Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Helt siden jeg fikk mitt første pokemon spill, har jeg vært opphengt av spillene.
Har Gul, Silver, Ruby, Emerald og Pearl.
Så nå i det siste har det kommet et nytt spill (HeartGold og SoulSilver), men jeg er snart 15 og tørr ikke gå i butikken for å kjøpe det :/
Hva skal jeg gjøre;
- Spørre foreldrene
- Si at jeg kjøper det til lillebroren min i gave (Har ingen)
- Kjøpe det uten å si noe i det hele tatt.

Vurdere sterkt nummer 2..
(:
  • 0
  • KlM
  • KlM
Gutta i disken i spillbutikken er garantert større nørder enn det du er. Null problem å gå å kjøpe et pokemon spill der.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Men hva vis jeg møter noen kjente?
(:
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Fps-Rockz:
Men hva vis jeg møter noen kjente?


Da dreper du dem og gjemmer likene i et bøttekott.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Jammen herregud da. Hvorfor i himmelens navn er det så flaut å kjøpe et Pokémon spill ? Jeg er 18 år og har veldig lyst på det spillet selv, problemet er at jeg ikke har noen DS. Husk det at du blir ikke voksen før du har funnet barnet i deg selv . Synes uten tvil at du skal gå for alternativ nr. 3
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Ikke bry deg om hva vennene dine mener, hvis de skal synes du er teit fordi du kjøper et pokemon spill så er det ingen gode venner i utgangspunktet. Du har ingenting å være redd for, folk, mye eldre enn deg, spiller fortsatt pokemon, ikke bare 18 åringer, men også folk godt oppi 20 årene og oppover. Skulle noen ha en grunn til å være flau, så er det de.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Jeg er selv gutt over 15, en del over, og kjent som en "biker," det gjorde meg ingenting å gå å kjøpe det. Hvis du ikke kan være sann nokk mot deg selv til å tillate at noen kanskje vil tro du er litt dum, så fortjener du ikke så bra spill som Pokémon!
Btw. Jenter på 15 års alderen elsker Pokémon ;)
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Haha, du tørr serr ikke kjøpe Pokémonspill? Dude, jeg kjøpte fuckings Little King Story da jeg var 18, og om det er et spill som ser barnslig ut er det LKS. Anyways, bare stikk ut å kjøp Pokémon. Alle gamere i verden vet at det er gode spill og folk flest carer egentlig max i hva du kjøper.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Lol, jeg er 16 år og skal kjøpe HeartGold i morgen. Pokemon Gull er jo for faen det beste spillet noensinne. Bare gå og kjøp det, de bryr seg sikkert ikke
Hvis du alikevel er livredd for dette kan jeg jo foreslå å spørre betjeningen om å pakke den inn, så de tror det er en gave. Eller så kan du jo kjøpe et 16+ eller 18+ spill ved siden av, så de skjønner du er hardcore, lol.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hva er problemet?

Pokémon = nerdespill
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Løp og kjøp! Eller kjøp åver nett!


Er du redd por å møte på noen kjente? gå en runde rundt i butikken først! no prob!
Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful
  • 0
Meh ingen ting å være flau av, Pokemon-spillene er jo ikke så verst, selv om tegnefilmen er utrolig irriterende

Vist du møter noen kjente, bare si at de har fått god kritikk, og at du ikke bryr deg om hva som er "populært" eller noe.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Takk folkens, kommer til å kjøpe det ;)

@Howletx
Vet, flere "populære" jenter i klassen min som spiller det, men tenkte vell mest på gutta.
(:
  • 0
  • Ine
  • Ine
Ehm, lol? Fyren bak disken har ingen grunn til å vite hvorfor du skal ha spillet. Bare gå og kjøp det
Riddle me this
  • 0
Da pokémon rød og blå kom til gameboy glemmer jeg aldri. Mange timers god spilling.
Og til det andre tullet du skrev: Don't worry about what people think, they don't do it very often
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!