Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Missing Avatar
  • Hk0n
2003; Marcus sitter i fengsel for drap på sin egen bror og to politimenn. Han selger kroppen sin til forskning for et kyss av en kreftsyk kvinne. Han blir spendt fast i en stol, sprøytespissen blir stukket inn rett over navlen hans og stoffene blir sprøytet inn.

2018; Det militære forsvarsprogrammet, Skynet, ser på menneskene som en trussel. De velger å angripe menneskene før menneskene angriper dem og det bryter ut i atomkrig.

Etter atomkrigen overlever noen, men ikke mange. Blant disse menneskene, John Connor og Kyle Reese. Marcus blir gjenopplivet og starter kampen mot Terminatorene. John Connor er Kyle Reese's sønn. John tror han er død, men som Marcus har også Kyle blitt opplivd. Så for hvert sted Kyle tar er det en risk for at han blir drept.

Og blir Kyle drept, eksisterer ikke John lenger. Og i en krig mot Terminatorer blir dette et sjansespill på høyt nivå.

Filmen spiller seg ut på Kyle og John. Men også veldig mye på Marcus, og hans kamp mot terminatorene. Motstandsbevegelsen ( De som overlevde atomkrigen ) Hadde funnet en måte som kunne kontrollere robotene, skipene og enkelte terminatorer. Dette kunne avslutte krigen ganske kjapt. Man får møte flere ledd i denne motstandsbevegelsen, både svake og sterke.

Filmens lyd og bilde er bare helt utrolig, lydeffektene på robotene er bare helt syke. Hvis du spør meg da! Lydene som kommer fra skip, roboter, etc, er akkurat sånne lyder folk forventer seg og det mener jeg er ganske positivt. Bildet er utrolig, og landskapene er utrolig øde. Men det gjør det litt realistisk med tanke på at det har blitt utspilt en atomkrig der. Og med utrolig lyd, utrolig bra historie, og utrolig bra landskap? Hva blir det? Jo, det blir en utrolig bra film.

Du burde se denne filmen fordi den er spekket full med action. Denne har utrolig mange forskjellige personligheter, som gjør filmen utrolig unik. Om ikke unik så utrolig bra! Hvis du er en fan av filmer som spiller seg ut om fremtid eller action, er dette filmen for deg.

- Også er slutten helt rå! -

Anbefales på det sterkeste! 10/10
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
God Filmanmeldelse. Keep it up.
Nei men da så
  • 0
Prøv og unngå ordet "utrolig" hele tiden.

Other then that, decent reveiw!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Takker og bukker
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Bortsett fra et par skrivefeil/tegnsettingsfeil var det en god og velskreven anmeldelse

Anmeld "Help!" neste gang
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Filmen er helt ordinær. Ingenting spesielt. Ingen direkte dårlig film, men helt ok
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Kvidogbleg: Kan vi påpeke feilene?

CEG93: Er du seriøs? Synes den er en kjempe god film jeg
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Bra anmeldelse
Fem-stjerners medlem
  • 0
Slaktet begynner...

Syns virkelig ikke dette er nødvendig, men jaja:

Han blir spendt fast i en stol, sprøytespissen blir stukket inn rett over navlen hans og stoffene blir sprøytet inn.

For mye detaljer! Og det heter ikke spendt, men spent tror jeg... Bytt ord...


Terminatorene

Aiaiaiaiaiaia... Fornorskning funker ikke her...


Og i en krig mot Terminatorer blir dette et sjansespill på høyt nivå.

Prøv å ikke begynne setninger med "og". Særlig i saklige tekster. Har selv denne uvanen, bare se på norsktentamenen min!


Filmen spiller seg ut på Kyle og John. Men også veldig mye på Marcus, og hans kamp mot terminatorene

Her ville jeg hatt et komma før "men". Ellers så har vi de forferdelige terminatorene på plass igjen...


Motstandsbevegelsen ( De som overlevde atomkrigen ) Hadde funnet en måte...

Såvidt jeg vet skal det ikke være noe mellomrom mellom "(" og neste bokstav (slik som dette), ikke ( som dette ). Ellers så skal det ikke være stor bokstav i "Hadde".


...som kunne kontrollere robotene, skipene og enkelte terminatorer. Dette kunne avslutte krigen ganske kjapt. Man får møte flere ledd i denne motstandsbevegelsen, både svake og sterke.

Skulle kanskje forklart litt bedre? Ellers så tror jeg du tuller litt med verbtidene, men jeg er ikke helt sikker.


