Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

er i listehumør og derfor tenkte jeg jeg kunne lage en liste over de ti beste wii spillene i min mening! men jeg mener oppriktig at alle som har wii bør ha minimum 7 av de 10 på listen :P

1.Twilight princess
2.Super Smash Bros Brawl
3.Okami
4.Metroid Prime Trilogy
5.Monster Hunter tri
6.No More Heroes
7.Rock Band 2
8.Modern Warfare:reflex
9.Super Mario Galaxy
10.Red steel 2

Er det noen spill dere savner? skriv gjerne i kommentarfeltet :D
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Syns dette var en ganske stusselig liste, oppriktig talt. Du burde skrive litt om hvert av spillene, hvorfor de havnet der, osv.

Fikk litt lyst til å lage en sånn liste selv nå...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Som doktoren sa; du kunne kanskje skrevet litt om hvert enkelt spill.

Fin liste var det i hvert fall, selv om jeg ikke er helt enig i rekkefølgen. Synst kanskje Mario Kart og The Conduit kunne vært med, Punch-Out er også en kandidat.

Har forresten alle spilla på lista utenom Rock Band 2.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
unnskyld det var alt jeg gadd!

Lagt til 2010-05-20 22:27:
hadde tenkt å ta me the conduit, men synes reflex var bedre. men har trua på at 2ern penetrerer listen!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Det var alt du "gadd"? Om du gidder å gjøre så lite så bør du kanskje vente litt med å lage en sånn liste.

PS: Kunne vel stått i krypinnet ditt isteden?
  • 0
Galaxy = nr. 1
Brawl = nr. 2

  • 0
Hvor er Mad World, Mario kart Wii og Batallion Wars 2???
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Red steel.. hm, vet ikke helt jeg!
  • 0
No More Heroes er kanskje litt langt nede?
  • 0
Har bare 5 av spillene på listen din, men vil nå si at jeg er en Wii fan uansett. Er vel den konsollen jeg har spillt mest på, i alle fall i det siste. Noe som i stor grad er takket være Red Steel 2, Monster Hunter Tri og SSBB.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Flere spill her som jeg digger godt ja
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ikke muramasa !

Fy! xD

Det er jo det beste spillet jeg har spillt på wii.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Skaffet meg nettop Okami, men har ikke spilt noe på det nesten, under en time...
  • 0
Muramasa the demon blade savnet jeg på listen. Du kunne også tatt med Mario kart wii og batallion wars 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!