Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selvmord er en ekkel ting å tenke på.
Hva hadde du gjort hvis en av dine kjente hadde tatt selvmord..
i går tok en ved en skole ikke l
angt unna våres skole, selvmord.
Jeg kjenner ikke personen, men noen fra klassen gikk på fotballag med han
og mange fra skolen kjente han.
Det sies at han hengte seg selv.
Det er trist å tenke på? mange
lurer på hvorfor han tok selvmord?
Han var utrolig god i fotball og hadde
mange venner. Mobbing har jeg hørt.
Det har vært mange grupper på
facebook om dette og 505 medlemmer
er allerede med. i dag i storfriet var
alle stille i 1 minutt til minne om han
som tok selvmord. Håper familien hans
klarer seg og ikke har det så vondt
selvom jeg vet de har.
RIP.

Har noen du kjenner tatt selvmord,
kan du bare fortelle.
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Syns selvmord er en feig utvei. Man kan alltid få hjelp. Og selvmord er bare triste saker. Kjenner til 2-3 tilfeller av selvmord. Hvor en far hengte seg i skapet og etterlot 2 barn.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
feig? hvis man har det vondt, er det kanskje vanskelig å vite hva man skal gjøre
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Selvmord er det jeg vil kalle en spontan handling på grunn av deprisjon. Tror nok at de fleste som har tatt selvmord skulle ''ønske'' å komme tilbake til denne jord.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ei som gikk i klassen min tok selvmord.
Hun var en av de som bare "var der", hvis du skjønner.
Over ett år siden nå.

Men jeg synes likevel det er en feig utvei, en måte å komme unna alt på.
Det er egoistisk, å tenke bare på seg selv der, bare la familien i stikken med sorgen.

Tja. Går som det går.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg har ei vennine som skulle til et sommerhus hvor faren hvar og de fant han halvdød i badekaret. Jeg ble ganske trist når jeg hørte om det . Jeg er glad for at alt går bedre nå .
*MacGyver Theme*
  • 0
Ja, det er kanskje dårlig å forlate verden uten å tenke på de som er rundt deg og hva de føler
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
Å ta selvmord må være noe av det mest egoistiske man kan gjøre. Tenk på alle rundt deg som kommer til å slite bare fordi du tok ditt eget liv?
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ceg93 : kunne ikke ha vært mer enig
*MacGyver Theme*
  • 0
Selvmord er feigt og egoistisk og veldig dumt.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Det er tragisk når noen tar selvmord og om jeg vet av noen som sliter prøver jeg med beste evne å snakke med den som sliter og få de på andre tanker. For det finnes alltid en løsning.

Trist er det i alle fall
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skremmende saker. Vi har vel alle noen depresive perioder i livet. For noen blir det for mye, og da kan det ende sånn. Verden er brutal og jævlig, og ikke alle takler den like godt.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hengte seg? Om jeg skulle tatt selvmord skulle det vært GTA style. (Fly så høy opp med helikopter som mulig å hoppe ut xD)
  • 0
Selvmord er awesome syns da jeg. Men jeg er rar(ikke døm meg! )
  • 0
En bekjent av meg hadde en mor. Han kom hjem og fant henne i bilen. Hun hadde gasset seg ihjel og døde for faktisk under 3 uker siden. Han sliter nå med at moren prøvde å ringe han minuttet før hun drepte seg selv. Han tok den ikke : ( Stakkars fyr!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
Det er tragisk å ta selvmord. Og jeg synes over hodet ikke synd på den som har gjort det men de rundt denne personen.
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
uff, sånne ting er deprimerende jeg kommer aldri i livet til å ta selvmord (hahhaaha....)

men jeg er skikkelig enig i at det er egoistisk å gjøre sånn
  • 0
Kjenner til fyren du snakker om. Kjente ham ikke selv men kjenner noen som gjorde det.
Er enig i at selvmord er en egoistisk løsning, men livet handler først og fremst om en selv, så vil nok si at enhver person har rett til å ta sitt eget liv uansett om det er en dårlig løsning eller ikke. Men det finnes nesten alltid en bedre løsning, så det er nok best å la være uansett. Mesteparten av de som overlever et selvmordsforsøk blir før eller siden glade for det.
Det skal ganske mye til å faktisk gjennomføre noe sånt, men det skjer vel som oftest i affekt.
  • 0
Egoistisk og egosistisk, kanskje det, men har du det skikkelig dårlig, så er det vanskelig å tenke på hva som er egoistisk eller ikke.

Jeg syntes det er litt feil å si at det er egoistisk.... Hvis man har det jævlig, så har man det jævlig...

Lagt til 2010-05-20 18:12:
Men, hva heter den facebook gruppen? ....
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Har man familie og venner som bryr seg om deg, da er jeg enig i at det er egoistisk utvei. Det er vel ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre når man føler en trang til det.

Kondolerer.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det er det jeg mener, kvidogbleg....
Kanskje man ikke har mulighet til å si det til andre? Eller man har det forferdelig hjemme?

Det finnes mange grunner til å bli deprimert....

Lagt til 2010-05-20 18:17:
Kondolerer.

Lagt til 2010-05-20 18:19:
Jeg tror jeg fant gruppen, meldte meg inn nå...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Uff da. Alltid trist å høre at noen har tatt selvmord
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Sikker på han har tatt selvmord da? Kanskje han hacka seg inn på visse amerikanske nettsteder og de drepte han og fikk det til å se ut som et selvmord OMG im next
  • 0
Selvmord er, uten tvil, feil måte å gjøre ende på ens egne lidelser.
Det ER, som Taxta sa, en feig og ikke minst egoistisk handling.
Men det er også en forståelig handling. Absolutt.

For knapt ett år siden var jeg veldig deprimert.
Det var siste året på videregående og jeg gjorde det elendig. Jeg ville ikke klare å bestå eksamen, min (da tilsynelatende) siste sjanse til å få gjort noe brukbart ut av meg selv.
Hva skulle jeg gjøre?

Det var ekstremt deprimerende, og tanker om selvmord kom et par ganger, på tross av at jeg avfeide de med én gang, vel vitende om at det ikke ville gagne noen og bare føre med seg mer lidelse for de rundt meg.
Og det faktum at jeg ikke ville dø.

Det er ikke alltid så lett.
Men jeg kom meg igjennom det. Og jeg har det mye bedre nå, i tillegg til at jeg har fått nye muligheter til å gjøre noe ut av meg selv.


Siterer FlakeyMetal:
Selvmord er awesome syns da jeg. Men jeg er rar(ikke døm meg! )

Jeg dømmer deg.
Srsly, dude, wtf? Hva kan være awesome med det?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!