Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Politisk korrekthet

Dette faenskapet holder på og gjøre meg sprø, hvorfor i heite skal alt nå være så utrolig korrekt. De som har lest mine foregående blogger har vel fått med seg at jeg IKKE under noen omstendigheter støtter dette crapet...

Verden holder på og bli for soft etter min mening, alt skal være så utrolig korrekt. Jeg er en stor fan av og kalle en spade for en spade, så treffer en på en som er ett rasshull er det akkurat det jeg kommer til og kalle han, det rasshullet. Folk har blitt for nærtagende og så alt for selvopptatte, det er over og ut med den tiden en mann var en mann. Skal en være politisk korrekt er det de myke verdier som teller. Sikkerhet har erstattet god gammeldags moro, Ut og ha det gøy med gutta er erstattet av å sitte hjemme med familien, Å gå på bar er erstattet av møter i A A en kan jo ha ett problem er en på bar 2 ganger i måneden. Denne lista kunne jeg ha gjort mye lengre...

Jeg merker på mange jeg kjenner at jeg som er single er en trussel i mange av damene kameratene har rotet seg borti sine øyne, jeg bringer nyheter om en svunnen frihet, friheten til og gjøre hva jeg vil når jeg vil. Friheten til og gi jevnt faen i disse myke verdier å gå inn for og bare være en mann...
Mange sier at de ikke ville ha ofret en dag med familien for og ut med gutta, tøfler, pipelorter, hattemakere, feiginger osv osv... Det blir deres tap, ikke mitt...

Jeg kan ikke få sagt hvor lei jeg er av det som en gang var mannfolk som nå er så kvinnfolkstyrte at det er patetisk, det virker som det og være mann er så godt som en forbrytelse. Menn og kvinner har ikke de samme verdiene, noe kvinner aldri kommer til å greie og innse. Alt jeg ser på tv inneholder en dum feit mann og ett fint smart kvinnfolk, noe jeg finner rart da jeg har møtt like mange dumme kvinnfolk som jeg har møtt dumme mannfolk... Det virker som om dumskap er likt fordelt mellom kjønnene...

Bare ikke påstå det til en kvinne, da kommer likestillingsloven i bruk. Noe som aldri skjer er det snakk om og mekke bil eller hente ved...

Fuck this place, it's bullshit. I'm outta here
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
traff håve på spikeren dr ja:)
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
Greide ikke helt å se linken mellom politisk korrekthet og menn som tydeligvis blir til tøffelhelter over natta :P Syns egentlig du skal se det hele i et større perspektiv og å faktisk kalle en spade for en spade. Søker du kvelder med drekking og faen skaffer du deg kvelder med drekk og faen. Vil du på AAmøte, sleng deg på et istedenfor. Skjønner poenget ditt, ser det bare sånn at du legger for mye frustrasjon i det. Ellers er det jo tankevekkende.
  • 0
Politisdk korrekthet innebærer at alt skal sees på med de "myke" verdiene i bakhuet, der har du det som gjør menn til tøfler over natta
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
  • ja9
  • ja9
Vel grunnen til at det alltid er en dum feit mann og ett fint smart kvinnfolk på tv er fordi at vi gutta kan ta en spøk, og fordi at det er så mange damer som kommer til å rope mansjovonisme(husker ikke helt hvordan du skriver det)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!