Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg våknet opp med blåe hender og en utrolig selvtillit. Dette ble ordnet med en gang jeg fikk spylt av blodet fra nabogutten. Jeg hoppet i dusjen og dro laksen. Dette var digg, jeg fikk jo blod overalt.

Penisen min var direkte litt rød i dag, jeg hadde jo ikke fått morgensuget mitt av mamma i dag. Hun var fremdeles på jobben. Hun sier at hun tar seg av sjømenn, men jeg vet hun er ei for ekkel hurpe til å klare såpass mange kåte menn. Derfor nøyer hun seg med meg. Litt chill egentlig.

Jeg gikk til naboen i dag. Han sa han var sur på meg for å ha gitt sønnen hans juling. Jeg sa som det var; ''Den forpulte snørrvalpen din av en sønn, fortjener neven min i forhold til omsorg.''

Så nå har jeg en blåveis også. Helvetes pikktryne. Jeg ville kalt han Djevelens onde hjelper, men den jævelen er for slem for den tittelen. At jeg gir juling til en 6 åring er vel ikke noe galt! Herregud, patetisk ryggrunker!
  • 0
Synes det var litt for mange ufine ord her.

Jeg mener du burde bruke "alternative" ord. - Dette liker ikke jeg.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noral er kjerring, bare kjør på med pikksnakk!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Haha, begynte faktisk å le av denne
  • 0
Du er epic! Noen som har vurdert og lage fangruppe eller må jeg gjøre det?
  • 0
Grose..
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
wow, du er kul..Når jeg blir like kul som deg vil jeg henge med deg
Fem-stjerners medlem
  • 0
Håper jeg blir like kul som deg en gang!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
DU ER MITT IDOL!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Trist gruppe Fakey!

(See what I just did there?!)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Fu Noral. Jeg hater deg.
  • 0
Noral... Flakey har forstått at jeg er messias! Haha, Flakey er den kuleste personen på GR, sammen med Taxta!
  • 0
Hahahaha. Fy faen!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Morsomt med trolling...
Chill hard, man!
  • 0
Hvordan er du ikke bannet enda?
  • 0
Fordi jeg har fans, og når folk blir underholdt, er det ikke vits å kaste meg ut!
  • 0
Wow - Dette blir ett lite stykke trist historie for GR.

At en som troller, ikke vet at han blir trollet selv..
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Nok bullshit.