Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Okei, vi kan begynne med å si at denne bloggen vil være i flere deler, og den vil inneholde alt mulig jeg kan komme på som kan hjelpe dere til både en bedre score, og i tillegg ha det morsommere når dere spiller. Jeg skal gå fra begynnerstadiet (denne bloggen) til litt mer avansert og til slutt gå ganske profesjonelt.

Jeg personlig ser meg selv som en ganske hardcore mw2 spiller, og siden jul har jeg spilt temmelig mye. Jeg har en k/d på 1.01. Grunnen til at den er så lav, er at jeg har strengt tatt ikke spilt noe fps med vanlig kontroller før mw2, og de 10 tusen første killsene mine var jeg under 0.70 i k/d, og er fornøyd med den økningen. Jeg er også 4 prestige, men skal snart spille i konkurranse på ett LAN, og vil ikke prestige før det, iogmed at premien er 1000 kr.

Begynnere

Kanskje du ikke har spilt så mye mw2 idet du leser denne bloggen? Eller kanskje du nettopp har kjøpt det. Denne første delen vil ta for seg de enkleste stegene til å bli en god MW2 spiller. Det vil selvfølgelig ikke gjøre deg til Wings of Redemption (søk etter han på youtube, mange gode tips) på to dager, men kan gjøre deg bedre etter en måneed med bruk av disse "taktikkene."

Skal starte med å si en ting: Ikke camp. Det vil si å sitte i ett hjørne der det en sjelden gang kommer en person forbi, for så å skyte han i ryggen når han har gått forbi. Det du derimot skal gjøre er å bli i ett visst område, der du har en fordel, i form av at de enten ikke vet hvor du er (run'n gun) eller at du har en stein etc.. å stå bak slik at de skal være ganske gode for å ta deg. (taktisk Vi kan ta ett eksempel på f. eks domination (det er 3 flagg som skal holdes, og de som holder flest lengst vinner.) Ditt lag har A og B, og de kommer fra C. Du vet de kommer mot den plassen du er, fordi dere har dem fanget på C og de prøver desperat å komme seg løs fra der dere har dem. Da skal du bli bak for eksempel en stein og skyte de som kommer ut derifra. De løper ut og skyter de dumme lagkompisene dine som står åpent og blir skutt ned. Da har du sjansen til å skyte dem. Gjerne ha en silencer på, og se killsene dine fyke opp.

I tillegg er det mange andre enkle steg, blant annet ikke la deg bli irritert, kjøpe ett headset og høre etter fotskritt eller bare å spille til du får de våpnene du liker. Men det viktigste, ikke løp fram som en idiot. Da er du ferdig.

Om dere vil kan jeg skrive resten av bloggene jeg hadde planlagt, men jeg vil se på feedbacken først. Eller om dere vil at jeg skal skrive killstreak anbefalinger, eller våpen anbefalinger. Dere bestemmer!
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
1.42 K/D I rules!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Den siste måneden gått fra 1,27 til 1,36 i KD
3 nukes(begynte med også det denne måneden.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Vil gjerne se flere av disse bloggene så lenge du kommer med tips man ikke ser på som opplagte. God blogg.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
vil gjerne se mer^_^

Litt feil det med camping, korfor tror du så mange gjør det, jo fordi man får kills fort hvis man camper på et sted der man vet det er mange som går forbi
...
  • 0
En god blogg med gode tips, vil gjerne se mer
  • 0
God blogg! Syntes du burde ta våpen anbefalinger i den neste
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
våpen anbefalinger har jo ikke egentlig noe å si, Alle våpna har jo styrker og svakheter og alle våpna er jo balanserte. Smak og behag på våpen
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
jeg hadde en 0.80 kd og nåt du har drept 40000 folk tar det si ti og få den opp.. nå har jeg drept overr 60000 og 1.03 kd...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
GamerZen: Å gå på ett såkalt "chokepoint", der du vet at det er stor "trafikk av fiender, som du har overtaket på er noe helt annet en å campe, hvis det var det du mente. Det som også gjerne skjer når du camper er at du dreper en eller to, hvis en av de to er en god spiller, kommer han tilbake og kaster en granat. I tillegg gjør ikke camping deg til en bedre spiller, du får ikke trent deg da.

Og i tillegg vil hele lobbyen hate deg om du camper

Alle dere som allerede er gode (som mange er ) Konge x)) Skal dog prøve å finne noe som dere kanskje ikke vet/bruker som taktikk o.l.

Er det noe mer dere vil jeg skal skrive om?
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
Jeg er Prestige 9 og har rundt 64,000 kills, men har bare k/d på 1.35
Så jeg kjenner nok til de fleste taktikker
  • 0
GOWP
Bare?
FUUUUUUU
har bare 0,70 elleno
*MacGyver Theme*
  • 0
har over 100,000 kills me en k/d på 1.23 om jeg ikke tar feil nå... og spiller 95% av tiden med sniper så syntes ikke det er for gale, men black ops skal det bli bedre...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nei nei nei!

Telt, sovepose og primus!!
Decyfered!
  • 0
Spiller for det meste sniper... Men gamer i grunn mest BC2, nå. Likevel: Sniper + mic med EXcrack + 40" skjermen min = Hardcore MW2 gaming
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!