Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

NB! Jeg vil ikke skrive så mye angående dette ettersom at Jon Cato sikkert vil skrive om dette selv.

PS: Dette vil bli en kort blogg!


Som de fleste vet er jeg en aktiv bruker både på Spill.no og Gamereactor. Jeg er inne på begge sidene hver eneste dag i mange timer og nyter hver artikkel og anmeldelse som finnes, og selfølgelig forumet. Jeg har en bruker som heter «Fantomena» på begge sidene.

For rundt 10 minutter siden surfet jeg som vanlig inne på Spill.no og sjekket om det har kommet noe nytt enn sist jeg var inne der før i dag. Og som et stort sjokk fra en klar himmel som jeg heller aldri hadde trodd mine egne øyne skulle se, jeg trodde jeg hadde fått migrene (synsforstyrelser). På forsiden av Spill.no sto det nemlig en artikkel kalt «Jon Cato ny redaktør i Spill.no».

Hele dette gidde meg et stort sjokk, jeg leste hele artikkelen men trodde aldri dette skulle se, men det skjedde. Nå er nemlig Gamereactors redaktør nemlig blitt redaktør for Spill.no og den forrige redaktøren Erling Løken Andresen går inn som ansvarlig redaktør.

Jeg synes dette var litt morsomt og faktisk på en eller annen måte "fint" at Jon Cato tar steget til et nytt norsk spillmedie med flere år i Gamereactor. Og til siste slutt vil jeg bare si til deg Jon Cato: Håper du lykkes!
  • 0
hadde jeg aldri trodd om Jon Cato
Per aspera ad astra
  • 0
Sjekket nettopp og der sto det, svart på hvitt, Jon Cato skal slutte i Gamereactor og begynne i Spill.no

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Dette stemmer, og Jon Cato slutter i gamereactor for å gå over til spill.no som redaktør. Han har et par uker igjen i Gamereactor før han trer i arbeid hos spill.no.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Da Blir jo Magnus Redaktør!!!!!!!!!!!
Hail Magnus!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Martin Andresen for GR-president!
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
NO! Magnus FTW!
Magnus!
Magnus!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Dette så jeg nettopp også, og ble mildt sagt veldig overrasket... Synd han sluttet her da han har gjort en god jobb, men det er vel sikkert greit for ham å få litt variasjon i arbeidet sitt også.
Ære være Naughty Dog!
  • 0
trist at Jon Cato slutter
Per aspera ad astra
  • 0
HVA?
NEI, DET ER IKKE MULIG!!
Begynner nesten å gråte jeg nå, hvorfor Jon Cato? HVORFOR?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Denne bloggen kommer til å få et drøss av kommentarer.
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Nooooo! Don't leave us, Jon Cato!
  • 0
Som lyn fra klar himmel uten advarsel. Dette er et stort tap for oss Med mindre han blir redaktør for begge spillsidene, da

Men uansett, får vel ønske Jon Cato lykke til med ny redaktørjobb på spill.no

PS: Stemmer for Martin Andresen som ny redaktør! All hail the master!
  • 0
Først Carl Thomas så Jon Cato? Jaja... Lykke til på spill.no
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Nei!!!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Frode Haugen er jo også på Spill.no! Skal Spill.no kuppe hele spillnorge med gamle GR-redaktørers hjelp?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Ja,ja. Da må vel jeg få jobb i GR for at GR skal få tid til å anmelde alle spillene i 2010
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Oi
Ja, det er meg.
  • 0
Har de Frode også?! La oss finne høygafler og fakler og jage dem vekk fra nettet!

Må nesten si det igjen, ufattelig trist at vi mister en så talentfull nordlending med skjegg (Det går fane meg ikke an å ha et kulere image!)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
stemmer på Bernt
Per aspera ad astra
  • 0
Virkelig synd, ønsker Jon Cato lykketil.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lykke til Jon
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
GLHF JC

Spill.no grats på to nye medlemmer (JC og Fattigmann)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hva om vi binder ham fast i spilltestings-sofaen og dømmer ham til livstid! I å være redaktør her da...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Buuu, liksom! Men seriøst, mister vi norges beste anmelder??? O_o
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!