Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skrevet av: Skillmarsen
2010-05-27 20:30
allright jeg fostår at du har dysleksi og greier

Slik som jeg har forstått det, så gjør dysleksi at du får lese og skrive-vansker. Skrive-vansker.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Stop hatin', start lovin'! <3
Lykke til med ny PC Alebre!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Skrevet av: Skillmarsen
2010-05-27 20:30
allright jeg fostår at du har dysleksi og greier

Slik som jeg har forstått det, så gjør dysleksi at du får lese og skrive-vansker. Skrive-vansker.


skjønner ikke hvordan den komentaren er relevant i denne diskusjonen?
  • 0
Haters
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Må vi lage noe stort ut av dette her?
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
They see you writing...they hatin´
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Diskusjonen begynner å bli interessant!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Yeah.. skjer mye hær
  • 0
alebre: Vet jeg har kommentert litt mye negativt på de forrige bloggene dine om blant annet tegnsetting og mye feilskriving. Har nå endelig fått med meg at du har dysleksi, og jeg beklager hvis kommentarene mine virket litt småfrekke. Fint at du prøver!

Når det er sagt, vil jeg gjerne i fremtiden se at du skriver litt mer om temaer som treffer flere folk, og som danner grunnlag til diskusjon takket være temaet i bloggen, og ikke hvordan bloggen er skrevet. Håper derfor på at du skriver om noe annet enn akkurat hva du har gjort i dag, eller hvordan du har det for tiden. Hvis du hvertfall følger dette steget, tror jeg du kan bli en bedre blogger til tross for dysleksien. Lykke til!

PS. Dersom du har Word på PCen din, vil jeg anbefale å skrive inn bloggen der først, slik at du kan luke ut mange av feilene dine før du legger ut bloggen (ved hjelp av autokorrekturen som finnes der).
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Synes du har skrevet bedre i det siste, men denne gangen glemte du tydeligvis komma... -_-'

Synd at du ble påkjørt i rundkjøringa, men du overlevde OG får deg data! ^^
  • 0
"Synd at du ble påkjørt i rundkjøringa, men du overlevde OG får deg data! ^^"

Se på det som en BONUS!...(what?)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Skillsmarsen, det er greit at du har ytringsfrihet, men det går jo ann å vise respekt for en person med lidelser. Kommentarene dine er akkurat som om du skulle ha kjeftet på en i rullestol fordi han ikke greier å løpe 100 meter hekk... (ok kanskje litt overdrevet, men du skjønner)

Uansett:

Grattis med ny PC, alebre!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Grattis med ny pc
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Fortsett og skriv bogger alebre.
Det er den beste måten å skrive bedre
  • 0
Gratulerer!

Lief er hovedpersonen i en bokserie jeg har lest, men som jeg ikke kommer på navnet til lenger!
  • 0
Så moro hvordan folk spyr ut de samme kommentarene i hver eneste blogg, uten at det blir noen reaksjon!
Decyfered!
  • 0
litt av en flame war lengre oppe her! gratulerer med ny pc og fortsett og skrive blogger . beste vennen min hetter leif(no ofence)
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Skillmarsen.. Det er jo nesten det samme som at du hadde vært svak-hørt, eller nesten døv.. Så skulle alle hakka på deg fordi du ikke hadde hørt hva vi sa.. Tenk deg om litt før du skriver, vær så snill!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Merkelig (ikke egentlig) at det er alltid noen som skal skrive og skrive om denne dysleksien, i bloggene til alebre....Men bra at du får en ny data da Heldiggrisen!
Safety first!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dio
Enig med petrol. Det du skriver om er ganske så uinteressant. Og du burde virkelig skrive bloggene i word før du publiserer de her. Jeg forstod ærlig talt ikke noe av bloggen.

Siterer ThMosekillah:
Skillmarsen.. Det er jo nesten det samme som at du hadde vært svak-hørt, eller nesten døv.. Så skulle alle hakka på deg fordi du ikke hadde hørt hva vi sa.. Tenk deg om litt før du skriver, vær så snill!


Litt teit sammenligning.

Man kan få hjelp til å bekjempe dysleksien. Til en viss grad. Jeg hadde ei søster som slet veldig med dysleksi. Som dette. Men hun fikk god hjelp, og skriver og leser ganske godt nå. Du (alebre) burde virkelig oppsøke hjelp hos en logoped eller noe.
Omelette du fromage.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!