Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Superhelter og Superkrefter har lenge vært, og er fortsatt svært populært. Hva er ikke kulere enn folk med overnaturlige krefter? Vi kjenner alle Batman, Spider-Man, Hulken og Iron Man. Alle er gamle klassikere, som fortsatt er aktuelle i filmer og tegneserier den dag i dag. Men begynner ikke disse superheltene å bli litt gamle? Er det ikke tid for en ny generasjon med superhelter? Vel, jeg har i hvert fall kommet opp med en rekke forslag for den nye generasjonen med superhelter:

Gelemann

Som liten falt Gelemann oppi ei skål med gele. Han ble aldri den samme igjen... Han ser kanskje ut som en vanlig fyr, men han kan gelebellege ting før du rekker å si «skolemasaker». En skurks verste mareritt!

Dendrofilmann

Dendrofilmann er en krigsveteran fra Vietnam. Siden det ikke var så mange damer i krigen, så måtte han nøye seg med trær, og han ble derfor dendrofil (treelsker). Men en dag var han ikke bare dendrofil, han var Dendrofilmann! Han kunne nå smitte dendrofilien over på andre, og han kunne skyte blomster og greiner med kølla si. Om du ser en mann ute på ei blomstereng som bekjemper skurker, ikledd en rosa blomsterkjole, så vet du at det er Dendrofilmann du ser. Da kan du i samme slengen rope: «It`s a blomst, it`s a grein, no it`s dendrofilmann!».

Flakeymann

Flakeymann laget tøffler for en rik mann i Tyrkia for en del år siden, men resten av bakgrunnen hans er ukjent. Han har evnen til å dra ut blodårene i kroppen sin, for så å bruke dem som pisker. Han metallbelegger dem gjerne før han pisker løs på skurkene.

Kåtmann

Kåtmann var den første til å innføre horer på Mount Everest (hvem err ikke lysten på et ligg når de har nådd toppen), og tjente godt på det. Det er uansett ukjent hvor han fikk kåt-kreftene sine fra. De kreftene gjør slik at han kan gjøre skurkene kåte på hverandre. Da ender for eksempel et bankran som oftest opp i en stor sex orgie.

Kannibal-froske-mannen

Han ble oppvokst i det verste kannibal-strøket i Danmark, og hadde en stor interesse for frosker. Når han ble eldre lagde han en maskin som gav ham froske-krefter. Den dag idag hopper han rundt på gaten som en frosk, mens han bokstavelig talt spiser opp alt som finst av kriminalitet. Hans erkefiende er Vegeterianer-padde-damen.

Usynlighets-Damen

Usynlighets-Damen ble som liten oversett, og sakte men sikkert ble hun bare usynlig. Hun bruker evnen sin til å banke skurker, slik at hun for en gang skyld kan få oppmerksomhet.

Mannejus-Mann

Mannejus-Mann har krefter som gjør at han kan kan dra mannejusen ut av skurken. Det gjør at fienden ikke kan formere seg. Dette er ikke så effektivt om skurken(e) må bli tatt ned med en gang, men det er en fin plan på lang sikt.

Sjelløsmann

Sjelløsmann ble oppvokst på et trist barnehjem i Øst-Europa. Han har ikke noen sjel, han er død inni seg. Derfor kan han ikke le, og da blir lattergass hans ultimate våpen.

Mr. T-Bag

Mr. T-Bag kom i midtlivskrisen og fant ut at han skulle operere inn magneter i rompa. Han gjorde det, og den dag i dag så går han rundt og bekjemper kriminalitet med hjelp av magnetene. Ansiktene til skurkene blir sugd inn i rompa hans, og da besvimer de kontant.

Andre superhelter som burde hatt en liten sjanse for å bli superkjente:

Telefonmann

Kan ringe og sladre til politiet på ett sekund.

Domann

Har evnen til å gå på do når han vil. Kan tenke meg at han passer fint inn i Kåtmann-universet.

Kjøkkendame

Kan bruke evnene sine til å stå på kjøkkenet hele dagen.

Awesomemann

Awesomemann er så awesome at alle vil være venn med ham, til og med skurkene.

Så, hva med deg? Har du funnet på noen superhelter som du synst fortjener en sentral plass i hjertene hos dagens superhelt-fans?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Tipper Flakeymann sine blodåre-pisker er best i dusjen... But i dunno...

