Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ja jeg hadde gledet meg i stor spenning og få kjøpt og prøvd lead and gold men hva er det jeg ser ingen ting har kommet opp så jeg håper at det har skjedd sånn A) at det var fra forgje torsdag 8) system feil eller noe sånnt og har det kommet på xbox live og jeg vet at det er 8 april det skulle kommet ut kan dere svare meg også be klager for kort blogg skal lage lengere blogg neste gang;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Tror jeg skal bruke bildet ditt som kommentar på bloggen. Passer perfekt.
  • 0
Det kom til STEAM i dag, digger spillet, men ranking systemet er dårlig. Står ingen steder om når det kommer til XBL, så jeg gikk for pc versjonen ^^
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
kjeften din quakecry
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ja, kjeften min er fin den ^^ Takk for komplimentet
  • 0
Er jævlig dårlig gjort å først informere oss om at Lead and Gold BARE ville komme til Steam idag. Selv gikk jeg inn på spillets hjemmeside hvor jeg så at det ikke ville komme på PSN før 22. april
  • 0
i know jeg må VENTE 2 UKER 222222 UKER:`(
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
  • Ine
  • Ine
A?
Riddle me this
  • 0
savner punktum alebre. du var jo så flink med det på din forige blogg
Per aspera ad astra
  • 0
A.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
... Når bildet ditt er dobbelt så stort som teksten(som ikke inneholder avsnitt) er ikke alt helt som det skal, visse steder..
Fem-stjerners medlem
  • 0
fattigmann: Kan alebre få lov til å skrive en blogg uten at noen disser han for det? Vær glad du ikke har dysleksi selv...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Enig med Dude der! La han være.

Og alebre! Følg rådet mitt!!!

Jeg har sagt det 2 ganger. Prøv å sette kommaer på random steder som du tror kan være korrekt. Hør på det rådet, har en kompis med dysleksi og han har testet det, og det funket kjempebra!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • Ine
  • Ine
A!
Riddle me this
  • 0
B?
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Får vel si C da...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hehe QuakeCry og kjæften sin <3

Lagt til 2010-04-08 21:42:
Oh Glemte D/
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
E... hvorfor teller vi bokstaver igjen?

Uansett: du burde kanskje heller ha laget en forum tråd isteden for en blogg, siden det ikke var mye å formiddle utenom at spillet var forsinket.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
  • Ine
  • Ine
F... Neida. Nok spam her. Det jeg refererte til, var den A-en midt i bloggen som ikke gir noen mening. Eneste store bokstaven i hele bloggen, er et sted der jeg ikke kan se den passe inn i det hele tatt.
Riddle me this
  • 0
Han mente vel å ha et til punkt et sted da. Kanskje du bør vurdere å fjerne den, alebre?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Er det for seint til å melde seg på den blogg-serien, som du nevnte i en tidligere blogg?

-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Åh, nå skjønte jeg det. Tror jeg. Med "8 )" mente han "B )". Tror jeg. Jeg er forvirret
Riddle me this
  • 0
nei da bert_a den kommer den kommer
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
The alexander. Du er kul^^;) sånn seriøst.
  • 0
---------->G<------------- od blogg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!