

Måker er ondskapsfulle. på en ferge til Tyskland så jeg en flokk måker som fløy langs siden av båten. De bare ventet på å slå til. Noe de og gjorde. de stjal en is ut av hendene på en annen passasjer. Vi slapp ut av det med livet i behold.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!