Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

og da sikter jeg ps2/gamecube/xbox det var da det var faktisk gøy og spille selv spilla var bedere men siden alle satser på onlien så blir noe borte fra spilleutvkligernes hjerte.

og det er historien og splitscreen historien blir bare dårliger for fært år og det fins kansje bare en håndfull brae historier også gjelder det med splitscreen det var bare de første spillen eks ps3 som har splitscreen.

jeg må si at vis folk satser HELE tiden på onlien så går faktisk folk lei ikke det jeg hater onlien men synes at dem må opppne øynene sine og se hva dem gjør ta cod4 eksempel kjempe bra onlien og ganske bra veldig moro, så komm det er akkurat det samme som cod4 det er et veldig godt ekempel at folk går lei det og det er mw2 samme tema samt ny killsterk og perk/våpen det blir mye av det samme når det gjelder onlien men jeg synes det at mw2 er faktisk en av de store skuffelsene jeg har hatt også er det veldig skjedelig at du har besøk og at han sitter og se på og at det blir annavær runde.

det er mer gøy og DELE opplevelsen en og spille solo vi kan ta brawl DRIT BRA med venner også har vi min klassiker jams bond nigtfier timer vis med moro jeg savner split screen:`( si hva dere synes og hva savner du.
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Jeg savner å spille Nightfire spiltscreen på Xbox
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
me to
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Savner de gode gamle ps2 spillene
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
i miss it to
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Savner PS2-tiden. Da jeg var mester i Tony Hawk's Underground Var tider.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Savner mye jeg også, men ikke så mye i spill. Jeg syns alt i spill blir bedre og bedre vært år (nesten hvert fall). Elsker spillene som kommer nå, og for meg utdanker de lett mine gode gamle favoritter fra før i tiden. Fleste av favorittspillene mine er faktisk gitt ut de siste tre årene.

Her er noen ting jeg mener er bedre i spill i dag:
Historiene blir bedre gjennomtenkt og flytende, grafikken blir bedre, man finner flere måter å lage spill på, gameplayet er mer varrierende, lydbildet er klarere og musikken er suveren, Holdbarheten er god pågrunn av interessante historier og online. Spillene er rett og slett bedre!

PS: God blogg, og du har allerede et litt bedre språk enn når du startet.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Ingenting slår splitscreen. INGENTING!!
Flott blog forresten . Savner å spille Fifa og Goldeneye til ps2
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Jeg er glad for at 360'en min kan spille de gamle Xbox-spillene mine. ^^
  • 0
Selv om jeg var født i generasjonen før det igjen, føler jeg at jeg har mer minner fra Gamecuben min enn det jeg har fra Nintendo 64. James Bond Nightfire slo alt som var av multiplayer skytespill, Super Smash Bros Melee var kongen av slossespill, alle disse mario spillene som mario kart og mario party var alltid en slager osv osv osv. Dette var gulltiden for gaming.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • Ine
  • Ine
Nightfire er en klassiker ja ^^ Et av de beste multiplayerspillene noensinne, etter min mening! Hatt utrolig mange morsome timer med det!
Riddle me this
  • 0
savner spiltscreen og det eneste spillet som faktisk har et bra splittscreen opplegg er halo 3 hvor du til og med 2 spillere kan spille online fra samme xbox 360. men må si jeg savner det gamlekonsollene som gamecube og ps2.

xbox fikk jeg aldri prøve før etter 360 kom for alle vennene mine satset bare på ps2 og GC.
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg savner en Gameboy Advanced port til DS.
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Så man kan spille GBA spill på DSen.
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Jeg savner splittscreen også, ja... når folk kommer på besøk er det eneste jeg har å tilby Rock Band, og de blir jo lei etter hvert...

quakecry: Det han sier er at spillutviklerne burde slutte å kun fokusere på online, og legge til spiltscreen i flere spill. Lær deg å lese.

PS: Fins Ratchet & Clank på PS1, eller er det bare en gigantisk forskjell ifra R&C 1 og 2 i grafikken?
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Vil ikke si meg enig i at dagens spill er dårligere. Bare se hva som kommer i år. Mange store titler som sikkert vil gå ned i spillhistorien.

Men jeg er enig i at flere burde satse på split screen. Nightfire var jo drit bra, spilte det en del før. Ingenting var bedre enn å samle sammen 3 kamerater og sette seg foran Gamecuben og begynne å plafre hverandre ned.

Men gled deg til The Conduit 2 og The Grinder. Der blir det split screen for 4 spillere.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Avsnittet ditt om CoD4 og MW2 var forresten blottet for punktum og komma, du burde kanskje vurdere å rette det opp litt...

Men ellers en god blogg! Jeg kan stort sett si meg enig med alt. Splitscreen er en magisk funksjon altfor få spillutviklere utnytter! Jeg håper virkelig 2010 blir et spillår der potensiale i sp blir brukt til det fulle

Forresten, skjer med at alle HATER Modern Warfare 2? Jeg tror det må være et av de beste online-skytespillene jeg har spilt
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg savner de sene kveldene som jeg satt å spilte Medal of Honor: Frontline, det var tider.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
007 Nightfire er et episk spill, ingenting kan måles med å knuse 3 venner foran Gamecuben.God I love that game, spiller det ofte fortsatt

Er utrolig enig i at split-screen er en bra funksjon, synd at "ingen " spill har det lenger..

Lagt til 2010-04-05 18:03:
007 Nightfire er et episk spill, ingenting kan måles med å knuse 3 venner foran Gamecuben.God I love that game, spiller det ofte fortsatt

Er utrolig enig i at split-screen er en bra funksjon, synd at "ingen " spill har det lenger..

Lagt til 2010-04-05 18:03:
007 Nightfire er et episk spill, ingenting kan måles med å knuse 3 venner foran Gamecuben.God I love that game, spiller det ofte fortsatt

Er utrolig enig i at split-screen er en bra funksjon, synd at "ingen " spill har det lenger..
Fem-stjerners medlem
  • 0
For de som ikke har prøvd det ennå, spill Secret of Mana på supernintendo med multi tap og 2 venner, eller last det ned på wii. Vet ikke om det er mulig å spille 3 stykker der!

Dette er den ultimate adventure/rpg opplevelsen for deg og 2 venner!

(Eneste bakdelen er at det krever 2-3 timer singleplayer spilling før man har alle 3 karakterene)

Micro machines er og blir noe av det beste som kan spilles med venner, sammen med bomberman!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Dr Madnar Petrovich: takk da må jeg kjøpe VC da

Lagt til 2010-04-05 18:58:
på wii da
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Dead Gamer: Synes egentlig ikke grafikken er så utrolig mye bedre i Ratchet and Clank 2. Opplevelsen var i hvert fall mye bedre i det første. Men husker ikke at grafikken var så forskjellig. Sikkert litt mer effekter og mer detaljert verden.
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Oooh! Husker de helt røvkjørte botene på Nightfire! Stokke dum!
Decyfered!
  • 0
faunvik: hukser jeg fant MASSE BUGS samt ODD JOBS HAT<3
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!