Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går arrangerte vi bursdagsselskap til Malin og Silje. Malin ble to 2 år den 9. april mens i går ble Silje 12 år. I den forbindelse som seg hør og bør lagde madammen kaker. I år var det Hello Kitty som var i fokus og madammen hadde bakt en nydelig og ikke minst god kake.

Det ble som vanlig en kjempekoselig bursdag med mange gjester og fin stemning. Malin og Silje fikk mange flotte gaver hvor Silje fikk såpass mye penger at det om ikke lenge bærer av sted til Steinkjer for å kjøpe kamera...

Det ble en fin kveld og vi koste oss godt med god mat, kaker, drikke og ikke minst kjempefin stemning.

Nedenfor ser dere blant annet hovedkaken - en Hello Kitty kake som madammen lagde til selskapet samt Malin mens hun åpner gaver...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Disse kakene altså, du er nå en heldiggris. Jeg er mer glad i sjokolade kake da, men den ser god ut og bra ut(i dagens mote, rosa er jo det nye blå, hehe). Ser ut til at du har hatt det koselig, gleder meg til madammens fremtidige kreasjoner.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Er det en Oreokake jeg skimter mellom Hello Kitty kaken og bløtkaken? Oreokake er nemlig noe av det beste som har plasert seg i min mage siden første gang jeg smakte kake. Absolutt en herlig kake!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jepp - stemmer det. Madammen lagde også en oreokake samt en romkake i tillegg til Hello Kitty-kaken

...og jeg er uten tvil en heldiggris som får smake så mange gode kaker
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Vel, jeg får nøye meg med mors(og i sjeldne tilfeller, mine egne) kaker, de synes ihvertfall jeg er veldig gode.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Gratulerer med barna ikke minst!

Og jeg sikler noe forferdelig på den Hello Kitty kaken. Jeg er en Hello Kitty-skap-fan :3 (Har til og med HK-one piece...) Nydelige kaker! Kan du låne ut madammen til mitt neste bursdagsselskap?
  • 0
Nok en fin kake fra madammen. Den ser utrolig god ut
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Oreokake Må prøves!
Hello Kitty kaken ser gaaaanske så fantastisk ut ja
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Nok en fin kake, regnet med at en kakeblogg var på vei, når du skrev at Malin fylte 2 år

Oreokake er kjempegodt, pluss at Hello Kitty kaken tok kaka
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Kommer på besøk jeg Bernt!
"Å å å en ting til, de burde ikke la rassene få nye klasser, for da blir ikke rassene like spesiele lengre." - Simidude
  • 0
Nå fikk jeg lyst på kake
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Myke pakker?! OMG!!!!!!!!!111!one!!!!


Men anyways! Über råe kaker!!!
Decyfered!
  • 0
Oreo-kake
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
alle madammens kaker er fantastiske og det er denne også
må si jeg misunner deg Bernt
Per aspera ad astra
  • 0
Fikk lyst på den kaka. Den så jo dritgod ut.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Nomnom kake
Fem-stjerners medlem
  • 0
Dere bør starte et firma. "Madammens kaker!". Dere hadde tjent millioner!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Awesome!
Riddle me this
  • 0
Den kaka ble jo kjempefin.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
*Sikle*

Du er kjempeheldig som får spise så mange gode kaker så ofte. ^^
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Når blir det utlovet en kake fra Madammen i premie på en konkurranse her på GR da?

Gratulerer til de små - og ikke minst til den stolte far
Ja, det er meg.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Dere hadde tjent millioner!


Milliarder!
Decyfered!
  • 0
i'm speechless
  • 0
Du å kakene dine
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Flott kake!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!