Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Los
  • Los
"Si det til de de små ungene som ligger oppe om nettene med mareritt og traumer."

Nei, ikke si noe til dem. Gi dem et klapps i bakhode og fortell dem at det er det de får når de ser slike filmer! Herre, er du tenåring å klipper deg inn på en slik film så er du selv ansvarlig for hva du ser! Det står garantert noe i beskrivelsen.. Og om du er for ung til å ta ansvaret selv faller det til foreldrene å passe på.

Jeg mener at youtube ikke er mediet til å dele slike videoer, men må de finnes en plass? Ja, desverre.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Bernt Erik / GR®
16:11 Huff - det finnes alt for mye rart på YT

Youtube har ingenting å si imot Documentingreality........
  • 0
Google kan ta seg en bolle... De bør våke bedre over YT!!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
flobot og Los: Kanskje en tenåring vet hva han/hun klikker seg inn på, men jeg vet ifra erfaring at småunger på YT klikker på alt de syns ser interesangt ut (ofte folk som detter og slikt, noe som kan feiltolkes av en død mann liggende i gata av en åtteåring).

Og det er en god del navie foreldre som tror at det ikke fins noe fælt på YT og at barna deres iallefall ikke er smarte nok til å finne det fæle.

Ha egne nettsteder for ekte snuff og la YT være en plass uten groteske henretellser sier nå jeg.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
  • Los
  • Los
Om en film heter: "Guy shoot in Thailand" Handler det IKKE om noen som detter! Det vet alle, til å med en naiv tenåring! Ingen tar feil av en henrettelse og en som slår ballene på et skatebord!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Du må jo huske at små unger ikke tenker seg om
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Los
  • Los
Og små unger burde ikke fritt bruke internett til å se slike videoer, som sagt over
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ikke ofte foreldre passer på hva de små ungene sine gjør på PCen.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Dead Gamer:
Ofte har ikke foreldre så mye peiling på hva youtube er, men et sted for slike videoer burde i verste fall være tabloidavisene sine nettsider.

Lagt til 2010-06-14 16:24:
Det finnes jo noen som tenner på slike videoer *kremt* Kvido *kremt* neida, men Hoppemannen finnes
CL4P-TP; Intergalactical Ninja Assasin
  • 0
"Har dessverre sett en del av de videoene opp gjennom (folk som blir bundet fast og skjært hodet av med lommekniv osv.), og det plager meg fortsatt."

Chechclear sitter ennå i skallen min også, går ut fra du mener samme video. Mye styggedom her i verden, men vi trenger ikke nødvendigvis å få alt rett hjem i stua vår..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Du må vel nesten leite etter sånt for å finne det, for eg har aldri sett nokre skikkleg alvorlege henrettelsar på youtube...
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Lol jeg vet hvor hoppemannen bor, ikke så langt unna her. creepy, nå får jeg ikke sove!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!