Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kansje litt cheesy tittel, men visste ikke hvordan jeg skulle si det.

VIKTIG!!!
SALGET SLUTTER IDAG KL. 22:00, SÅ SKYNDT DERE!
VIKTIG!!!

The Humble Indie Bundle, hva kan jeg si? Fire utviklere gir deg spillene sine for det du vil betale. Det du gir går direkte til utviklerene eller veldedighetsorganisasjonene, du bestemmer helt selv. Dette blir en VELDIG kort blogg, rett og slett fordi jeg er så glad og stolt fordi Wolfire har samlet disse utvilkerene og organisasjonene for å gi penger til de sistnevnte. Dere har kansje hørt om en av veldedighetsoranisasjonene, Childs Play. Dette er en organisasjon hvor gamere samler inn penger til Playstation 3'er og Xbox 360'ier (og kansje litt annet også) til sykehus rundtomkring i Amerika, England, Oseania og et land jeg ikke husker hva heter.
Den andre organisasjonen, Electronic Frontier Foundation, eller EFF, jobber for DINE rettigheter når du er på nett.

Det som er så bra med denne ordningen er at det ikke er noe mellommann. 100% av pengene går til organisasjonene eller uvilkerene. Du bestemmer! Hvis du vil at 23,457% av pengene skal gå til uviklerene, og resten til EFF, så kan du bestemme det.
Det andre som gjør denne pakken spesiell er mangelen på DRM. Du kjøper dem. De er dine. Finito. Insaller de 1000 ganger, gi installasjonsfilene til vennene dine. De kommer ikke til å straffe deg.

MEN HVIS DU GIR INSTALLASJONSFILENE TIL VENNENE DINE ER DU EN JÆVLA DRITT. FÅ DEM TIL Å KJØPE PAKKA FFS!

Ehhm. Uvtiklerene av spillene har også jobber for å få de til å funke med alle store operativsystem. Til og med Linux!

Hvis du hadde kjøpt disse spillene en og en, ville det kostet deg 500,- kr. Nå får du de for hva du vil. Jeg skal selv gi 200,- kr til denne saken, rett og slett fordi det er et fantastisk tiltak!

PS.

Dette er spillene i pakka;

*World of Goo - Beste puzzle-spillet i '08!
*Aquaria - Spennende 2D-action-adventurespill laget av to stykker i to år. Puzzles og ikke linært-gameplay under vann summerer spillet opp.
*Gish - 2D fysikk-basert spill. Du spiller som en slimklump som kan gjøre deg klissete og større, for å nevne noen av egenskapene dine.
*Lugaru - 3D-actionspill laget av folka bak dette tiltaket.
*Penumbra: Overture - Skummelt fysikkbasert survival-horror. Første i en serie på to spill.
*Samorost 2 - Fullversjonen av Samorost 2, Amanitas kule flash-spill!

PPS.

http://www.wolfire.com/humble

PPPS.

Hvis du bare betaler 1,- kr for disse spillene, skal jeg personlig komme etter deg.
MINST 50,- kr, MINST.

PPPPS.

Jeg er seriøs. Minst 50,- kr. Jeg kan forstå hvorfor ikke kidsa ikke har mulighet til å kjøpe denne pakka, men hele Gamereactor-redaksjonen, inkl. Bernt Erik + Moderatorene + Lykkedragen + Madnar Petrovizch (?) burde i alle fall kjøpe den. Jeg vet i alle fall at de tre sistnevnte har unger, så tenk på gleden det hadde gitt dem hvis de hadde hatt kreft og noen hadde kommet på sykehuset med spillmaskiner ol. Bare fordi de bryr seg om ungene.

Håper dette gir dere noe å tenke på :)

Until next time, Martin signing out.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hk0n
AWESOME!
"Alle revolusjoner har hittil bare bevist én ting, nemlig at mye lar seg forandre, bare ikke menneskene." - Karl Marx
  • 0
  • Los
  • Los
Penumbra: Overture er jo kjempe spennende! Damn.. har ikke penger. Men jeg må se hva jeg klarer å sammle sammen
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Kjempefint tiltak, men jeg synes nå 50 kr var litt lite. Man bør jo gi så det holder. Skal så appsolutt ta å laste ned noen spill bare fordi det går til en god sak. Håper flere kan gjøre det samme.

Så får jeg gå som et godt eksempel
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jepp - veldig bra tiltak og klart jeg ksla betale for noen av disse flotte spillene. For det er kvalitet og godt gameplay som sørger for å holde oss hekta

Takk for tips F0xHunter
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Forresten, salget går ut idag, så løp og kjøp!
  • 0
Hvis jeg hadde hatt cash og noe å kjøre de på så skulle kjøpt de...
Decyfered!
  • 0
1kr gitt til gode formål

50% til utviklerne, 50% til veldedighet.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Kanskje jeg skal vurdere dette? Fint at inntektene av spill går til gode formål!
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
Kanskje jeg skal vurdere dette? Fint at inntektene av spill går til gode formål!

Da bør du vel kjappe deg... Ettersom salget ender idag...
Decyfered!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Oh... Whops xD
Riddle me this
  • 0
Dette synes jeg var en genial oppfordring F0xHunter. Jeg er en stor fan av indie-spill, og samtidig en motstander av ekstremt streng DRM, så det varmer hjertet mitt å se små, uavhengige spillutviklere lede ann på denne måten. Jeg håper de store aktørene også ser verdien i å skape et forhold med kundene på denne måten, og følger etter.

Jeg synes også det er litt interessant når folk tilbyr det de har laget på denne måten, og ber publikum bestemme prisen selv. For det meste så får det meg til å betale mer for å vise dem at tilliten de viser oss ikke er bortkastet.

Jeg kan ikke svare for resten av redaksjonen, men jeg tok oppfordringen din og donerte 400 kroner til The Humble Indie Bundle.

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
Gutten på bildet ditt bruker musa med venstre hånda! LOL!

Anyways - Lastet de ned for $30!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Da var pakken kjøpt for 350 kr. Flott tiltak f0xhunter og likte dette utrolig godt og håper flere utviklere/utgivere gjør det samme.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!