Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På vei over fjellet på påskeferie kommer jeg på at jeg hadde glemt å pakke ned PS3 spill og håndkontroller som man gjerne kan trenge i en regntung påskeferie på vestlandet. Så jeg ringte et familiemedlem som var igjen hjemme hos oss og lurte på om personen kunne sende dette med posten. Dette ble gjort dagen etter og jeg var rimelig sikker på at jeg skulle få pakken før helligdagene i påsken begynte. Men da både skjærtorsdag og langfredag var passert og det kun var en lørdag i mellom det i det hele tatt var mulig å få igjennom en pakke, kom det ingenting da heller. Så kom det frem at jeg hadde bommet med postnummeret til stedet jeg var på ferie, et sted i Sogn og Fjordane, og heller sendt det til Hordaland.. Utrolig klønete. Så nå, over en uke etter påske er disse fortsatt på avveie, og har heller ikke kommet frem til sin endelig destinasjon. Håper virkelig alt løser seg og at de eventuelle sjelene som har motatt de, hvis det virkelig er noen, sender pakken videre til destinasjonen slik at jeg kan få de hjem.. Trenger virkelig PS3 spillene og kontrollene mine tilbake.

FML.
Takk for meg..
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Dette kommer godt under kategorien "Epic Fail". Lykke til, men advarer deg. Spillene kan fortsatt være manglende, eller ihvertfall de bra. Hvilke spill er det?
  • 0
Skulle jeg mene... Satser vel på at posten har tatt kontroll og sender det til rett sted over helgen uten at det har vært i hendene på noen andre.. Det er MW2, LBP og Skate 2...
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Du får kanskje den ene joysticken om du er heldig, det der er kvalitetsspill
  • 0
Vet det.. Det som er så surt Hadde tenkt å få det kjempegøy med disse spillene i påsken, men neida...
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Oysann
Er glad jeg ikke er i dine sko nå
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Du må ha vært ganske desperat for å få den sendt i posten da
  • 0
Haha, ja, broren min ringte og lurte på om jeg hadde tatt med PS3'en eller om han skulle ta med sin, hadde ikke tatt med min, og han har ikke så mye spill så hadde jo vært kult å få sendt de.. Men faila hardt på postnummeret, så det gikk drit..
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Krysser fingrene for at det går bra slik at du får tilbake tingene dine
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk for det!
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0
Den er lei! Good luck retrieving your ztuff;)
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Ty
Sgt.Reznov: "Which do you think will lead us home? Writing about this war, or fighting it? No one will ever read this! If you lack the stomach to kill for your country, at least show me that you are willing to die for it. "
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!