Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det nyeste innlegget på bloggen min er: 'Zombie Survival for Dummies' og er en kort og grei oversikt over hvordan vanlige mennesker kan forberede seg til den kommende zombie apokalypsen.

Ettersom folk flest ikke har tid, energi eller penger til å gjøre det som Max Brooks sin 'Zombie Survival Guide' foreslår, nemlig å innrede en bunker eller lignende med mat og våpen, så tenkte jeg å foreslå noe som er litt mer gjennomførbart, nemlig å spille dataspill som har zombier i seg.

Innlegget har en veldig ironisk tone, og jeg later som om jeg er helt fanatisk overbevist om at zombie apokalypsen er rett rundt hjørnet.

Jeg har funnet frem masse klipp fra youtube og en håndfull bilder for å illustrere hvordan ulike spill ser for seg at apokalypsen vil utspille seg. Jeg forklarer også hvilke viktige egenskaper og huskeregler vi lærer fra de ulike spillene.

For eksempel:

Dead Rising spillene lærer oss at zombiene er overalt, og at alt rundt oss kan være et potensielt våpen.

Left 4 Dead lærer oss at det er kjempeviktig å holde sammen med lagkameratene sine, og at det er lurt å holde seg i bevegelse slik at man ikke blir tatt i zombie-bakhold.

For å se alle linkene og youtube klippene, bare trykk her.

Hva tror dere? Vet dere om andre zombiespill som kan undervise oss i hvordan vi kan overleve den udøde apokalypsen?
/Adrian Berg / Undersått / Gamereactor Norge
  • 0
CoD: 5 og Død Snø viser relativt greit hvordan vi skal klare oss mot nazi zombier ihvertfall!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hehe, jeg har lest Max Brooks Zombie Survival Guide, den er konge..Anbefales til alle som liker(eller misliker) zombier.

Kult navn på bloggen din
Fem-stjerners medlem
  • 0
Cod 5 lærer oss at det lønner seg å skyte zombier 5 ganger i hodet med pistol før du kniver dem
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
begynner å gå litt lei av nazi zombies men det er da fortsatt gøy
Per aspera ad astra
  • 0
FIlmen Zombieland
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
half life 2 lærer oss du kan ta drepe ufattelig mange zombier med et brekkjern.XP
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Jeg er ikke sikker på hvasom gjør at jeg vil drepe nazizombies mest? Det at de er nzister eller at de er zombies...

Svaret er klart Nazister er det som vekker drapsmannen i meg. (Altså i forakt i selve idelogien nazismen)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
alle zombie spill jeg vett om er nevnt. Men finn en hagle eller en sniper rifle and youre good to go!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Fantastisk blogg inlegg! Må dessverre inrømme at jeg ikke har forbredt meg til akopalypsen noe særlig, men forhåpentlighvis klarer jeg meg uansett.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har aldri tenkt på det sånn før. Da vet ikke jeg hvordan det går med meg når apokalypsen kommer .
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Jeg blir så glad når jeg leser tekstene dine!
Du har Zombie Survival Guide, og liker HL2-mods!
Du er min drømme-mann <3
  • 0
Dritt at vi bor i Norge hvis det skjer. Mange våpen her....
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Hahaha, genialt! Jeg kommer nok til å overleve fint. All L4D- og Zombie Apocalypse-spillingen har gitt meg god trening!
Take no prisoners, comrades!
  • 0
Tror jeg greier meg fint når "utbruddet" skjer. utallige gjennomlesninger av Zombie Survival Guide, masse filmer og spill om zombier, og har til og med kjøpt en søt liten bok kalt "How to Speak Zombie" i tilfelle zombiene tar over.
...But our princess is in another castle!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!