Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I morgen er dagen veldig mange har ventet på i lange tider, spesielt barna har hatt nedtelling lenge og i morgen har de sagt at de skal spise maaaaange iser. I fjor spiste de kun 10 iser og i år skal det bli mange flere. De skal mase på russen etter russekort og de skal gå i tog, være med på diverse leker samt kose seg sammen med sine venner.

Som tradisjon tro har vi gjort klart til den store dagen. Madammen har strykt klærne til barna og seg selv, mens jeg skal til pers med bukse og skjorte om ikke lenge. Selv gleder jeg meg til i morgen for jeg vet det kommer til å bli en fin dag med masse innhold. Det blir vel kanskje ikke så mye is, men god mat og oreokake blir det sammen med godt samvær og det ser jeg frem til.

Hva med dere? Har dere noen planer for dagen? Kanskje blir det spilling dagen lang eller skal dere også ut å gå i tog som folk flest.

I alle fall - en riktig god 17. mai til dere alle!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
God 17. Mai til deg og dine Bernt Erik!

Synd det mest sannsynlig kommer til å regne her i Tønsberg i morgen. Blir nok en ganske kjip 17. Mai her.
  • 0
Takk i like måte DoGRoG. Her er det meldt litt blandet vær, men håper inderlig at det ikke blir noe regn. Man får gjøre det beste ut av det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg skal spille og regne matte det meste av 17 Mai. Har aldri vært så opptatt av det med å gå i tog osv, så det passer meg egentlig helt fint.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det virker som om været i Budalen blir helt vidunderlig. I dag var det rundt 20 plussgrader+++, så jeg satser på at det blir like bra i morgen.

Jeg gleder meg til is og meningsløs gåing rundt skolegården
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Det har regnet i hele dag så jeg håper det blir sol og varmt i morgen. God 17.Mai til dere alle
Per aspera ad astra
  • 0
Skal selvfølgelig rane alt av is og kaker som vanlig, og så skal jeg gjøre meg fortjent til goderiet ved å delta i konkuransser
God 17. Mai til alle på GameReactor.no
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Vel... jeg blir vel dradd ut for å se mine yngre søsken traske i tog.
Men det er det hele for min del.
17. mai er ikke noe spesielt for meg,
så jeg har ikke feiret siden barneskolen.

Også er det et mareritt å være ute blandt så mange mennesker for en med mine psykiske problemer.
  • 0
Gratulerer med morgendagen Bernt!

Jeg skal spille i korps...!
  • 0
Skal nok ferie litt, så må jeg pugge til prøve og jobbe med matte pga mattetentamen....


Men det skal feires mest!!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Har jobbet med matte så å si hver kveld/dag siden onsdag (ettersom jeg var en av de heldige som ble trukket til matte skriftlig eksamen), men i morgen skal jeg ta en etterlengtet fridag med venner i byen. Dressen skal på, og man skal få den gode 007-følelsen som man alltid får i nevnte antrekk.

Dersom det øser ned, har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Blir vel til at jeg enten drar til noen venner i nærområdet, eller sitter hjemme og ser toget på fjernsynet. Hvis regn ser jeg heller ikke bort i fra at det blir litt beta-testing av Halo Reach.

Ønsker dere alle en riktig god nasjonaldag i morgen!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Skal se barnetoget i Åsgårdstrand (det tar 10 min ). Og så skal jeg til Stavern og spise middagsbuffet på et hotell
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
17 mai er ikke noe spesielt for meg.

Vi skal rømme til sverige i morra
*MacGyver Theme*
  • 0
Liker å gå på tivoli på 17, men det skal renge noe forferdelig .... Gratulerer til alle!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Jeg skal holde meg hjemme, låse døra slik at ingen naboer eller venner banker på og tror jeg er hjemme. Så skal jeg sove lenge og spille mye spill. Som sagt tidligere en annen plass, 17 mai er en eneste lang nasjonalrunk, excuse my french. And I hate it.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
  • Ine
  • Ine
ZubiMar tok mine ord. Synd jeg bor hjemme og blir tvunget ut av hula mi.
Riddle me this
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Skal spise godteri jeg
  • 0
Skal øve til matteprøve og spille en god del.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen folkens og måtte det bli en fin og innholdsrik dag
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Syns tittelen på bloggen minner om noe fjortiser skriver i statusen sin på Facebook.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gratulerer med dagen til deg også Bernt. Var så heldig å få oppholdsvær her de fem timene jeg ikke satt inne og spilte.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!