Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Idag har jeg vært å kjøpt meg en Ipod nano (16gb), etter en ganske ekstrem kveld på lørdag da jeg greide å miste min Ipod shuffle og Koss Portapro høretelefoner. Er veldig fornøyd med kjøpet og gleder meg virkelig til å teste ut denne lille dingsen. Kjøpte nye høretelefoner også i samme slengen som jeg skal bruke til trening. Nå tar jeg meg en runde Bad Company 2 mens jeg venter på at nanoen skal bli ferdig å lade! ^^
...But our princess is in another castle!
  • 0
Syns iPod Nano eier alt når det gjelder musikk. Synd de stappet inn så mye annet tull, den nye modellen har såvidt batteri jo!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Liker de andre greiene man får med, men er enig i at det er ganske unødvening hvis det går ut over batteriet
...But our princess is in another castle!
  • 0
Gratulerer med overgangen fra Shuffle til Nano
Tipper at den har nok batteri til å høre en god stund på musikk, for det er den vell laget til?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Takker. Joda, satser på at batteriet varer en stund.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Er ikke verre enn å ha laderen ved PC'en så den lader når du er der..Funker for meg for å si det sånn

Gratulerer med godt kjøp, du burde også investere i sånn silikon deksel.

Fåes for en 150spenn på Elkjøp/Spaceworld/elektronikkbutikk

Fem-stjerners medlem
  • 0
Tenkte på det ja. Tar turen iløpet av uken.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Nice Har selv en 3. generasjons iPod Nano og søsteren min har en ødelagt iPod Nano 4. gen, skal prøve å bytte når jeg har fått fikset søsteren min sin.
Jeg bruker iPod Nanoen til trening, siden jeg nå har en iPod Touch.


Har du noen Nike+ jogge/løpesko? Da kan du kjøpe sensor og jogge med ipoden koblet til sensoren. Da den måler hvor langt du har løpt og hjelper deg med treningen. Anbefales!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Har hørt om det. Må man ha Nike sko for å bruke det?
...But our princess is in another castle!
  • 0
Fett jeg har en helt lik som deg, som jeg fikk til jul
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Nice. ^^
Må si at jeg var ganske overrasket over hvor bra kvalitet det ble når man filmet!
...But our princess is in another castle!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!