Men personlig ville jeg vært forsiktig hvis jeg skulle møt Dendrofilmannen, vil ikke at han skulle gjort meg dendrofil, det ville jo skadet lysestaken min >.>

Men uansett, en god og morsom blogg .
  • 0
  • Los
  • Los
Har et spørsmål om Mr. T-bag.. Hvordan i he****e kan en magnet dra skurkene inn? Er de laget av metall? Magneter tiltrekker seg ikke mennesker, om du ikke viste det.. Og om du forklarer det med at de er av metall, hvordan trekker magneten da inn bare ansiktet? Magneter skiller ikke akkuratt mellom ansiktmetal og annet metall... Bare lurte
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Fantasien din asså...

Du glemte forresten Nowhere Man på lista, men han bor som sagt i Nowhere Land og lager Nowhere-plans for Nobody...

http://www.youtube.com/watch?v=spIxYgOssYQ ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Los: Magnetene er sikkert magiske ellerno.
  • 0
Jeg klarer ikke holde dette i sjul lenger.. JEG ER AESOMEMANN!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
GameReactor er bare for å skjule identiteten våres vi er egentlig bare superhelter som springer rundt om natta og bekjemper kriminalitet.

I`m Telefonmann

Haha sitter å ser Kick Ass akkurat nu så bloggen passer bra til stemninga mi akkurat nå xD
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Shit! Det er kun kort tid før jeg blir busta, vel jeg får bare avsløre det med en gang! Jeg er GAMERMANNEN! Jeg er så god til å game at jeg slår skurkene i alle spill, da blir de furt og drar hjem og griner.

Luh for en fantasi du har
Fem-stjerners medlem
  • 0
haha bra blogg bra blogg
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Haha fattigmannen
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Crazy Eyed Gamer93 sier: Jeg klarer ikke holde dette i sjul lenger.. JEG ER AESOMEMANN!
feil du er ASSMANNE som ræv slikker alle her nei da bare kødder^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Haha. Mange rare tittler dette
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Takk for kommentarene folkens. :]

Los: Glemte visst å si at alle skurkene i Mr. T-Bag unviserset går med metall masker.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
  • Los
  • Los
Damn, du løser alle problemer

Kan ikke annet en si: God blogg
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Haha, takk! ^^
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
morsom blogg
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Kåtmannen var drit bra, du må få med noen til å lage en tegneserie ut av dette.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
''Mannejusmannen'' og ''Dendrofilmannen'' xD

Satan, kjempegod blogg. Lo godt på Dendrofilmannen, spesielt den siste setningen
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hehe! At du har fantasi er det ingen tvil om. Mange kreative og kule superhelter her ja, men jeg kommer fortsatt til å synes at Flaggermusmannen (Batman) og Mester Sjef (Master Chief) er de kuleste... hvis man kan kalle sistnevnte en superhelt vel og merke.

God blogg. Du fikk i hvertfall meg i godt humør.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Kjenner jeg blir litt redd når jeg leser at det finnes folk som har evnen til å gå på do når de vil
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Dorull-mannen. Han har aldri blitt kjent! >=|

Han kaster doruller på skurkene. og (hvis) de besvimer surrer han dopapiret rundt skurkene så de ikke kommer vekk. Og for å få bedre fart på dorullkastinga gjør han de litt våte og tunge først. - Hvordan er det ingen som vet, enda. . .

Lagt til 2010-05-03 17:18:
Btw: han teleporterer seg rundt ved å spyle seg selv ned i do. ;)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Spillehelter er jo på en måte superhelter
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Igjen; takk for kommentarene. ^^

RI: Haha, Dorull-mannen ja. En godt gjennomført karakter ser jeg. Og evnene hans er jo overmenneskelige. Pakker liksom folk inn i dopapir. Nice måte han teleporterer seg på. Håper han ikke dukker opp av en do når Domann gjør "greia" si.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
En "Shamelesly Copyright Infrigement-Man", som med viten og vilje stjeler krefter ifra andre superhelter og bruker Metallica-låter som tittelmusikk, med den onde WMG-Man som hovedfiende kunne jo ha vært en ide...

Eller ikke...

Fin blogg!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
hahaha, digga særlig dendrofilmann, t-bag man og telefonmann haha, kan jeg lage en rippoffbogg fra denne en gang eller
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!