Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig kan jeg presentere en egen ranket spillserver for Battlefield: Bad Company 2 fra Trønderbataljonen. For å finne serveren holder det om du søker etter bataljonen og du vil da få den opp på listen din. På denne serveren spiller jeg titt og ofte sammen med resten av gjengen i Trønderbataljonen.

Nå ønsker vi at flere kan komme å spille sammen med oss hvor vi har det veldig moro om kveldene for å si det slik.

Ellers har påsken vært kjempefin og jeg har truffet mange venner samt fått spilt litt. Da har det gått i The Settlers 7: Paths to a Kingdom, Battlefield: Bad Company 2, Command & Conquer 4 og ikke minst Mass Effect 2. Været har vært veldig fint her på Snåsa med temperaturer opp i 8-9 grader og sol fra skyfri himmel.

Det blir herlig med vår/sommer og jeg gleder meg stort til solen begynner å varme skikkelig. Etter en lang og meget kald vinter er det godt at varmen nå dukker opp her i det kalde nord.

Hva med deg? Hva har du gjort i påsken? Fikk du spilt noe og hva spilte du?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jada fikk nå spillt en del. Var på lan fra lørdag til søndag med noen kompiser. Gikk for det meste i MW2 men fikk spillt en del Just Cause 2 og som jeg anbefaller på det sterkeste.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
ikke gjort så mye i påsken bortsettt fra å spille. og jeg har da for det meste spilt halo 3 med venner
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg har ikke spilt så mye. men jeg har kjøpt et nytt spill til PCen. Mass Effect 2!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Drit at du ikke spiller det på Xbox 360, eller hadde jeg knust deg

1.52 K/D
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Har sett deg spille på den serveren, men jeg trodde den var reservert for TB. Kan godt være jeg tar turen innom ikveld om det er ledig

Var forresten meg som ga deg ammo igår, hvis du la merke til det
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
hehe - tenkte ikke på det, men tusen hjertelig takk for det Du er hjertelig velkommen inn på serveren vår kvidogbleg

Serveren er ikke forbeholdt TB, men åpen for alle som vil spille
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Til Spreeky: Jeg tar den utfordringen! jeg har en K/D på 2.21 og stigende! =D

Add meg på xbl: Sgt Popcorn NOR
  • 0
@ Bernt - Jeg klarer ikke finne serveren i serverbrowseren.
  • 0
Hmm.. jeg må vel nesten vurdere å kjøpe BC2 til PC da? Synd det er så mange spill jeg har lyst på nå, har ikke budsjett til å kjøpe Mass Effect 2, BC2 til 360 og PC, Bioshock 2. Har blitt så dyrt med spill
  • 0
Zidmeyer: En nettside til deg, unge mann: www.play.com
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
bare jeg for spart opp til BC2 så kommer jeg sikkert innom Trønderbataljonens server og da er du død bernt
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
skal nok ta meg en tur innom den serveren etter at rosenborg har knust strømsgodset. Serveren er nok uansett ikke fullt så aktiv når rbk spiller kamper

Ellers har jeg i påska endelig fullført Assassin's Creed og spillt gjennom Bioshock 2 på 360. Ellers har jeg på pc fronten småspillt MW2, Settlers 7 og Battlefield BC2 Etter å ha bodd på fjellet i noen uker i militæret så har jeg blitt så lei fjellet at noen påsketur på fjellet var uaktuellt. Her sku d spilles i påska!
  • 0
Fett, du må akseptere friend requesten min Bernt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Det er dessverre problemer med vennelisten. Jeg får kun lov til å ha 20 venner og alle de som jeg godkjenner kommer ikke med - er noe dritt dette her, men jeg skal love å spille en del på TB-serveren Gleder meg til å bli utfordret - artig det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvordan lagde du den logoen og det sakene der? Veldig kult og lurer på om jeg skal lage noe lignende
Carpe Noctem
  • 0
Bare 20 venner Oi da har jeg ikke mange plasser igjen til tross for mange som skal kjøpe spillet
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Logoen er lagd av en som kaller seg som Delogical i <TB>

Er det noen av dere som forresten spiller i en klan fra før av? Hvis dere er flere enn 8 personer i klanen håper jeg dere vil melde dere på Karsk Køppen i Battlefield: Bad Company 2 - se mer her; http://forum.tronderbataljonen.com/index.php?topic=2902.0

Velkommen skal dere være
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
er jo bare rush på den.
  • 0
Takk for kampen TeaRunner og quakecry. Dere spilte godt synes jeg Blir mer spilling i morgen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Yaay, skal sjekke serveren deres ;) Men sliter med høy ping i BFBC2, på MW2 og alle andre spill er den perfekt, men uansett hvilken BFBC2 server jeg spiller på har jeg rundt 350-450 i ping, minst.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skal prøve å få spilt litt på serveren en gang, men har en del skolearbeid osv for tiden
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Hadde samme problem som fattigmann, nå får jeg ikke en gang til å logge inn..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!