Filmens lyd og bilde er bare helt utrolig, lydeffektene på robotene er bare helt syke. Hvis du spør meg da!

Ikke hiv på "Hvis du spør meg da", isåfall, skriv heller: "Spør du meg så er lydeffektene på robotene helt syke!". Ellers så begynner du å misbruke "utrolig" som Rampage Jackson påpekte...


Lydene som kommer fra skip, roboter, etc, er akkurat sånne lyder folk forventer seg og det mener jeg er ganske positivt. Bildet er utrolig, og landskapene er utrolig øde. Men det gjør det litt realistisk med tanke på at det har blitt utspilt en atomkrig der. Og med utrolig lyd, utrolig bra historie, og utrolig bra landskap? Hva blir det? Jo, det blir en utrolig bra film.

Ikke komma før "og", komma før "men". Likte ikke helt disse spørsmålene og svaret på slutten...


- Også er slutten helt rå! -

Skriv litt annerledes, så funker det ;)



Tror jeg tok det meste nå, men det kan være enkelte feil igjen. Spør strategist eller AttH om du vil luke ut alt ;)

Btw, dette tok meg fire minutt tror jeg, fire minutt som du skylder meg...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Takk for en laaaang tilbakemelding Du skal få fire minutter av meg en gang
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Hva er egentlig så spesielt med John Connor? Hvorfor går alle gjennom disse hinsides utroverdige strabasene for å holde ham i live? Er han en ekstraordinært god kriger? notrly. Er han en ekstraordinært god leder? Nein. Jeg forstår ikke helt den delen.

Var Arnold-CGI-cameoen et kult innslag? Så til de grader nei.

Må vel også nevne at det er sikkert første gang i historien jeg er enig med CEG93 om noe som helst - filmen var overraskende platt.

Tror jeg må anmelde en film selv snart...

Ellers var bloggen adekvat skrevet, men bruken av ordet "utrolig" er kanskje litt enorm. I tillegg er det et visst preg av oppramsing - "lyden(!) var utrolig bra", "landskapet(!) er også utrolig bra", "actionscenene er supertøffe" etc. Liksom fra punkt til punkt, uten nødvendigvis å utdype så mye. Men stå på! Gjerne anmeld noe som du ikke liker fullt så godt; det er både mer underholdende å lese, mer kritisk (og dermed mer troverdig) og muligens dypere. Jaja. Bare et tips, liksom på en måte.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Takk, Skrefiskaren
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
Helt ok film.

Helt ok anmeldelse .
*MacGyver Theme*
  • 0
Har ikke sett filmen, men anmeldelsen din var bra.
Love will tear us apart.
  • 0
Mener nå at Terminator 2 er den beste av de 4 filmene. 3'eren var den absolutt minst gode og Terminator: Salvation var en ganske ok actionfilm
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Har sett filmen og den underholdte meg godt Har alltid likt Terminator-filmene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Litt kort anmeldelse, men bra!

Likte filmen godt, men ville ikke gitt den 10/10. Tror jeg ga den 8/10
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hvis det er en Terminator film som fortjener 10/10, så er det Terminator 2 Ikke at Terminator Salvation er dårlig, men så langt fra T2. Er en skikkelig effektfilm for de med hjemmekino, og en litt slapp handling synes jeg. En sterk 7/10 er det jeg ville gitt den
  • 0
Har sett alle Terminator filmene og ville ikke gitt noen mer enn 8/10. Det hadde alle unntatt nr. 3 fått
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Takk for respons!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
god annmeldelse, men syns at filmen er dårlig.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Hva synes du var dårlig?
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
har ikke sett noen av de andre filmene så det var litt kjedelig. følte at det bare var: løpe rundt, slåss litt og etter det løpe litt til.

jeg syns at den døve ungen var helt "retard". hadde afro og komunistlue på seg. var bare så dårlig med den ungen!!!

utenom det syns jeg ennå at det var godt skrevet.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Hvorfor synes du en unge er retard? Fordi den er døv? Og fordi den har på seg en kommunist lue?

Det er bare for dumt, dårligste argumentet jeg har hørt.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
jeg mente at ungen spilte dårlig. ikke vondt ment.

Lagt til 2010-06-02 19:04:
det var meningen at argumentet skulle være dårlig.

skreiv bare noe ned får å undertrykke at jeg mente at ungen var dårlig til å spille. jeg sa at den døve ungen var dårlig ikke at det var dumt at den var døv.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!