Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Iskremer har alltid vært godt. Jeg er stor fan av klassikere som Sandwich og Krone Is, men i dag skal jeg ta for meg en ny kjenning. Nærmere sagt, Creme Chocolate: Salt og Søtt, fra hele Norges Hennig Olsen!

Da jeg først så det litt stusselige papir, må jeg si meg litt skuffet. Alle iskrementusiaster og kritikere mente at hele isen var bedre enn alle klassikerne. Så ved første øyekast, kan jeg ikke si meg imponert over designet. Det er et gult papir, som tilføyer iseen kompakthet.
Det gule skifter over til litt sølvaktige triangler over resten av iseen. Som sagt, så kan dette se både dumt og stygt ut, men den er lett å holde, og har en litt snodig, men kul farge på seg

Når man drar av det gule og fule papiret, så blir hele førsteinntrykket vasket vekk. Du ser en relativt stor iskrem, som er på lik størrelse som Creme Chocolate: Orginal, altså en størrelse enn Pin-Up.
Den har små pigger ut fra alle sider, som da er crisp av Nidar sin sjokolade, Smash. Hele iseen er dekket med sjokolade, og ser eksepsjonellt god ut.

Når man tar et jafs, er det hakket fra munnorgasme. Iseen smaker både salt og søtt samtidlig. Ikke for salt, eller for søtt, men helt perfekt regulert. Dette er en is for mange.
Vaniljen er god, men det fyllet som henger seg på vaniljen er noe av det beste jeg har smakt. Dette fyllet er det salte og det søte.

Pris
Hvis man ser vekk fra inflasjon osv. Så er denne iseen temmelig billig. Den koster 17-20 kroner der jeg bor, noe som er langt i fra dyrt. Størrelsen og prisen matcher, og det er et tegn på at Hennig Olsen har en god fremtid foran seg, og tar et skippertak, og er nå nesten bedre enn rivalen, Diplom is, etter min mening.

Konklusjonen min blir at denne iseen er den beste jeg har smakt innenfor norsk iskrem. Denne passer for alle!

10/10 - Awesomeness!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Den der så søren meg god ut
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Det er den Om Nom Nom Nom!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Den så sikkelig god ut! jeg tror jeg løpper ned til buttiken nå jeg!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Jeg skal jo ned på butikken anyways...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Tror jeg må sprinte ned til butikken nå med en gang.
  • 0
Synes den suger ræv jeg.
3/10.

Bare så dere vet at den ikke er så god.
  • 0
Haha F0xHunter.

Jeg har ikke smakt den der, men digger en som heter trippel elns, har du smakt den iseen?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Så rett og slett digg ut, må prøves!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jo'a, den ser god ut.
Men anyways, er det bare jeg som synes at "Blahblahblah anmelder Blahblablah"-blogger er rimelig oppbrukt og uinterresant? Altså, det var en kult de første to gangene det ble gjort, men nå er det bare teit og uorginalt. Det er iallefall min mening.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Men dette er en bloggserie som jeg har hatt langt tilbake. Så da se ikke jeg noe problem i det... Du er den eneste som har klaget...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Langt og langt, du har nå ikke vært medlem så lenge. Besides, jeg tenker mere på denne typen bloggserie i sin helhet, ikke bare på din. Sånn anmeldings-bloggserie er brukt så mye, altså det er ikke lengere interresant, samme om du har drevet med det lenge eller ikke.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Din mening. Jeg liker iallefall å lage disse bloggene... For det første så er det akkurat nå 12 kommentarer. Av de 7 som er fra andre medlemmer har jeg fått ros.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
De sier at isen ser god ut, ikke at bloggen er bra. Altså jeg ville ikke klasifisert det som ros. Men som du skriver, det er min mening. Om du ønsker å fortsette å skrive denne typen blogger, go ahead, men personlig synes jeg ikke det er noe vits i. Jeg vet iallefall at jeg ikke kommer til å lese noen flere blogger med navnet "blahblahblah anmelder blahblahblah"
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Er en liten smule enig med Morkex. Bloggen er ikke dårlig, ikke konseptet med "Anmelder" heller. Det er bare det at det har blitt ganske oppbrukt de siste ukene. Greit, noen av dem kan være litt morsome å lese, men langt ifra alle.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det er ikke noe vits i å klage. Han har jo holdt på med disse anmeldelsene en stund! Han har anmeldt mye også. Anmeldelsen går det heller ikke å klage på. Jeg synes den var fin! Jeg er enig i at ikke alle av de anmeldelsene er gode, men jeg ser ingen grunn til å hakke på A to the H for det! Han er den som har laget noen av de bedre blogg-anmeldelse-ting greiene! (Haha, jeg er verdensmester i å finne på rare ord)
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
VVolf, det er overhodet ingen som "hakker" på A to the H, og det er ingen som "klager". Jeg sa at jeg ikke synes noe om denne typen blogg fordi det er så oppbrukt, altså jeg sa hva jeg mente som er noe helt annet enn å klage. Jeg synes heller ikke at jeg på noen måte har sagt noe som kan virke fornærmende for A to the H, men om jeg har gjort det vil jeg gjerne si unskyld.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Ville ikke sagt meg fornærmet, bare litt tråkket på! Neida
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Har aldri smakt den før, og hadde jeg bare sett på papiret den er pakket inn i ville jeg nok ikke smakt på den heller. Men du beskriver isen godt, og nå vil jeg smake på den!

God anmeldelse, A to the H!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Etter å ha lest anmeldelsen din så kjøpe jeg den isen. Og jeg er 110% enig med deg! Den smakte awesome ^^
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!