Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

vel tildiger så sa jeg kanske skulle kjøpe meg en gamer pc og det kan være store sjanser at jeg faktisk kjøper meg en pc men drit nå i det jeg vil ha anbefalte spill så her lure jeg på.

jeg vil ha et spill som kan gi meg et nytt pust som cod4 og BF2 og vis det er det noen som kan det ja da blir jeg skjele glad og jeg vil ikke høre noe om Cs 1.6. annet jeg kunne ha tenkt meg er.

ikke akkurat et skyte spill men et hvordan kan jeg si det kansje litt rayman oppset men noe helt annet eller kanse et bra bil spill så pleas er det noen gammle veteraner eller pc gamere som kan komme med anbefalte spill eller av den slags;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ine Lofthus: hehe tenket ikke så langt men jeg mener spill som ikke har kommet inn i lyste også er det sånn at Gr for ikke anmele alle pc en gang heller
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ine har nevnt mange bra spill her. Battlefield 2 tenker jeg kunne vært noe!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
hmm liker best å spille strategi spill på pc. de andre sjangerene spiller jeg på konsoll.
jeg vill ha gått for et strategi spill men jeg hvet ikke om du liker slikt.
Per aspera ad astra
  • 0
sowns I follow you there
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Vis ikke aldersgrense er så farlig, ville jeg anbefalt det originale Unreal tournament (http://www.youtube.com/watch?v=-5i4YSfQkKQ) og det originale Half Life (http://www.youtube.com/watch?v=gkRne9Haj3g).

Begge disse spillene er mine favoritt FPS gjennom tidene, og jeg anbefaler deg å sjekke dem ut!

Vis du ikke vil ha et FPS spill, anbefalerer jeg Warcraft 3 og Red alert 2. Disse er RTS (Real Time Strategy). Vis jeg kommer på noe mer, skriver jeg dem opp etterhvert.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Team Fortress 2 er genialt!
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Heroes of Might and Magic-spillene. Klassikere!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Age of Empires 3 og 2 er jo übre RTS spill
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Mount and Blade ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Snart kommer Starcraft II Det er et MUST hvis du liker RTS. Noe annte bra er Fallout 3/Oblivion hvis du ikke har det (SKAMM), men de er like bra til alle formater.
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
plants vs zombies får du masser ut a pengene for, også bioshock 1 og 2 er også to must;)
  • 0
Fallout Collection anbefales, 3 spill, massevis av old-school RPG action, det er 99% sjanse for at PC'en din takler det også, siden spillene er over 10 år gamle.

http://www.amazon.com/Fallout-Collection-Tactics-Post-Nuclear-PC
/dp/B000IGE78M
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Battlefield 2142 er morosamt
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
World in Conflict.
Et litt annerledes strategispill som du kommer til å ha kjempemye moro med hvis du kjøper det
  • 0
age of empire er epic. noen virkelige strategi klasikere
Per aspera ad astra
  • 0
Kjøp The Orange Box og Left 4 Dead, helt klart. Masse underholdning for en rimelig penge
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Age of Mythology er også bra
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Hvis du liker RTS spill så er Company of Heroes et godt valg også
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
Black & White 2, Dawn of War, Prince of Persia, Knights of the Old Republic, Dragon Age: Origins, Mass Effect, Crysis.

Og hvis du liker combat simulatorer, sjekk ut Freespace 2 med den nye SCP (Source Code Project) grafikk motoren. Ble utgitt i 1999, og fikk en nyutviklet grafikkmotor for ikke lenge siden.

Er absolutt det beste sci-fi combat simulatoren jeg vet om. La bilde snakke for seg ^^:

http://www.hard-light.net/wiki/images/thumb/RScreen0012.jpg/800
px-RScreen0012.jpg


Link til et aktivt modding forum: http://www.hard-light.net/
My gaming rig: Asus RAMPAGE II EXTREME DDR3 SLI & Crossfire ready, 3x OCZ DDR3 1600mHz @ 6GB, Intel I7-920 2,66 gHz OC 4 gHz, 2x Nvidia Geforce GTX 280 SLI, Western Digital Harddrives 1,7 TB, Corsair TX750W PSU, LG HD-Blue Ray rom, ZalmanGT 1000
  • 0
Must have liste for PC gaming:
- Counter Strike (Source vist man vil)
- Battlefield 2
- Team Fortress 2 (Kjøp bare The Orange Box)
- Modern Warfare 2
  • 0
Battlefield 2
The orange Box
  • 0
- Battlefield 2 (Project Reality)
- Warcraft 3 MUST!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Crysis
Crysis Warhead
Age of Empires serien
Command & Conquer serien
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!