Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Håper du får de brA
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Vi kommer virkelig til å savne deg! Du har gjort en fremmedragende her på GR.. og vil vil aldri glemme deg!

Lykke til i spill.no

:/
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Dette var virkelig sjokerende, har ikke følt meg slik siden Carl Thomas sluttet. Men med tanke på at du går over til Spill.no så er det egentlig ingen skade skjedd. Tror du vil føre det nye skipet i en god retning, med mange positive utspill

Må foresten gjøre mitt beste for å få fingrene i det neste magasinet, da det ivertfall for meg vil bli ett veldig viktig magasin.

Ellers, lykke til videre i den nye jobben
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spill.no blir et lykkelig medie nå. Lykke til videre

Ps. Dørene vil ALLTID stå åpne her på GR hvis du skulle føle for å komme tilbake ;) (ifølge meg)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Trist at du forlater oss, men er sikker på at du kommer til å gjøre en strålende jobb på spill.no. Lykke til videre!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Utrolig trist at du slutter, men du skal ha lykke til videre.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Trist at du slutter fra gamereactor, men som en aktiv bruker av spill.no gleder jeg meg til å se hva du kommer til å utrette.
  • 0
NEI! Det er ikke sant... Snufs. Da må jeg mede meg inn på spill.no

Lykke til videre.

PS: På det siste bladet må du skrive navnet ditt med din egen håndskrift på forsiden

PSS: Skal du fortsatt være på siden?
  • 0
Litt trist... Du har betydd mye for Gamereactor, og anmeldelsene dine har alltid vært fantastiske.

Lykke til med den nye jobben! Jeg tipper at Spill.no blir MYE bedre med deg som redaktør.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Lykke til videre!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Synd at du slutter. men lykke til videre!
Lurer på hvem den nye sjefen blir?
  • 0
Dette minner meg seriøst om en film som handler om måker...

Men lykke til videre i livet!
Decyfered!
  • 0
Lykke til videre Jon Cato!
  • 0
Ikke noen tvil på at du har gjort mye for GR. Ønsker deg lykke til videre!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Trist, men skjønner deg også veldig godt. Kommer til å savne de omdiskuterte anmeldelsene dine, men der har jeg heldigvis aftenposten å lene meg på;) Lykke til videre! Er sikker på at Magnus kommer til å gjøre en fantastisk jobb videre, Gamereactor lives on!
  • 0
Synd at du slutter Lykke til vidre Og har ikke GR funnet en redaktør som skal overta???
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Lykke til vidare ;)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Du vil bli savnet.
  • 0
Jeg kommer til å holde et øye med deg .

Skal signe in når jeg skaffer penga på kortet.

da blir navnet The Alexander på spill.no men GR er best always <3
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Lykke til videre Sjef Lorentzen ^_^
...
  • 0
Triste saker.
Må si at jeg liker det du har tilført Gamereactor. Lykke til på nyere marker.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Da var det over. 2 år i Gamereactor.
Håper du har hatt det fint som redaktør, og lykke til på veien vidre. Vi støtter deg uansett!
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Håper virkelig at den nye redaktøren blir MINST like proff som deg! Utrolig dumt at du slutter, kommer til å savne anmeldelsene, artiklene og de andre skriveriene dine

Men lykke til i Spill.no, da
  • 0
Lykke til videre!
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Å itj fårra nålles!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!