Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

og jeg er mektig imponert bc2 var ganske bra egentlig selv om jeg synets det var bedere på ps3 mw2 var kanske bra men det er det bare og venne seg til pc var drit skjapp den klarte og skjøre spotfy med steam og bc2 pluss msn mw2 instalasering internett alt det så lå selve prosent ca 25-29 ganske fornyd jeg så det var alt for i dag. sryy for kort blogg
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Gratulerer!
  • 0
Kort blogg og skrivevansker...
Sheesh!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
P-Dude:
Negativ kommentar som ikke hjelper han på noen måte...
Sheesh!

Gratulerer med PC alebre! Kunne vi kanskje få eventuelle specs på PC'n?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Herlig!

Bruker selv mest laptopen min. Den er forsovet ganske kraftig da. (Kjører Crysis på high, med enkelte ting på very high, med ca. 48 fps!)
Kålroten
  • 0
Allright.. Nå virker det som at det er noe som er feil hær... Du skriver om at du har en PC og at du har bc2 og MW2.. hvorfor ikke skrive det i en Tråd? For meg så hadde dette funket bedere som et tråd innlegg og ikke en blogg..
  • 0
Gratulerer med ny pc Alebre! (Men du kunne godt prøvd å forbedre grammatikken din litt)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gratulerer med ny pc, vet du hvor mye GHZ det er?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
... altfor kort
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gratulere Add meg på BC2 - Venom140
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Gratulerer! Add Hk0n på BC2!

Synes det var unødvendig å skrive bloggen, siden den var på rundt 40 ord. Så du skulle heller ventet til en annen dag, eller tatt deg mye bedre tid.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Du har fått rigga den opp? Gleder meg til å se den, ser nå i værtfall kul ut og må da være bra etter den prisen du betalte.

Foresten, les gjennom teksten før du legger den ut, jeg er ikke en av de: må-klage-over-gramatikkfeil-isteden-for-å-snakke-om-temaet, men sånn som "spotfy" kunne du lett retta på.

Og hold deg til PS3 så blir jeg ,
men bytter du til PC blir jeg:
  • 0
Alebre. Du har nå forbedret deg sterkt på skrivevanskene dine, men det hadde vært reelt med litt mere interessant tema.

Dette er ikke nødvendig å fortelle til noen på en spillnettside. Derimot er det greit å fortelle til noen som står deg nærmere.

Dessverre har du mistet min interesse!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Grattis, kompis Godt å høre at du har fått et monster inn i huset Synes det du skriver er bra, og jeg synes det er bra du skriver, til tross for dysleksien. Lykke til på slagmarken!

Hilsen Track Death, en GR-bruker som støtter deg og dine
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Grattis med ny PC, legg meg gjerne til på steam, heter "kvidogbleg" der og, så oppfinnsom som jeg er... Spiller også BC2 på PC en gang iblant, men det blir nok mer nå som vi har fri. Der heter soldieren min "Sargent. Pepper", akkurat slik som det står skrevet mellom tegnene her.


Om bloggen:

Ikke sleng på den "sry for kort blogg" på slutten, den ødela liksom hele inntrykket mitt av bloggen. Ellers, som andre har nevnt, så kunne du kanskje skrevet litt lengre. Skal man først skrive en blogg kan man godt ta seg litt tid med den

OBS folks, dette kan umulig gjelde som kritisering av skrivefeil o.l. Jeg vil bare alebre godt
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gratulerer
Add meg på bc2 under navnet "jonskja1" og på steam/mw2 under navnet "martinw21" (kompis av meg, som jeg spiller til)
Heter også jonskja1 på steam, logger mest på den
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Gratulerer med PC, men du kunne kanskje ha skrevet litt mer om spesifikasjoner og slikt for å få bloggen mer interesant.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dio
Utrolig at folk ikke kommenterer og flamer på at bloggen ikke er for kort. Hva skjer?
Bloggen sugde!
Omelette du fromage.
  • 0
Wow...
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Gratulerer så myemed ny PC alebre
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med nye pc
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Episk, du vant heftig!

...Som betyr gratulerer ed ny PC, håper den holder mål!!
  • 0
Fikk også ny pc for litt siden. Add meg på bfbc2. jeg heter Stekl0v (o en er en 0 btw )
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Grattis
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Grattis med pc man^_^
skulle gjerne hatt BC too
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!