Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da mine kjære med-elever på alle videregående skoler er vi inne i den nest siste måneden med skole for dette året! Karakterene skal nå stadfestes (i alle fall på Nord-Jæren) og jeg må innrømme; det ser utrolig lovende ut dette semesteret!

Jeg startet dette semesteret med ambisjoner om å holde snittkarakteren på 4.1. Det har nå raknet og jeg ser ut til å få MYE bedre snittkarakter, som er helt utrolig for min egen del. Det hele startet med en 4+ i matematikk (hvor jeg vanligvis ligger på 3-). Jeg ble da veldig glad, overrasket og nesten litt redd samtidig. "Jeg, mattenewb nummer 1, får nesten 5'er i matematikk.." det var da klart: naturens balanse er brutt, og dette kan bli et flott år med syn på karakterer.

Karakterene holdt seg på gjevne 5'ere i Naturfag, Geografi, Fransk, Gym og Norsk. Jeg har kun 6'ere i Engelsk og Samfunnsfag. I matte får jeg 4'er. Og for å følge facebook-moten må jeg si: "Ikke for å skryte, men jeg er ganske så fornøyd med karakterene mine".

Hvordan har deres semester vært? Ser det lovende ut, og er det bedre enn før?
  • 0
Motsatt her, har gjort det helt forjævlig dette året, mitt verste skoleår noensinne karaktermessig.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Bedre enn før ihvertfall... fikk 4.5 med bare 5'ere og firere, bør klare noe litt bedre i år, men kommer helt ann på lærerne, men for å være ærlig så bryr jeg meg bare om avgangsfagene, så norsk og fransk driter jeg veldig mye ixD

Og vi to er forskjellige må jeg si Suger i språk fagene, men bør få 6 i matte, naturfag, og forhåpentligvis i geo og samf og...
  • 0
I fjor hadde jeg et snitt på 3.6, og jeg syntes det hat gått bedre i år med noen fag, så jeg tror kanskje at jeg kan få et snitt på 3.7 - 3.8.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg holder meg med et snitt på 4.6 - 4.8. Jeg håper på et bedre snitt i år da. nærmere 4.9...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Satser på å holde meg oppunder 4 i snitt, gikk ikke så bra som jeg hadde håpet x) Dumme IT, fransk og matte
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Har gått på Folkehøgskole dette året, og må si jeg grur meg utrolig mye til å slutte på Torsdag, kommer til å sippe som en liten unge
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nice Jeg har faktisk gått opp i mange fag (Nat.fag, matte + +) siden jul, og har i tillegg rukket 276 timer med MW2

Og nei, jeg har ikke vært inne 24/7

Håper karakterene holder seg utover året da ( for oss begge)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Sålangt har jeg bare forbedret meg i år. Ligger på 5 i nesten alle fag, får 4 i mat og helse da...

Ikke for å briefe, men jeg har faktisk sneket meg til en del toppkarakterer i RLE, samfunnsfag og spansk (har faktisk fått kun seksere der)

Ligger også an til en 6 i gym, det er jo bare pinglekrav uansett

Nei vent, dette ble jo bare skryt likevel
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det har gått noenlunde bra med mine karakterer også, selv om jeg ikke vet alle enda. Det er riktignok bare avgangsfagene jeg bryr meg om, de andre gir jeg faen i så lenge jeg ikke stryker. I engelsk skriftlig fikk jeg 6, men ligger an til 4 i muntlig siden jeg har vært lit lat på den siden (håper jeg får vippet opp til en 5er). I spansk får jeg 3er, men tatt i betrakting av at ingen i klassen får 5 eller 6 i dette faget, og at de fleste enten får 2 eller 1, så er jeg fornøyd med 3eren. Matte vet jeg ikke enda, håper på en 4er, historie og filosofi regner jeg med 5er, og i sosiologi og sosialantropologi håper jeg på en 6er.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
På ungdomsolen hadde jeg 4 i snitt, men etter å ha begynt på VGS kan snittet muligens øke. Å øke er jo ikke noe som skjer med de fleste, så føler jeg har gjort en god innsats.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ligger godt an dette året, håper på å komme over 5 i snitt, lå på 4,8 i fjor
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Med tanke på året som har gått og de tingene jeg har opplevd og oppnått, så gir jeg meg selv 7+ i karakter! Og jeg går ikke på skole engang!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Føler meg plutselig veldig dum etter å ha lest mange av kommentarene over.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Føler ikke at det går bedre enn før, da jeg har ligget på rundt 5,2 det siste året. Nå ligger jeg an til å få 6-er i geografi, historie og samfunssfag (blæææ, 3 av de fagene jeg får 6-er i, telles som ett fag!), RLE og norsk. Har sterk 5-er i alle andre fag, utenom tysk. Aner ikke hva jeg ligger på på den fronten xD Jeg har fått 3-ere, 4-ere, 5-ere og 6-ere i tysk... Håper på en 5-er, men vi får se. Føler at jeg ikke har helt oversikt på hva jeg ligger på i de ulike fagene... Men akkurat nå fokuserer jeg mest på eksamen. Går tross alt i niende, så de andre karakterene teller ikke noe nå.
Riddle me this
  • 0
Wow.. må si det var en del her med over 4.5 i snitt, noe som er veldig bra! Bøyer meg i støvet for dere som får 5 i snitt!

@Madnar: 7+ er jo ikke så verst da!
  • 0
LOL. Får bare 3 i alle fag bortsett fra norsk jeg.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Lå faktisk på 5,0 i gjennomsnitt ifjor! Ble helt sykt overrasket, men i år har de sunket ned i både fransk, matte og matoghelse, og ligger vel på rundt 4,2 elns I år! Men det som teller mest er vel neste år, i tiende klasse
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Mitt semester har gått strålende!
Til jul så fikk jeg 4.0 (rundt der) i grunnkarakter.
Så jeg gleder meg til karakteren skal settes her i Tromsø!
  • 0
Dette semesteret har gått fra å være elendig, til drit bra! Har jobbet veldig hardt det siste halvåret, og det pay'er off!(kom ikke på det norske ordet).

Ligger foreløpig på en 4,5 ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kan faktisk hende jeg går opp i snitt fra ungdomsskulen! Ligger på rundt 5.3 i snitt og foreløpig har jeg ikke under 5 i noe fag, så jeg satser på at det holder seg sånn til ut slutten av juli!

Hørte at det ikke var vanlig å komme opp i muntlig eksamen for førsteklassinger på min skole, så jeg satser på at det ikke skjer. Skriftlig er totalt chill, så det gir jeg blanke i! (Er omtrent som tentamen/skrivedag uansett.)
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
3,8- 3,9 va den gamle nu trur jeg at jeg får 4,1 i snitt
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Begynnte på vidergående i fjor sommer og fikk da en liten nedgang i karakter snittet, men nå til sommeren ser det faktisk ut som om jeg får bedre karakterer en jeg noengang fikk på Ungdomsskolen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Går ut neste år og skal søke drama på sgt. Halvard. Men jeg har sånn omtrent 2 i matte. Og 3 i spansk.
  • 0
Dette var jo kjempebra Fortsett slik
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!